2021-09-18, 23:40
Medlem
På senare tid har jag sexchattat något otroligt med massa femboys och helvete vad de är perversa och vill vara till lag (de jag pratat med iaf) det är något utöver det vanliga ska jag erkänna.

De är markant mer undergivna än kvinnor, och i många fall mer feminina än kvinnor och verkligen uppskattar män.

Men är detta ett gay beteende av mig, eller är det en gråzon?

Är det inte mer gay att sitta att fjolla sig för kvinnor egentligen och sitta och flörta och svänga efter kvinnor när de till naturen ska vara undergivna?

Jag vill ha lite sans och vett och argument om det hela!
Citera
2021-09-18, 23:43
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Jag tycker att det låter väldigt gay om jag ska vara ärlig
Citera
2021-09-18, 23:47
Medlem
Mr.Berits avatar
Det här är tveklöst en gråzon.

En sexig femboy måste väl vara snudd på nästan lika hetero att interagera med som en vanlig kvinna?
Citera
2021-09-18, 23:48
Medlem
Der_Richters avatar
Vem fan bryr sig om vad det är? Om du gillar att chatta med dylika och dra i snabeln under ömsesidiga förhållanden så runka på. Fundera inte så jävla mycket kring det. Om du själv är gay? Kanske, kanske inte. Återigen, vem fan bryr sig.
Citera
2021-09-18, 23:48
Medlem
sortteas avatar
Jo, det är en gråzon. Tänder inte på män, men en trap som är oerhört övertygande och feminin? Hade tryckt alla dagar i veckan.

Tänder mer på en feminin trap än en maskulin kvinna.
Citera
2021-09-19, 00:08
Medlem
Du ser förmycket på porr
Citera
2021-09-19, 00:12
Medlem
duden83s avatar
Föddes personen med kuk är det gay.

Hur svårt ska det vara?..
Frågor på det?
Citera
2021-09-19, 00:40
Medlem
vaianxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDickenssen
På senare tid har jag sexchattat något otroligt med massa femboys och helvete vad de är perversa och vill vara till lag (de jag pratat med iaf) det är något utöver det vanliga ska jag erkänna.

De är markant mer undergivna än kvinnor, och i många fall mer feminina än kvinnor och verkligen uppskattar män.

Men är detta ett gay beteende av mig, eller är det en gråzon?

Är det inte mer gay att sitta att fjolla sig för kvinnor egentligen och sitta och flörta och svänga efter kvinnor när de till naturen ska vara undergivna?

Jag vill ha lite sans och vett och argument om det hela!

Vad i hela HBTQ rörelsen läste jag nu....GAY?:JA VERKLIGEN
Citera
2021-09-19, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Jag tycker att det låter väldigt gay om jag ska vara ärlig

På vilket sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Det här är tveklöst en gråzon.

En sexig femboy måste väl vara snudd på nästan lika hetero att interagera med som en vanlig kvinna?

Det jag tänker också..

Citat:
Ursprungligen postat av Der_Richter
Vem fan bryr sig om vad det är? Om du gillar att chatta med dylika och dra i snabeln under ömsesidiga förhållanden så runka på. Fundera inte så jävla mycket kring det. Om du själv är gay? Kanske, kanske inte. Återigen, vem fan bryr sig.

Jag bryr mig vad man är och förmodligen andra också, och eftersom jag är hetero så undrar jag om detta är en gråzon eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av sorttea
Jo, det är en gråzon. Tänder inte på män, men en trap som är oerhört övertygande och feminin? Hade tryckt alla dagar i veckan.

Tänder mer på en feminin trap än en maskulin kvinna.

Jo, det är ju lite så jag känner med.

Citat:
Ursprungligen postat av KaptenRullgardin
Du ser förmycket på porr

Kikar inte porr utan jag föredrar sexchatt som i detta exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av vaianx
Vad i hela HBTQ rörelsen läste jag nu....GAY?:JA VERKLIGEN

Men hur? Hur kan en femboy vara mer gay än att t.ex toffla efter en kvinna?
Citera
2021-09-19, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duden83
Föddes personen med kuk är det gay.

Hur svårt ska det vara?..
Frågor på det?

Är det? Ponera att du träffar en transkvinna (född man, men genom operationer blivit "kvinna" och med hormoner) så ger han dig en avsugning, är du gay då eller? Du vet inte att det är en transkvinna och ser inte på han heller.

Många traps och femboys är oerhört feminina t.om mer feminina än kvinnor.
Citera
2021-09-19, 10:16
Medlem
sliskets avatar
Inkörsporten till bogerier det enda du kommer att få ut av det är anal herpes och kanske nått mer om du har tur.
Citera
2021-09-19, 10:56
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Jag gör bedömningen att det är fråga om nån slags "bisexualitet". Att man tänder på nån som både är en "man" och en "kvinna". Men jag vet inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in