2024-10-08, 14:59
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldRailgun
Så det är inte bögigt att bli peggad av en butchflata?
Det tycker jag jo, men det är inte per definition bögsex.
Pegga på bäst du vill, vi lever i ett fritt land.
Citera
2024-10-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Det tycker jag jo, men det är inte per definition bögsex.
Pegga på bäst du vill, vi lever i ett fritt land.

Vi pratar inte om defenitionen av bögsex, vi oratar om vad som är bögigt. Det är ett spectrum där saker kan vara mer eller mindre bögigt. Där hävdar jag bestämt att, även om det är bögsex, inte är särskillt bögigt att ha sex med en ts.
Det hamnar lågt på blgighetsskalan
Citera
2024-10-08, 19:42
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Vi pratar inte om defenitionen av bögsex, vi oratar om vad som är bögigt. Det är ett spectrum där saker kan vara mer eller mindre bögigt. Där hävdar jag bestämt att, även om det är bögsex, inte är särskillt bögigt att ha sex med en ts.
Jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt, men ha det så kul på nästa prideparad.
TS fråga var om det är "gay" att sexchatta med "femboys". Oavsett vad du tycker om pegging eller hur söta du tycker transor kan vara, så är svaret på TS fråga...JA.
Citera
2024-10-08, 20:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt, men ha det så kul på nästa prideparad.
TS fråga var om det är "gay" att sexchatta med "femboys". Oavsett vad du tycker om pegging eller hur söta du tycker transor kan vara, så är svaret på TS fråga...JA.

Nä...jag märker att du inte förstår. Blir det för svårt med dom stora orden? Eller är det att det inte är skrivet med färgkritor som förvirrar dig?
Citera
2024-10-08, 21:11
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Nä...jag märker att du inte förstår. Blir det för svårt med dom stora orden? Eller är det att det inte är skrivet med färgkritor som förvirrar dig?
Nej. Men jag förstår att du vill munknulla transvestiter och tänka på "pegging", samtidigt som du vill att vi andra inte ska se dig som gay. Sorry, men det går inte för psykiskt friska människor, dom vet att det är bögigt att ha sex med män. Du kan använda vilka härskartekniker du vill och raljera om att skriva med färgkritor...det blir inte mindre bögigt för det, det är bara dina argument som blir mer löjeväckande och genomskinliga.
Citera
2024-10-08, 22:36
Bannlyst
Citat:

Nu är det ju ingen som bryr sig om vad som är "bögigt" utom gamlingar som är så gamla att de snart är döda ändå eller obildat patrask. Men om man ändå ska gagga om det är pegging mindre bögigt, eftersom en man per definition inte kan ha bögsex med en kvinna. Du är ungefär på den nivå som svenska präster var på 1600-talet, när de var helt ursinniga över att män slutade ha helskägg.
Citera
2024-10-08, 22:44
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonobo22
Nu är det ju ingen som bryr sig om vad som är "bögigt" utom gamlingar som är så gamla att de snart är döda ändå eller obildat patrask. Men om man ändå ska gagga om det är pegging mindre bögigt, eftersom en man per definition inte kan ha bögsex med en kvinna. Du är ungefär på den nivå som svenska präster var på 1600-talet, när de var helt ursinniga över att män slutade ha helskägg.
Det här blev knepigt hur kan en man inte ha bögsex med en kvinna?
När klart som fan det inte fungerar.
I övrigt så är all frivillig sex bara bra, oaktat iblandade kön.
sex handlar om att njuta och få orgasmer.
Hmm vad är "pegging" för något?
Edit: Googlade det och får svar analsex.
Citera
2024-10-09, 06:27
Medlem
Citat:
Nej. Men jag förstår att du vill munknulla transvestiter och tänka på "pegging", samtidigt som du vill att vi andra inte ska se dig som gay. Sorry, men det går inte för psykiskt friska människor, dom vet att det är bögigt att ha sex med män. Du kan använda vilka härskartekniker du vill och raljera om att skriva med färgkritor...det blir inte mindre bögigt för det, det är bara dina argument som blir mer löjeväckande och genomskinliga.

Jag har aldrig argumenterat för att jag INTE är bögig? Men har jag sex med män så har jag sex med MÄN, inte TS-tjejer. Och ligger jag med kvinnor så vill jag att de ska vara kvinnliga.

Jag bara påpekar din oförmåga att se nyanser. Jag är ledsen att du tog illa vid dig av mina elaka härskartekniker. Jag hoppas att du inte började gråta?

Nu handlar ju dock trådstarten om hur bögigt det ör att CHATTA med ts tjejer...alltså inte ligga med dem, eller hur? Men just det, du hade ju svårt med nyanserna...
Citera
2024-10-09, 13:42
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Nu handlar ju dock trådstarten om hur bögigt det ör att CHATTA med ts tjejer...alltså inte ligga med dem, eller hur? Men just det, du hade ju svårt med nyanserna...
Nej, trådstarten handlar inte om att chatta med någon form av tjejer, läs en gång till om du tror det.
Citera
2024-10-09, 19:25
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Jag har aldrig argumenterat för att jag INTE är bögig? Men har jag sex med män så har jag sex med MÄN, inte TS-tjejer. Och ligger jag med kvinnor så vill jag att de ska vara kvinnliga.

Jag bara påpekar din oförmåga att se nyanser. Jag är ledsen att du tog illa vid dig av mina elaka härskartekniker. Jag hoppas att du inte började gråta?

Men såna där femboys är väl män som klär sig och beter sig som tjejer då måste det väl ändå handla om bögeri eftersom det är två män som håller på oavsett hur de nu klär sig.
Citera
2024-10-11, 09:28
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Men det blir inte mindre gay för att de är feminina, det är fortfarande en feminin man.
Utseende är bara ett enataka attribut, finns fler som skiljer män och kvinnor.

Sexchatt är ju en sak, kan vara vem som helst på andra sidan skärmen, men skulle du träffa en femboy IRL för samlag så skulle du dels smeka en manskropp utan bröst/höfter, dels skulle du antagligen komma i kontakt med en erigerad penis vid nåt tillfälle under akten, om så oavsikltligt.

Det är upp till dig att definera din sexualitet, it's a spectrum. Men tja, jag skulle inte bli förvånad om du sakta börjar glida över mot någon form av bisexuellalitet ju äldre du blir. Det brukar börja så här, och det är helt ok.

Om du är bi-light, experimentell eller bara nyfiken, vad spelar det för roll, egentligen? Knulla vem du vill. Sex är kul och skönt, och i den här trista världen ska man aldrig avstå personlig njutning oavsett form.

Låter ju hur hett som helst.
Att komma i kontakt med en erigerad femboy-snopp...man måste ju vara sjuk om man inte vill det.
Citera
2024-10-11, 23:20
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Låter ju hur hett som helst.
Att komma i kontakt med en erigerad femboy-snopp...man måste ju vara sjuk om man inte vill det.
Jag håller med dig helt och hållet, men vad fan är butchflata för något ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in