• 1
  • 2
2022-07-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Ja det skulle man gärna vilja veta, har sett ett videoklipp som visar vad man fångat med kamera, en silverfärgad bil som lämnar platsen.

Who did this??😂😂😂

Kan det vara någon slags markering? I så fall är det ju underbart.

Markering? Detta har exploderat på internet nu. Fullkomlig berserk överallt. Detta blir vändpunkten. Folk är helt galna på varenda plattform. Går inte att stoppa nu.
Citera
2022-07-08, 06:36
Medlem
Varför hatar folk georgiens guidestenar? Texten är helt rationell bara en galen person skulle vara emot den.Jag undrar hur de fick informationen om 500 miljoner människor på jorden så tidigt.
Citera
2022-07-08, 09:21
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Varför hatar folk georgiens guidestenar? Texten är helt rationell bara en galen person skulle vara emot den.Jag undrar hur de fick informationen om 500 miljoner människor på jorden så tidigt.
Jag tror de, liksom Ted Kaczinsky, såg framtiden rätt tidigt, och förstod att det skulle komma en slags tid då jordens befolkning kraftigt kommer reduceras av olika anledningar. Stenarna, skulle jag förmoda, är för de överlevande att ha som guide inför byggandet av ett nytt samhälle (antingen ren hybris att Georgia skulle överleva det mesta, eller så är det en lagom avlägsen plats som kanske kan ge Amerika en slags moraliskt övertag efter apokalypsen)
Citera
2022-07-08, 14:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack

Det är lika ologiskt som hatet mot agenda 2030 - vissa kan inte läsa en text och bara acceptera den utan att tolka in en massa trams om dolda budskap, ”eliten”, judar och nwo…

Varför i hela friden någon som vill utrota mänskligheten skulle få för sig att hugga in sina ondskefulla planer i sten och ställa ut det till allmänt beskådande är ju en minst sagt relevant fråga - men då brukar man få till svara att ”de gör det för att de kan” vilket förstås bara späder på tankarna om att det är rent trams.
Citera
2022-07-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför i hela friden någon som vill utrota mänskligheten skulle få för sig att hugga in sina ondskefulla planer i sten och ställa ut det till allmänt beskådande
Inte utrota, bara göra sig av med ca 7,2 miljarder människor. Det stod ju på stenarna, vilken del av det är det du har svårt att acceptera? Att de rakt ut skriver att de vill göra sig av med alla dessa människor? Tror du att det går att göra sig av med 7,2 miljarder människor utan lidande? Tror du att inskriptionen är ett skämt? Jag fattar inte vad det är du inte accepterar?
Citera
2022-07-08, 18:10
Medlem
Citat:
Inte utrota, bara göra sig av med ca 7,2 miljarder människor. Det stod ju på stenarna, vilken del av det är det du har svårt att acceptera? Att de rakt ut skriver att de vill göra sig av med alla dessa människor? Tror du att det går att göra sig av med 7,2 miljarder människor utan lidande? Tror du att inskriptionen är ett skämt? Jag fattar inte vad det är du inte accepterar?
Skulle inte det innebära mindre pengar för dem om befolkningen minskar? så de vill minska befolkningen så det är lättare att kontrollera?
Citera
2022-07-09, 10:57
Medlem
Love.Thy.Neighbor.s avatar
Video släppt där man ser en misstänkt person:

Suspect seen leaving explosive at Georgia Guidestones monument
Citera
2022-07-20, 17:54
Medlem
Lagerthas avatar
Den som är intresserad hittar snabbt vilka kopplingar stenarnas budskap har.

Att de var så snabba med att riva resterande stenar och så snart efter borde göra budskapen mer intressanta.

Alla som tänker kritiskt och läser på ser att kopplingarna mellan agenda 2030 och det som händer är för spot on för att nonchaleras.
Citera
2022-07-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds

Det är ju inte det det står dock..
Själv tolkar jag det som att det finns en viss teoretisk gräns för hur många vi kan vara på jorden för att leva i harmoni med naturen, och att då hålla antalet till 500M under denna gräns.
Citera
2024-05-03, 01:47
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Nu finns inte monumentet Georgia Guidestones längre:

https://twitter.com/andre_mihaescu/s...C96ZDRoPAqAAAA

https://twitter.com/disclosetv/statu...06055212883968

Blir kul när syndafloden kommer..
Citera
2024-05-03, 03:27
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Det är ju inte det det står dock..
Själv tolkar jag det som att det finns en viss teoretisk gräns för hur många vi kan vara på jorden för att leva i harmoni med naturen, och att då hålla antalet till 500M under denna gräns.

Eller hur? Jag tänker nästan tvärtom att det är judeödlorna själva som förstört det, så att vi inte ska få den trevliga värld som texten förespråkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in