Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-28, 15:51
  #169
Medlem
3Godisars avatar
Mattias i Ljungby, jag kan inte släppa det. Så otroligt märkligt fall och jag tycker så synd om de anhöriga. Skulle också vilja veta vad det var som hände.
Citera
2024-02-28, 15:59
  #170
Avstängd
Dirtydwarfs avatar
Det kanske har nämnts här innan men.
Jag skulle vilja se uppklarnandet eller hitta resterna av turnéledaren Lelle Hildebrandt funnen.

Alla vet väl egentligen vart ungefär Rickard (Trippelmördaren i Klippan) (också även innan här aktiv på fb innan alla tonåringar skrev för mycket trams så han slutade här).
Det har varit så många sök efter honom och tv-program och polisen har dykt otaliga gånger där uppe i ödemarken fast det i princip är omöjligt att hitta Lelles kropp eller ben rester.

Varför jag vill se det uppklarat är för jag tycker det måste vara så fruktansvärt för lelles anhöriga att aldrig få veta sanningen.
Polisen skulle kört med lite mer "hårda" metoder för det hade kanske fungerat bättre än trippelaset suttit där på kåken och skrattat åt alltihop.
Citera
2024-02-29, 17:51
  #171
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kenneth Hermansson och Thomas Sävenfalk.

Jag skulle vilja uppklarandet av Kenneth Hermansson som försvann under en januarinatt 1975.

Han försvann från sin bostad i Hjälteby på Tjörn, och som det i a f verkar, utan kläder och skor. Ev. kunde han ha haft på sig overall.

Thomas Sävenfalk som försvann 1997 i Stockholm är ett annat fall.
__________________
Senast redigerad av Skaraborg2 2024-02-29 kl. 17:52. Anledning: Kenneth Hermansson och Thomas Sävenfalk.
Citera
2024-03-11, 16:00
  #172
Medlem
nitalarbralatins avatar
Röd Niklas!

(FB) Bombplanet som försvann: Röd Niklas, 10 februari 1946
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback