Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-26, 20:30
  #1
Avstängd
JajoNej666s avatar
Har Sverige någon egentlig suveränitet?
Jag är ärlig, har vi det?
Vad bestämmer egentligen staten när dom inte ens kan hålla områden trygga?
Har tjänstemanna ansvaret privatiserats?
Citera
2021-09-26, 20:33
  #2
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Har Sverige någon egentlig suveränitet?
Jag är ärlig, har vi det?
Vad bestämmer egentligen staten när dom inte ens kan hålla områden trygga?
... Ännu en gång griper du efter halmstrån.
Vi har anställt 30 000 poliser och löser fler brott än någonsin. Räcker inte det? Framtiden är ljus. När vi inför ansiktsigenkänning i landets kameror blir det tryggare dock, där är vi överens.
Citera
2021-09-26, 20:35
  #3
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
... Ännu en gång griper du efter halmstrån.
Vi har anställt 30 000 poliser och löser fler brott än någonsin. Räcker inte det? Framtiden är ljus. När vi inför ansiktsigenkänning i landets kameror blir det tryggare dock, där är vi överens.
Va?
Får jag inte inte enligt dig hålla en debatt, samt varför svarar du inte på mina frågor istället för att tramsa med annat?
Citera
2021-09-26, 20:36
  #4
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
... Ännu en gång griper du efter halmstrån.
Vi har anställt 30 000 poliser och löser fler brott än någonsin. Räcker inte det? Framtiden är ljus. När vi inför ansiktsigenkänning i landets kameror blir det tryggare dock, där är vi överens.


Ser på 1974 års författning kuppades igenom av Socialdemokraterna - Bo Theutenberg i Fjärde Statsmakten 106 Del 1.

https://swebbtv.se/w/gryUH6qnG6vxmbALi7CPL9
Om du undrar.

I detta program får vi möta f.d. UD:s folkrättssakkunnige och prof. em. Bo Theutenberg i ett samtal med Mikael Willgert
Bo Theutenberg redogör för sitt dokument om statskupper i Sverige.
Citera
2021-09-26, 21:06
  #5
Medlem
Ja på så vis att snuten viker sig för blattar. Det mesta av statligt anställda jävla tycks arbeta för sinnesförvirrade feminist/blattestyrda tankesmedjor... Tror större delen av detta land är en horribel smörja som aldrig kommer försöka ge mig ett vettigt liv.
Citera
2021-09-26, 22:26
  #6
Medlem
Sladdarens avatar
Liten risk, hade vi haft suveränitet så hade ju folket haft nåt inflytande vilket dom inte har över politiken som förs och isf hade politikerna lyssnat vilket dom inte gör
Citera
2021-09-26, 22:30
  #7
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
... Ännu en gång griper du efter halmstrån.
Vi har anställt 30 000 poliser och löser fler brott än någonsin. Räcker inte det? Framtiden är ljus. När vi inför ansiktsigenkänning i landets kameror blir det tryggare dock, där är vi överens.

Handlar inte om det, utan handlar om att inte släppa in och förebygga uppkomst av trassel
Så arbetar man inom statistiken vilket inte alls följs av de förtroende valda, (vilket det borde göra)
Vilket oberoende forskarlag som helst skulle slå sig för pannan och underkänna allt politikerna tar för sig innan de ens börjat med det på mängder av punkter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback