Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-10-11, 14:57
Medlem
Stc. Grymt utbud av allt inom träningsredskap. Kan tipsa om att signa i början av december på kampanj. Sen förnyar man varje år på kampanjen. Glöm inte att använda jobbets avdrag om ni har något.
Citera
2024-10-11, 19:42
Medlem
LaLocas avatar
Bästa stora kedjan är Friskis tycker jag.

Motivering:
Inga eller väldigt få testoapor i linne som står å speglar sig å gnider sina feta hudar mot allt. Inte massa kärringa, livscoacher, prostituerade eller tjejer som filmar och tar selfies. Inga högljudda folkgrupper. Svenska ungdomar inga invandrare i grupp. Som att kliva in i 1990talet igen.

Ofta många ok skivstänger och eleikoutrustning (viltskador, rack, hantelset, kattlebells mm) som funkar. Lite störigt att de köper in så många ol-stänger, nästan ingen kör ryck å stöt men knapp någon stång för bänk/sl.

Rymliga rena lokaler.

Anonym känsla.

Ingen hög töntig sportrock/metal i högtalarna utan vanlig musik (folk som vill ha musik när de tränar använder lurar)

Antidopingprofil.
Citera
2024-10-24, 14:06
Medlem
Jag kör på Friskis & svettis då det är 6 min med cykel ifrån mitt hem
Sedan att det är bra priser, lagom med folk runt 13-14 och finns det mesta man behöver är ju bra
Prövat lite mer " källare gym" som yngre men där hängde det ju mest över pumpade, tablett/sprut missbrukare dvs väldigt lustiga personer
Citera
2024-10-24, 16:04
Medlem
GretaFfetas avatar
Skulle säga gymmet i frågas geografiska plats spelar också roll. Varit på billigare gymkedjor som däremot ligger i "bättre områden" och både lokal & klientelet har varit ganska bra.

Sen har jag kört på STC, Nordic och SATS (Främst i Göteborgsområdet) och måste väl hålla med om att SATS hade överlag bäst kvalitet (Bral lokal, få idioter som tränade där, utrustning etc). Annars är STC rätt bra också i min erfarenhet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in