2023-06-11, 14:52
Medlem
junkbords avatar
Vidrigt att lägga upp bilder på andras barn inför 100k följare.
Citera
2023-06-11, 15:09
Medlem
Den fastnålade bilden på henne som ängel försvann illa kvickt igen..! Undras om det var Simme som tyckte den var opassande att ga högst upp på sin sida eller om hon fick kommentarer om hur tydligt hennes narcissistiska sida kom fram i texten under bilden..
Citera
2023-06-11, 15:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Den fastnålade bilden på henne som ängel försvann illa kvickt igen..! Undras om det var Simme som tyckte den var opassande att ga högst upp på sin sida eller om hon fick kommentarer om hur tydligt hennes narcissistiska sida kom fram i texten under bilden..

Och att den bilden speglar hennes personlighet...självupptagen så det skriker om det
Citera
2023-06-11, 15:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Plötsligt är inte Simme så manlig eller ett kap längre bredvid dessa hockey hunkar i badet 🍇👑

Nä de där herrarna var både snyggare och manligare än simme, Linn skulle behöva en man som sätter lite gränser och vägrar gå med på hennes trams.
Citera
2023-06-11, 17:25
Medlem
Fan va trist att jag är blockad nu när det verkar hända saker.. hur var det man kunde se även om man är blockad?
Citera
2023-06-11, 18:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Fan va trist att jag är blockad nu när det verkar hända saker.. hur var det man kunde se även om man är blockad?

https://insta-stories-viewer.com/tiingelinn/

Sluta vara så stygg
Citera
2023-06-11, 19:13
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy

Iganony.io funkar oxå

https://iganony.io/profile/tiingelinn
Citera
2023-06-11, 19:24
Fräscht att hon ber ett flera år äldre barn (pojke dessutom) att pussa sin unge på ynka 1 år. Skulle aldrig hända i mitt hushåll. Vad i helvete? Bakom kameran har hon förstås tvingat ungen för att få till en bild.
Senast redigerad av Kvalster69 2023-06-11 kl. 19:30.
Citera
2023-06-11, 19:29
Medlem
Pelle inne och kommenterar på Linnsans senaste inlägg. Tror helt klart att dom pratar, även om det är lite i smyg för Simon
Citera
2023-06-11, 19:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Livsråd av Linn "Möt varje prövning i livet med ett leende så löser sig det mesta på vägen." Det är tydligt att Linn aldrig varit med om några större "prövningar" och bekymmer i livet.
Citera
2023-06-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS

Såg nu att hon även tagit bort den fastnålade bilden på henne och Simon. Med tanke på att hennes senaste poster lyder "möt varje prövning i livet med ett leende så löser sig det mesta på vägen" och "när man får en puss av en riktigt fin kille" börjar man undra vad som egentligen hände efter poolbadandet 😁
Citera
2023-06-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Fräscht att hon ber ett flera år äldre barn (pojke dessutom) att pussa sin unge på ynka 1 år. Skulle aldrig hända i mitt hushåll. Vad i helvete? Bakom kameran har hon förstås tvingat ungen för att få till en bild.
Men är mycket sånt. Bilder på hennes och någon annans barn med texter om "blivande pojkvännen" eller att dom pussar varandra osv. Tycker det är sjukt beteende. De är barn liksom. Skulle aldrig uppmana mina barn att pussa varandra oavsett om det är på bild eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in