Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-30, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Kanske med L tittandes över axeln.
Hon styrde ju helt klart hans sociala medier. Men just det lär han ju ha skrivit själv? Linn skulle ju aldrig skriva något som fick henne att framstå i dålig dager. Om det var viktigt för henne redan då att låtsas att de gjorde slut borde ju ”Simon” istället ha skrivit något i stil med ”jag förtjänar inte den godhjärtade prinsessan Linn. Hon är alldeles för bra för mig. Vi har därför separerat så att hon ska få sin välförtjänta möjlighet att träffa drömprinsen. Jag kommer alltid att älska underbara vackra Linn, men jag inser att jag aldrig kan få henne tillbaka”
Citera
2025-03-30, 11:00
Medlem
Ananys avatar
Vidrigt beteende och person som bara blir värre och värre.
Linn tar innebörden av att vara personlighetsstörd till nya nivåer. En fullfjädrad narcissist som drömmer om och vill framstå som att vara ett änglalikt sagoväsen när hon i själva verket är en demonisk figur som sprider förödelse i sina spår.

Hon måste tyckt att hon fixat det ultimata upplägget: Varannan vecka ha en trygg reserv i Örebro som bidrog ekonomiskt medan hon "jobbade" i Sthlm men i själva verket jagade bekräftelse och letade efter drömprinsen, Mr perfekt-ersättaren. Han som ska vara snygg, rik, framgångsrik och dyrka marken hon går på.

Simon har blivit extremt utnyttjad och misshandlad, jag hoppas att han aldrig mer låter sig sugas in i hennes nät. Att han funnits kvar har ju möjliggjort hennes plan. Utan hans bidrag i huset hade hon inte haft råd med boende i Sthlm, dessutom var barnvakt och hustillsyn fixad. Förmodligen har hon nu träffat en ny och "gjorde slut" med S eller så sprack bubblan, han vaknade upp och fick nog av Linns beteende och hon blev tvungen att göra sig av med hus och bil. Hon ljuger ju konstant och har förstås gjort det för Simon hela tiden.
Hon gjorde likadant mot snälla Marcus, hade honom i reserv när hon suktade efter Pelle och svek alla andra inklusive Pelles ex som Linn låtsades vara vän med.

Barnens pappor borde ansöka om ensam vårdnad med umgängesrätt för Linn och S kan lika gärna ta med sig Belle och flytta tillbaka till Luleå, de får det förmodligen bättre där inte minst B som undgår inflytande av sin störda egoistiska mamma. Linn sätter alltid sig själv i första rummet (och på piedestal), barnen är props för henne, och isf kan hon kan flytta till Sthlm med nya offret och sedan upprepar sig cykeln snart igen. Tyvärr.
I den bästa av världar skulle hon med tiden mogna, rannsaka sig själv och inse hur hon beter sig och försöka ändra på det men för en narcissist finns ingen självinsikt.

Och ljus-"företaget". Det hade möjligtvis kunnat funka som hobbyverksamhet eller på Tradera och Etsy. Förutom mörkandet av ursprung och material är hon extremt oseriös, vilseledande och farligt okunnig. En professionell och ansvarsfull företagare har tydliga villkor, sköter kundkommunikationen och svarar på frågor och om något blir fel försöker man rätta till det.
Hon fattar inte att hon skjuter sig själv i foten och späder på all kritik.

Out of sight out of mind. Inte för alla utom dig Dark Tiingelinn.
Citera
2025-03-30, 11:43
Medlem
Hoppas hennes nya kille om hon nu har någon, hittar den här tråden.
Citera
2025-03-30, 12:26
Medlem
Har för första gången kollat L:s TT. Hur har S kunnat missa inläggen där bla från i höstas🤷‍♀️.
Man behöver ju inte följa henne för att kunna se vad hon lägger upp.
Jag tror att S varit fullt medveten om vad som skedde i Stockholm men valt att stoppa huvudet i sanden och när hon väljer att sälja radhuset så drogs det abrupt upp och polleten trilla ner
Citera
2025-03-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Har för första gången kollat L:s TT. Hur har S kunnat missa inläggen där bla från i höstas🤷‍♀️.
Jag tror att S varit fullt medveten om vad som skedde i Stockholm men valt att stoppa huvudet i sanden och när hon väljer att sälja radhuset så drogs det abrupt upp och polleten trilla ner

Kan själv med egna erfarenheter säga att det är otroligt lätt att bli påverkad av andra människor. Som Simon själv skrev han ville ju själv göra inlägg, lägga upp bilder men fick inte det av Linn, han var ju t.o.m på Spa resa med Linn men fick inte vara med i bild (fast vi alla andra lista ut att han var faktiskt med)
Så jag tror Linn är extremt manipulativ men också att Simon var otroligt naiv.

