27 099 besökare online
856 825 medlemmar • 45 813 557 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Underground
Ämnesverktyg
T-bone-
Medlem
T-bone-s avatar
Jag tycker att troll borde införas som titel precis som moderator och medlem, hade blivit enklare att hålla reda på idioterna då.

isch
Moderator
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bone-
Jag tycker att troll borde införas som titel precis som moderator och medlem, hade blivit enklare att hålla reda på idioterna då.

Eller som nu; att kasta ut dom så man slipper se deras trådar/att dom tar diskspace/ gör forumet än långsammare. Kill 'em all!

Kuggarn
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Eller som nu; att kasta ut dom så man slipper se deras trådar/att dom tar diskspace/ gör forumet än långsammare. Kill 'em all!

Det är väl det bästa alternativet kanske... Fast jag tycker nog att de kan roa lite ibland ändå... Svårt det där...

isch
Moderator
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Det är väl det bästa alternativet kanske... Fast jag tycker nog att de kan roa lite ibland ändå... Svårt det där...

Saken är att ett troll föder nya och det blir mer och mer ok att ha ett tramskonto. Sen är det självklart svårt att veta var man skall dra gränsen mellan den vardaliga idioten som tycker att Eddy Medusa är världens bästa musiken och en användare som är troll men som håller det på gränsen likt Mullenö...

Kuggarn
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Saken är att ett troll föder nya och det blir mer och mer ok att ha ett tramskonto. Sen är det självklart svårt att veta var man skall dra gränsen mellan den vardaliga idioten som tycker att Eddy Medusa är världens bästa musiken och en användare som är troll men som håller det på gränsen likt Mullenö...

Ja det är väl det som är det största problemet... Att de bara verkar bli fler. Vid närmare eftertankte så är nog någon form av "nolltolerans" den rätta melodin.

Sujok
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
mmm svenska armén är inte alls en av världens bäst utrustade och utbildade

Irans armé är nollor, det kommer jänkarna snart att bevisa för dig.

Helt ärligt, om jänkarna hade kommit hit vad hade vi gjort som är så mycket bättre än vad Iranierna hade gjort?

A00in - Fortsätt så här vi behöver fler stridsvagnarna i Bosnien trådar för att klara av den bittra verkligheten

Evil666
Medlem
din jävla dummer, om man ska storma slottet behöver man rejäla resurser, visste du att de snubbarna som vaktar slottet e hansdplockade ur den svenska armen å de kan vara varsomhelst på hela slottområdet på under en minut, jag tycker det vore en rolig grej att göra, men inte fan med dej

isch
Moderator
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil666
din jävla dummer, om man ska storma slottet behöver man rejäla resurser, visste du att de snubbarna som vaktar slottet e hansdplockade ur den svenska armen å de kan vara varsomhelst på hela slottområdet på under en minut, jag tycker det vore en rolig grej att göra, men inte fan med dej

Högvaktsfolket som står för huvuddelen av vaktningen av slottets murar är inte handplockade utan det sköts efter ett rullande schema iblanda landets förband. Har själv stått där och frysit ett par dagar och senast jag var i Stockholm så var det ett förband ur hemvärnet som stod där..

Potrzebie
Medlem
Potrzebies avatar
Gha! Ge mig en IGNORE-funktion! Snälla! Eller en troll-studsare..

WaR
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potrzebie
Gha! Ge mig en IGNORE-funktion! Snälla! Eller en troll-studsare..

Finns både och.

godoy
Medlem
godoys avatar
Hela jävla Sverige har sett mig på onormala ställen
Festivaler, tagen för narkotika på kvällen
In i cellen, ta smällen av fittiga grisen
Hela jävla förorten hatar polisen
Pliten bevakar kanske tio av mina vänner
Låt oss göra staten till aska i betongens bränder
Jag svär vid gud , jag bryr mig inte om nåt här i världen
Ta upp era händer och fram med svärden
Sen drar vi till slottet och våldtar Madeleine
Tar kungens pengar, ger tilllbaka dem till er
För skattebetalare se mig som en talare
Som aldrig betalade, en bidragstagare
En luffare men säg mig, vad hände sen
Socialtjänstemän tar en autograf av Ken
Pass på er och se det ni förstör
K.E.N i er panna när ni dör

Ta upp era händer om ni också hatar staten
Piraten ger polisen feta autografen
Har ni tröttnat på förnedringen
Lägg då bomb spräng regeringen

Apokalyps
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A00in
OBS!! Inget jag tänkt göra endast nyfiken! OBS!!

Varför är det ingen som försökt o storma slottet i Sthlm? Ja menar de som vaktar e ju ändå bara typ 30 st. Desutom är de ju typ finniga fjortisar som ändå inte vågar skjuta för att de e så jävla rädda för att bryta mot nån regel.
Det borde ju inte va särskilt svårt om man e typ 100 pers med automatvapen kanske några granater, sen e det bara att skjuta sig fram till skattkammaren o sno guldet. Sen kanske man kan sälja det på typ svarta marknaden... Nån som vet om de har typ nån sida, svarta marknaden alltså?
Men som sagt det borde ju inte va svårt o storma, eller va tror ni andra visa personer på forumet flashback?

OBS!! Inget jag tänkt göra endast nyfiken! OBS!!

Haha jo rolig ide, har funderat krig det förut. Ja de finns vissa hinder, de största är väll säkerhetsstyrkorna, ca 30-50 lumpare antagligen från livgardet, inte dåliga grabbar, de e helt ok. sedan har vi polisen INK insatsstyrkan, o de blir inte särskilt roligt. Och fall man nu skulle ha kungen som "gissla" så kan man slå fast vid att hela polisstyrkan mm kommer ditt. Så de kanske är ett 50tal vid början av stöten, sedan när man förhoppnigsvis tagit slottet, då är det dags att försvara det också. Sedan har vi våra mannar på 100 st, de måste vara väll tränade, bra utrustade och vara reda för att dö för de dom tror på.

En annan sak skulle vara om man va ca 1 000 pers, du skulle de(vakterna mm) nog vara tvingna att vara passiva, de skulle nog aldrig skjuta 1 000 pers, de skulle vara rena masakern, de e inte sveriges stil heeh.

mitt svar: ja de skulle nog vara möjligt, men bara under en liten period. inte under en längre tid.

jag säger också, mer sånna här tråder, de e rätt så roliga att diskutera!

http://www.youtube.com/watch?v=wlGrf1NlHyc // vår lilla planet

Sörj inte, organisera.

Topp Dela »