Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Jag föreslår att vi litar på exmannen i Polen, han verkar trots allt vara en schysst kille som bryr sig om sina barn och familjevärderingar av vad som hittills framkommit. Han verkar inte vara typen som överger hustru och barn när det blåser hårt.
Du verkar dock ha ett ont öga till honom av någon anledning? Tror du att alla män ljuger? 🥺
Det intressanta är ju trots allt att det var exmannen som stannade kvar hos barnen, mamman övergav dom.
Borde inte detta lyftas fram när vi diskuterar hypotesen om ett frivilligt försvinnande från make och familj nummer 2?
Jag vet inget om honom. Men om du nu vet att han är en sådan fin och bra familjefader, så var ju barnen i goda händer när B åkte till Sverige för att fixa arbete och ordna ett bättre liv för sig och deras barn. Så då har ju inte B gjort något så hemskt som du försöker påskina.
Och hon kanske visst det meddelande vad hon hade för planer. Men du kanske anser det vara hemskt och upprörande att en fin och bra pappa tar hand om sina barn själv i några veckor? Att det bara är mammor som kan ge barn vad barn behöver? Jag delar verkligen inte din mening i så fall. Jag
vet verkligen hur fina och bra pappor kan vara mot sina barn. Tro mig på mitt ord.
Jag har ett ont öga till skvallerblaskor, som gärna förvrider folks ord. Exmaken var säkert sårad, ledsen och försmådd när B lämnade honom. Och han har förmodligen pratat om det med skvallerblaskan som förmodligen har förvrängt hans ord för att sälja så mycket lösnummer som möjligt. Göra sig pengar på hans olycka. Jag skulle inte lita på ett ord som står i en sådan tidning.
B kanske inte alls övergav barnen. Hon kanske visst det meddelande sig den där gången. Det vet vi inget om. Hon åkte bara iväg en stund för att reda ut sitt liv och sin ekonomiska situation, något som även skulle vara till godo för hennes barn.
Finns enligt polisen inget som tyder på att B har försvunnit frivilligt denna gång. Polisen litar jag på, till skillnad från skvallerblaskor som girigt vill tjäna pengar.