Och jag tror inte han flyttar pga husförsäljningen utan att försäljningen är pga av att han flyttar ut. ( bara spekulationer dock ingen förutom dem 2 vet ju hela sanningen)
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-03-30 kl. 13:17.
Citera
2025-03-30, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli

Inlägget från 24-11-20. 🤣🤣🤣🤣
Citera
2025-03-30, 13:47
Och ang Simons uttalande och Linns nya kille. Det är ju glasklart där med att det aldrig kommer hålla med den nya för att antingen är han dum och nykär men kommer fatta själv vilken hemsk person hon är, eller så är han själv ett otroget as precis som Linn och kommer fortsätta vara det hela deras relation
Citera
2025-03-30, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Och ang Simons uttalande och Linns nya kille. Det är ju glasklart där med att det aldrig kommer hålla med den nya för att antingen är han dum och nykär men kommer fatta själv vilken hemsk person hon är, eller så är han själv ett otroget as precis som Linn och kommer fortsätta vara det hela deras relation
Nu vet vi ju inte om hon verkligen har en ny kille på gång. Men OM hon har det är han ju antingen dummare än en fiskmås som lyckats missa hela Linns bakgrund, eller så är han en väl medveten psykopat som låter Linn smaka på sin egen medicin.
Jag sätter dock några spänn på att hon inte har någon ny kille.
Citera
2025-03-30, 14:06
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Nu vet vi ju inte om hon verkligen har en ny kille på gång. Men OM hon har det är han ju antingen dummare än en fiskmås som lyckats missa hela Linns bakgrund, eller så är han en väl medveten psykopat som låter Linn smaka på sin egen medicin.
Jag sätter dock några spänn på att hon inte har någon ny kille.

Jag hoppas verkligen inte hon har ny kille, hon behöver fokusera på barnen och att bli en bra mamma men det verkar som hon har det
Citera
2025-03-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Kan själv med egna erfarenheter säga att det är otroligt lätt att bli påverkad av andra människor. Som Simon själv skrev han ville ju själv göra inlägg, lägga upp bilder men fick inte det av Linn, han var ju t.o.m på Spa resa med Linn men fick inte vara med i bild (fast vi alla andra lista ut att han var faktiskt med)
Så jag tror Linn är extremt manipulativ men också att Simon var otroligt naiv.

Och jag tror inte han flyttar pga husförsäljningen utan att försäljningen är pga av att han flyttar ut. ( bara spekulationer dock ingen förutom dem 2 vet ju hela sanningen)
Absolut kan man bli påverkad av andra särskilt om man är naiv också. Jag har inte köpt hela Simons historia, det är något som saknas🤔. Varför "vågar" han nu gå ut med allt? Hoten han sägs ha fått vid "förra" separationen finns inte dessa kvar längre el var de bara kopplade till om han fortsatte med hockeyn? Jag hoppas att han nu förstår att L inte är någon han ska tråna efter och ta tillbaka. Han kunde ju uppenbarligen förlåta och ta tillbaka henne engång efter att hon gjort något oförlåtligt.

Ja så kan det ju vara ang radhuset också.
Citera
2025-03-30, 17:34
Medlem
Undrar om man helt saknar känslor när man fortfarande är tyst och inte bemöter dessa anklagelser? Det är ju liksom inte någon på Flashback som sprider rykten utan hennes fd sambo, pappa till hennes yngsta dotter och mannen som tagit hand om hennes barn på hennes veckor som berättat
Citera
2025-03-30, 17:56
Medlem
Händer det inget på hennes insta idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här