Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Men titta själv din fåntratt.
https://images2.imgbox.com/6c/c4/CyYIO5Ga_o.png

Möjligen, men såg väl likadant ut på vissa bidrag tidigare deltävlingar? Tror ändå det blivit rätt.
Citera
2022-02-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Åldersgruppen är väl 15-29? Tycker verkligen inte att det är så konstigt som ni vill få det till. Ser inte något som skulle vara intressant eller bra med Lisa i den åldersgruppen. Allt annat slår högre. Däremot är det snarare konstigt att Lisa får så högt i yngre gruppen vilket jag snarare tror tyder på att föräldrar tagit sina barns mobiler och röstat.

Det är anmärkningsvärd stor skillnad, en tjej med invandrarefternamn borde också locka denna åldersgrupp mer.
Citera
2022-02-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Det är anmärkningsvärd stor skillnad, en tjej med invandrarefternamn borde också locka denna åldersgrupp mer.

Möjligen anmärkningsvärt till viss del, men inte förstå gången det sker. Du tror miskovsky lockar åldersgruppen?
Citera
2022-02-19, 23:34
Medlem
Telepatisks avatar
Anders var ju rätt bra så länge han sjöng högt! Oväntat, visste inte att han kunde sjunga.

Jag förstår inte hur man inte kan tro att han är genuin? Av det som står på nätet så verkar alla som träffat honom tycka att han är supersnäll.

Ganska tydligt att han är en känslomänniska och att han inte gillar att stå på scen. Hade jag själv varit i hans sits så hade jag spytt efteråt av nervositet, oavsett om jag vann eller inte.

Undrar vad han gör där dock om han redan visste att han inte kommer att trivas med det.
Citera
2022-02-19, 23:35
Medlem
Citat:
Möjligen anmärkningsvärt till viss del, men inte förstå gången det sker. Du tror miskovsky lockar åldersgruppen?

Varför skulle hon inte göra det?
Citera
2022-02-19, 23:37
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Åldersgruppen är väl 15-29? Tycker verkligen inte att det är så konstigt som ni vill få det till. Ser inte något som skulle vara intressant eller bra med Lisa i den åldersgruppen. Allt annat slår högre. Däremot är det snarare konstigt att Lisa får så högt i yngre gruppen vilket jag snarare tror tyder på att föräldrar tagit sina barns mobiler och röstat.
.

Åldersgruppen är 16-29 (inte 15-29). Mitt påpekande rör sig om att enstaka år yngre än den yngsta tredjedelen i denna åldersgrupp samt enstaka år äldre än den äldsta tredjedelen i densamma röstade diametralt motsatt. Det innebär en diskontinuitet som inte är sannolik. Alls.
Senast redigerad av ankademiker 2022-02-19 kl. 23:40.
Citera
2022-02-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Men titta själv din fåntratt.
https://images2.imgbox.com/6c/c4/CyYIO5Ga_o.png

Dina teorier faller lika platt som produktionens "skämt".

Jag tycker också detta ser VÄLDIGT märkligt ut....och för övrigt så tycker jag Tribe Friday mycket riktigt bara var värd 1or ;-)

Men jag har försökt att hitta en vettig förklaring till detta, eftersom man ändå får tro och hoppas att några fel inte sker (och än mindre fusk!)
Man får nog helt enkelt konstatera att det i och med detta systemet kommer lite "chock-poäng" som är svåra att förklara. Kolla bara förra veckan när Alvaro Estrella drog in poängen: 12-10-8-10-10-8-8 bland åldersgrupperna, men i telefonröstningen endast fick 3 poäng (dvs näst sist). Där kan man ställa sig frågan hur det är möjligt att kunna få idel 8-10-12-poängare av åldrarna 3-75+ men ändå få näst minst antal telefonröster. Men det har det inte lyfts några fusk-anklagelser över...
Senast redigerad av Haaaaag 2022-02-19 kl. 23:44.
Citera
2022-02-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021
Jag tror bagge har någon form av diagnos. Tycker absolut det såg äkta ut. Kändes riktigt obekväm och reaktionen efter kändes genuin.
Han är helt öppen med att han har ADHD.
Citera
2022-02-19, 23:46
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Du tror alltså att föräldrar snott mobilen av 10-15 åringar och röstat på Lisa åt dom... Dröm vidare.
Citera
2022-02-19, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
.

Åldersgruppen är 16-29 (inte 15-29). Mitt påpekande rör sig om att enstaka år yngre än den yngsta tredjedelen i denna åldersgrupp samt enstaka år äldre än den äldsta tredjedelen i densamma röstade diametralt motsatt. Det innebär en diskontinuitet som inte är sannolik. Alls.

Den som inte ser detta utan söker andra förklaringar vill inte se sanningen, alternativt är för ointelligent för att förstå vad du skriver.
Citera
2022-02-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Anders var ju rätt bra så länge han sjöng högt! Oväntat, visste inte att han kunde sjunga.

Jag förstår inte hur man inte kan tro att han är genuin? Av det som står på nätet så verkar alla som träffat honom tycka att han är supersnäll.

Ganska tydligt att han är en känslomänniska och att han inte gillar att stå på scen. Hade jag själv varit i hans sits så hade jag spytt efteråt av nervositet, oavsett om jag vann eller inte.

Undrar vad han gör där dock om han redan visste att han inte kommer att trivas med det.

Du sätter själv fingret på det i din sista mening. Varför ställer man upp om man inte trivs med det? Det är för upplagt helt enkelt. Hans team visste exakt vad de gjorde här och spelar på det. Vad är det då som är genuint?
Citera
2022-02-19, 23:51
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
.

Väldigt skumt ja.

Kanske har diskuterats innan men hur vet dom ens åldern på dom som röstar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in