Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-26, 23:14
  #1
Medlem
Helt plötsligt försvann 90% av alla tänkbara relationer .

Som ovaxad har man gjort ett aktivt val att inte riskera sitt liv . Men är man ute och vill skaffa en partner så vill man ju inte gå hem med eller lägga tid på en vaccinerad person.

Det kan leda till att vi blir smittad av det vi försöker undvika .

Bögarna fixa detta genom ett hål i örat så dom visste vilka som var tillgängliga .

Kan minoritetsgruppen ovaxade komma på nått liknande?

Skulle nästan vara glad om jag levde i Nazityskland och blev tvungen att bära en stjärna 😂
Citera
2021-09-26, 23:18
  #2
Avstängd
Maahess avatar
Tjejer under 16...
Citera
2021-09-26, 23:22
  #3
Medlem
Stenballes avatar
Kanske skulle en ansiktstatuering fungera för er?
"Ovaxad" i pannan vore en tydlig markering och signal...
Citera
2021-09-26, 23:32
  #4
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Haha märkning vetefan men man får ju fråga för ligga med någon som tagit frankenvaccinet eller ens kyssa personen går ju fetbort.

Men prata räcker. Får avslöjar alltid sig själv inom minuter i vilket fall.
Citera
2021-09-26, 23:46
  #5
Medlem
Fialisans avatar
Skulle vaccinet smitta av sig till er ovaxxade? Snarare så att en hjärncell eller två smittar av sig, och då skulle ju er IQ dubblas.
Citera
2021-09-26, 23:56
  #6
Medlem
SnakePlissskens avatar
Det verkar vara väldigt vanligt med vaccinskräck bland nyanlända från Afrika och Mena-länderna, så åk till någon invandrartät förort och hoppas att det löser sig.
Signalen ni kan använda för att identifiera er som ovaccinerade kan ju då förslagsvis bli en arabisk hälsningsfras, eller varför inte en sån där liten midjeväska som verkar så populär i samma grupper..
Lycka till!
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2021-09-27 kl. 00:00.
Citera
2021-09-26, 23:59
  #7
Medlem
Dofternas avatar
Ni kan bära en vit spetshandske på vänster hand.
Citera
2021-09-27, 00:01
  #8
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det verkar vara väldigt vanligt med vaccinskräck bland nyanlända från Afrika och Mena-länderna, så åk till någon invandrartät förort och hoppas att det löser sig.
Signalen ni kan använda för att identifiera er som ovaccinerade kan ju då förslagsvis bli en arabisk hälsningsfras, eller varför inte en sån där liten midjeväska som verkar så populär i samma grupper..
Lycka till!
Det är inte en midjeväska, det är enhandväska och det kallas för bögslunga.
Citera
2021-09-27, 00:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det verkar vara väldigt vanligt med vaccinskräck bland nyanlända från Afrika och Mena-länderna, så åk till någon invandrartät förort och hoppas att det löser sig.
Signalen ni kan använda för att identifiera er som ovaccinerade kan ju då förslagsvis bli en arabisk hälsningsfras, eller varför inte en sån där liten midjeväska som verkar så populär i samma grupper..
Lycka till!

Även en blind .....

Dom äter inte gris och tar inte sprutan . Det.ska dom hyllas för .

Men dom träffas i stora sammankomster och bär huckler så dom får väldigt lite d-vitamin så dom dör väldigt lätt , det ska dom oxå hyllas för. För vi behöver inte feta islamister som lever på bidrag .

Men om du kollar i din svenska vänkrets som inte har vaxxat sig så lovar jag att du kommer finna dina smartaste vänner i den gruppen .
Citera
2021-09-27, 07:46
  #10
Medlem
En tatuering i form av en överstruken kanyl på vänster axel. Bär kortärmat och dra upp lite diskret.
Citera
2021-09-27, 07:55
  #11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UHJ
Även en blind .....

Dom äter inte gris och tar inte sprutan . Det.ska dom hyllas för .

Men dom träffas i stora sammankomster och bär huckler så dom får väldigt lite d-vitamin så dom dör väldigt lätt , det ska dom oxå hyllas för. För vi behöver inte feta islamister som lever på bidrag .

Nu var ju frågan hur ovaccinerade lätt skulle kunna hitta andra ovaccinerade, så faktumet kvarstår - åk till en förort och ragga upp afrikaner eller Mena för bästa odds.

Citat:
Men om du kollar i din svenska vänkrets som inte har vaxxat sig så lovar jag att du kommer finna dina smartaste vänner i den gruppen .
Ärligt talat vet jag inte vilka (om några) av mina vänner som inte har vaccinerat sig - jag har inget intresse av det heller - men det hade ändå inte gjort någon skillnad eftersom jag givetvis inte dokumenterat, eller efterfrågat, deras IQ heller…
Citera
2021-09-27, 08:45
  #12
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Kanske skulle en ansiktstatuering fungera för er?
"Ovaxad" i pannan vore en tydlig markering och signal...

like in the good old ancient roman times!!!
bra förslag!!! i like it

Citat:
Ursprungligen postat av UHJ

Kan minoritetsgruppen ovaxade komma på nått liknande?

Skulle nästan vara glad om jag levde i Nazityskland och blev tvungen att bära en stjärna 😂

jag skulle föreslå en mer högteknologisk metod

tänk en kombination av mobilspelet "Pokemon GO" och ovaxxinerade medborgare
byt ut pokemons mot ovaxxade, tvinga alla ovaxxade att bära gps tagg
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback