• 1
  • 2
2021-09-17, 15:46
Medlem
RogerBlues avatar
Jag vet inte om det är jag som blir abnormt hård eller om jag har abnormt mycket svällkroppar som fortsätter genom och förbi pungen, men det gör ont på mig när en tjej rider mig och böjer sig längre bak än nästan rakt upp.

När jag ser tjejer rida i porr, även hemsnickrad sådan, böjer de sig ofta 45 grader bakåt, så kuken böjs nedåt mot hans fötter. Jag kryper ihop av upplevd sympatismärta och blir lika förbryllad varje gång han verkar gilla det.

Samma sak när tjejer sitter för långt ner på huk under avsugningar så att kuken böjs för långt ner.

Jag har heller aldrig behövt trycka på kukens ovansida under samlag, som också ofta görs i såväl proffsproducerad som hemproducerad porr.

Jag bör väl tillägga att jag är över 40 år och har haft ett antal såväl lång- som kortvariga både sexuella och emotionella relationer, så jag har haft att "öva mig på". Jag är alltså ingen oerfaren fjortis.
Citera
2021-09-17, 15:54
Medlem
Gör nog ont på vem som helst.
Citera
2021-09-17, 16:13
Medlem
RogerBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Gör nog ont på vem som helst.
Så hur fan kan det komma sig att inte varenda porrkille skriker av smärta när det rids baklänges eller körs pile driver?
Citera
2021-09-17, 16:16
Medlem
Har inte upplevt de "problemet" i mitt liv iaf.
Mången tjej/kvinna som ridit mig hit & dit , kors & tvärs genom åren.

Offtopic = Har en kompis som nästan "bröt" kuken vid en hård ritt, den var alldeles blå hehe. Stukad krigare skulle jag tro
Citera
2021-09-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerBlue
Så hur fan kan det komma sig att inte varenda porrkille skriker av smärta när det rids baklänges eller körs pile driver?
Bra skådespelare kanske eller tränade mot smärtan 😆
Citera
2021-09-17, 16:25
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag vet inte om det är jag som blir abnormt hård eller om jag har abnormt mycket svällkroppar som fortsätter genom och förbi pungen, men det gör ont på mig när en tjej rider mig och böjer sig längre bak än nästan rakt upp.

När jag ser tjejer rida i porr, även hemsnickrad sådan, böjer de sig ofta 45 grader bakåt, så kuken böjs nedåt mot hans fötter. Jag kryper ihop av upplevd sympatismärta och blir lika förbryllad varje gång han verkar gilla det.

Samma sak när tjejer sitter för långt ner på huk under avsugningar så att kuken böjs för långt ner.

Jag har heller aldrig behövt trycka på kukens ovansida under samlag, som också ofta görs i såväl proffsproducerad som hemproducerad porr.

Jag bör väl tillägga att jag är över 40 år och har haft ett antal såväl lång- som kortvariga både sexuella och emotionella relationer, så jag har haft att "öva mig på". Jag är alltså ingen oerfaren fjortis.
Vi är alla olika, en del kan utan problem hantera det du beskriver, deras penisar pekar kanske inte uppåt magen som t.ex. min gör. Jag upplever samma som du, i mitt fall så börjar det bli smärtsamt när det passerat något nedanför "rakt ut", om man antar att jag står upp. Sedan beror det förstås på hur hårt stånd man har, men då det sällan är annat än stenhårt för mig så blir det smärtsamt i vissa vinklar.

Man får helt enkelt anpassa hur man gör för att det ska bli så bra som möjligt.
Citera
2021-09-17, 16:34
Medlem
RogerBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Vi är alla olika, en del kan utan problem hantera det du beskriver, deras penisar pekar kanske inte uppåt magen som t.ex. min gör. Jag upplever samma som du, i mitt fall så börjar det bli smärtsamt när det passerat något nedanför "rakt ut", om man antar att jag står upp. Sedan beror det förstås på hur hårt stånd man har, men då det sällan är annat än stenhårt för mig så blir det smärtsamt i vissa vinklar.

Man får helt enkelt anpassa hur man gör för att det ska bli så bra som möjligt.
Jag har det exakt så som du beskriver.
Citera
2021-09-17, 16:44
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag har det exakt så som du beskriver.
Då vet du svaret på din egen fundering redan! Man får vara försiktig, man kan skada svällkropparna (fråga en som vet och lever med en viss "böj" efter den incidenten, som för övrigt var så in i h-vete smärtsamt).
Citera
2021-09-17, 16:51
Medlem
RogerBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Då vet du svaret på din egen fundering redan! Man får vara försiktig, man kan skada svällkropparna (fråga en som vet och lever med en viss "böj" efter den incidenten, som för övrigt var så in i h-vete smärtsamt).
Mnja, jag vet ju bara att det är så för mig. Frågan var ju snarast menad att söka svar på om det är ovanligt eller ej, vilket du förvisso har svarat på
Citera
2021-09-17, 17:43
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Mnja, jag vet ju bara att det är så för mig. Frågan var ju snarast menad att söka svar på om det är ovanligt eller ej, vilket du förvisso har svarat på
Jag har viss erfarenhet av att se andra män med stånd då vi besöker klubbar och träffar par och för mig verkar det vara så att en majoritet av männen har stånd som liknar vårt, i vilket fall är det mycket vanligt. När kvinnor rider dem så brukar det vara väldigt vanligt att de gör det lätt lutade över männen, av naturliga skäl... :-)
Citera
2021-09-17, 18:07
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Det du beskriver är fullt normalt för oss som får riktigt stånd, jag upplever precis detsamma och ser det inte som något problem.
Citera
2021-09-17, 19:09
Medlem
RogerBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Det du beskriver är fullt normalt för oss som får riktigt stånd, jag upplever precis detsamma och ser det inte som något problem.
Jag upplever egentligen bara problem när kvinnor böjer sig för långt bak när de är överst eller när de får för sig att röra sig framåt och bakåt istället för upp och ner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in