Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2021-09-12, 00:08
  #1
Medlem
toy.kimbos avatar
Ålder: 21


Jag och min partner tog varsin knapp, 250mg. Detta blir mitt livs andra ectasyrus. Kan även tillägga att det togs två svep på Captain Morgan flaskan direkt efter.

Jag går och duschar, gör mig iordning ect och lägger mig därefter i soffan. Effekten började slå på direkt utan någon come-up-ångest. Nice. Blev glad och skrattig. Kände stor kärlek. Det vanliga. Vi röker en spliff med hasch och går genast över till att ha underbart djuriskt sex medan techno dunkar i högtalaren.

Min normala synförmåga säger hejdå och allting blir sådär skönt suddigt. Min partners ansikte blir märkligt tydligt samtidigt som mitt synfält delas upp i två likadana delar. Det är inte längre suddigt utan väldigt tydligt vilket var häftigt. Ser ut som en fantasi. Vi röker mer, har sex och masserar varandra. Det mesta är en minneslucka tills jag börjar tappa kontrollen.

Jag börjar få kraftiga hallisar och känner hur jag flyger iväg. Fina mönster i allla regnbågens färger lyser upp under mina ögon. När jag öppnar ögonen dansar kontiga streck-figurer framför mina ögon. Är dock så borta att jag knappt tänker på det. Lägger märke till hur märklig denna fantasivärld är. Ingen oro, inga problem. Är helt IQ befriad vid dethär laget. Glömmer bort allting och fattar ingenting. Börjar kännas för perverst, såhär glad kan man ju inte vara. Känns som att allting börjar tappa mening. Börjar näsan skämmas. Vill vara social men har helt tappat förmågan. Dock känns det fortfarande bra så kvällen fortsätter med att jag lägger mig ned i sängen och agerar grönsak, helt fast i min värld. Världen jag hamnat i kan tyvärr inte beskrivas, allt är bara väldigt skevt på ett skönt sätt och jag förstår ingenting. Masserar mig själv och ser ut som ett mongo.

Märker att min partner börjar landa och då får jag riktigt jobbiga och konstiga idéer för mig. Känns som att min väckhet förstörde ruset vilket gjorde mig nojjig. Ectasyn är fortfarande i full rulle men känns inte alls lika euforiskt. Lyckan känns kemisk och löjlig. Börjar få för mig saker som att alla hatar mig och mitt liv är sabbat. Följer gör dödsångest som jag aldrig haft innan. Min partner gick ut med hunden medan jag ligger kvar i sängen och försöker ”överleva” denna spirituella död. Riktigt skrämmande men det la ned efter lite vila. Därefter somnade jag.

Vaknade upp några timmar efter med mild depression och lite ångest, ingenting ohanterbart men jag orkade inte med så mycket mer än att slökolla på serier med min feta fläskläpp.

Min första ectasy rulle var inte alls ångestfylld utan jag kände connection och kärlek hela ruset ut, även under nedgången. Blev negativt överraskad då jag inte trodde det var möjligt att känna dysfori på ectasy. Undrar mest vad som hände. Möjligtvis var min setting för dålig samt att haschet(som jag ibland får nojja på i vanliga fall) spelade ett spratt på min hjärna. Sedan är 250mg en rejäl dos för mig då jag är väldigt liten.

Detta är min första tripprapport så jag hoppas den duger. Tack för mig.
__________________
Senast redigerad av toy.kimbo 2021-09-12 kl. 00:41.
Citera
2021-09-12, 00:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toy.kimbo
Ålder: 21
Tidigare drogerfarenhet: flera olika, ectasy en gång innan.

Sjukt onödigt att skriva en rad om tidigare erfarenheter... vad fan menar du med ''flera olika'' Är du dum eller... Jo visst är du det då du knarkar utan att veta vad du sysslar med. Lägg inte till en faktarad om du ändå inte delar med dig specifikt vad det rör sig om. Jävla knarkhuvud!
Citera
2021-09-12, 00:40
  #3
Medlem
toy.kimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunnyD
Sjukt onödigt att skriva en rad om tidigare erfarenheter... vad fan menar du med ''flera olika'' Är du dum eller... Jo visst är du det då du knarkar utan att veta vad du sysslar med. Lägg inte till en faktarad om du ändå inte delar med dig specifikt vad det rör sig om. Jävla knarkhuvud!

Eftersom jag inte vill dela med om villa exakta droger jag intagit tidigare är jag ett hänsynslöst knarkhuvud? Spännande hur det fungerar. Ville lyfta att jag har erfarenhet av droger innan, sedan vilka droger det rör sig om känns oväsentligt. Men jag tar bort raden så kanske det känns bättre.
Citera
2021-09-12, 00:48
  #4
Medlem
Haschet.. Jävla drog kan det vara. Man kan äta kokain och dricka speed utan att bli så skev.. Gäller såklart bara en del av oss.
Citera
2021-09-12, 02:53
  #5
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunnyD
Sjukt onödigt att skriva en rad om tidigare erfarenheter... vad fan menar du med ''flera olika'' Är du dum eller... Jo visst är du det då du knarkar utan att veta vad du sysslar med. Lägg inte till en faktarad om du ändå inte delar med dig specifikt vad det rör sig om. Jävla knarkhuvud!

Sjukt onödig kommentar av dig skulle jag vilja säga. Vadå "fan menar du med flera olika" sen frågar du om HON är dum eller.. snarare är det DU som verkar efterbliven. Hur svårt kan det vara att fatta vad hon menade?

Låter mer som att du av nån anledning vill hävda dig eller så är det nåt som stör dig. Idiot
Citera
2021-09-12, 02:58
  #6
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toy.kimbo
Eftersom jag inte vill dela med om villa exakta droger jag intagit tidigare är jag ett hänsynslöst knarkhuvud? Spännande hur det fungerar. Ville lyfta att jag har erfarenhet av droger innan, sedan vilka droger det rör sig om känns oväsentligt. Men jag tar bort raden så kanske det känns bättre.

Skit i mongot. Verkar bara leta efter uppmärksamhet och spela översittare.

Gällande din upplevelse kan jag bara säga att första gången man tar e är verkligen bara lycka rakt igenom. Man kommer aldrig uppleva samma känsla nästkommande gångerna, tyvärr.

Sen beror det också på hur bra E man har, om den innehåller något mer osv. Tror inte haschet bidrog till den där lilla ångesten.

Ta mdma kristaller nästa gång och håll dig till det. Ha långa perioder av uppehåll så får du det fina sköna ruset och förbered dig på en come down genom att först när du kommer ner ser till att röka lite weed eller ta en benso. Då somnar du fint utan ångest dagen efter.

3/5

Mer detaljer nästa gång
Citera
2021-09-12, 04:22
  #7
Medlem
sdfgsdfgs avatar
Just hallisarna får mig att fundera över att du kanske tog xtc som var spetsad med 2C-B, då det har blivit en aning vanligare på senare tid, särskilt med holländska piller. Kan tänka mig att haschet förstärkte dom hallucinogena aspekterna.
Citera
2021-09-23, 04:18
  #8
Medlem
Tar man för mycket mdma så bildas det mda vilket är mera psykedeliskt och man kan börja hallucinera.

250mg kanske var för mycket för dig? Jag har för mig att mda inte ger så mycket eufori och sånt
.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback