Citat:
Ursprungligen postat av
RogerBlue
Jag vet inte om det är jag som blir abnormt hård eller om jag har abnormt mycket svällkroppar som fortsätter genom och förbi pungen, men det gör ont på mig när en tjej rider mig och böjer sig längre bak än nästan rakt upp.
När jag ser tjejer rida i porr, även hemsnickrad sådan, böjer de sig ofta 45 grader bakåt, så kuken böjs nedåt mot hans fötter. Jag kryper ihop av upplevd sympatismärta och blir lika förbryllad varje gång han verkar gilla det.
Samma sak när tjejer sitter för långt ner på huk under avsugningar så att kuken böjs för långt ner.
Jag har heller aldrig behövt trycka på kukens ovansida under samlag, som också ofta görs i såväl proffsproducerad som hemproducerad porr.
Jag bör väl tillägga att jag är över 40 år och har haft ett antal såväl lång- som kortvariga både sexuella och emotionella relationer, så jag har haft att "öva mig på". Jag är alltså ingen oerfaren fjortis.
Vi är alla olika, en del kan utan problem hantera det du beskriver, deras penisar pekar kanske inte uppåt magen som t.ex. min gör. Jag upplever samma som du, i mitt fall så börjar det bli smärtsamt när det passerat något nedanför "rakt ut", om man antar att jag står upp. Sedan beror det förstås på hur hårt stånd man har, men då det sällan är annat än stenhårt för mig så blir det smärtsamt i vissa vinklar.
Man får helt enkelt anpassa hur man gör för att det ska bli så bra som möjligt.