2021-09-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Är det viktigt om han vet ..är det inte viktigt att det är positivt denne personen vet så kan hjälpa andra kvinnor.
Absolut, men man vill ju gärna ha koll om källa eller om det bara är en trådsanning..
Citera
2021-09-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agoggoge
Och detta är så okänt för åklagaren när Beata sökte om kontaktförbud, att det blev ett avslag på hennes ansökan. Lite grann som att skyndsamt skriva under en dödsdom.

Då tog de inte han DNA då.
Citera
2021-09-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Du verkar sitta inne med info. känner du till det personligen?

Ja.
Citera
2021-09-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Rätt stor skillnad på att mördas av någon man har en nära relation med dock. Det blir helt andra hot man behöver ta hänsyn till när man försöker leva sitt liv av den bilden att män har rätt att slå och mörda kvinnor de lever ihop med.

Ja...dessa kvinnor är fina och älskar de männen. De männen hatar och är onda.
Citera
2021-09-29, 19:08
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag håller inte med dig. Även om det förekommer att kvinnor mördar sina män är det oerhört mycket mer sällsynt. Och när det händer är jag övertygad om att det inte sitter forum fulla med kvinnor och tycker att det var nog rätt åt honom och att män tigger ju ändå om att bli mördade av sina partners så de får skylla sig själva. Alltså är det visst en könsfråga.
Men det kan jag tala om för dig att det gör . Självklart är det mannens fel att han blev mördad.
Citera
2021-09-29, 19:10
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Inte enligt DNA-t. Balt.

Intressant att du har tillgång till hans DNA.
Men "Balt" det är tre länder och Litauen har helt annat påbrå än Estland och Lettland.
Och men tanke på att Litauen tillhörde förut Polen så troligtvis familjen kom till Polen efter kriget tillsammans med många andra som stack undan Stalin. I Karlikowo, som han kommer ifrån, fanns det inte många Polacker före kriget.
Läste att han bodde i Polen 1 år då han träffade Beata och gifte sig med henne. Runt 5 år sen flyttade de tillsammans till Sverige.
Senast redigerad av ursalund 2021-09-29 kl. 19:20.
Citera
2021-09-29, 19:11
Medlem
Citat:
Misstänkt och misstänkt. Polisen/Sjukhuset/Rättscentrum har hans DNA efter ett övergrepp och inriktningen är kvinna, kvinnor.

Citat:
Han har tidigare i sitt liv sövt med Rohypnol så det är kanske inte omöjligt om han gett henne det.
Men herregud, vad är det här för en människa?? Bra att du berättar så vi andra får veta vad detta är för sjuk dåre, tack!
Citera
2021-09-29, 19:12
Medlem
Man funderar om hon kommer att hittas ?🧐
Citera
2021-09-29, 19:13
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Men det kan jag tala om för dig att det gör . Självklart är det mannens fel att han blev mördad.

Kan du länka?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Absolut, men man vill ju gärna ha koll om källa eller om det bara är en trådsanning..

Du är som de männen i rätten som inte litar på kvinnorna.

Varför skulle folk ljuga. Folk oftast vet ngt om ngn. Finns vissa troll ..men..
Citera
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Jag vet inte hur det var när de arbetade med stålbalkar när nya Polishuset i Malmö byggdes.

Han har eget företag och hans inkomst förra året var nästan 400 ksek. Kollade på ratsit.
Citera
2021-09-29, 19:14
Medlem
[quote=ursalund|77419877]
Citat:
Inte enligt DNA-t. Balt.[/QUOTE

Intressant att du har tillgång till hans DNA.
Men "Balt" det är tre länder och Litauen har helt annat påbrå än Estland och Lettland.
Och men tanke på att Litauen tillhörde förut Polen så troligtvis familjen kom till Polen efter kriget tillsammans med många andra som stack undan från ställen som Stalin roffade åt sig. I Karlikowo som han kommer ifrån fanns det inte många Polacker före kriget.
I alla fall så han bodde i Polen 1 år då han träffade Beata och gifte sig med henne. Runt 5 år sen flyttade de tillsammans till Sverige.

Jag har inte tillgång till den ...polisen har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in