Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-11, 10:14
  #25
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag noterar att punkt 3 och 4 i detta dokument ser så här ut:



Strax efter att detta dokument blev officiellt så gick svenska FHM ut med att lättnader i restriktionerna skulle införas. Igår på Friatider kunde vi läsa detta "Statsbudgeten får ny post: Ersättning för vaccinskador", vilket ligger helt i linje med den tredje punkten i detta program. Tillfällighet? Det återstår att se men det är åtminstone en betraktelse åt vilket håll det rör sig.

Den andra punkten ser ut så här:
2.) Protection of our individual liberties such as the right to choose what medical
treatments are acceptable and not acceptable such as the issues of the unwanted
COVID-19 vaccines. This shot contains many elements that will compromise the
human DNA with mRNA and HIV as well as other negative elements.
Vi får ser då om detta är det nästa steget som våran marionett-regering tar för att försvara antivaxxarnas rätt att få vara antivaxxare, och ta ställning mot att införa medicinsk apartheid.
Så du tror själv att FHM tog sitt beslut pga denna rapport?

Eller är det bara mer i den "some people say" debatt-teknik som du älskar?
Dvs där du slänger fram något kontroversiellt helt utan grund som du själv inte säger att du tror på men som du tycker är "intressant"?!
Lägsta formen av debatt enligt mig. OK om du lyfter fram något du tror på och argumenterar för det, men du står aldrig för tokigheterna som du skriver om.

Typ: "Jag har läst att Judarna gör X. Det kanske inte är sant men är det verkligen en tillfällighet att Y hände samtidigt?"
Sedan försvarar man dyngspridandet med "Men JAG tror inte på detta".
Så j_vla lågt.
Citera
2021-09-11, 10:58
  #26
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Och egentligen borde vi människor hålla ihop mot ondskan istället för att vara i konflikt med varandra.
Fast direkt när människor börjar se ondska i andra människor så återuppstår alla de där konflikterna ni med era reformer ville bli av med.
Citera
2021-09-12, 00:01
  #27
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Så du tror själv att FHM tog sitt beslut pga denna rapport?

Eller är det bara mer i den "some people say" debatt-teknik som du älskar?
Dvs där du slänger fram något kontroversiellt helt utan grund som du själv inte säger att du tror på men som du tycker är "intressant"?!
Lägsta formen av debatt enligt mig. OK om du lyfter fram något du tror på och argumenterar för det, men du står aldrig för tokigheterna som du skriver om.

Typ: "Jag har läst att Judarna gör X. Det kanske inte är sant men är det verkligen en tillfällighet att Y hände samtidigt?"
Sedan försvarar man dyngspridandet med "Men JAG tror inte på detta".
Så j_vla lågt.

Det är tydligt att vi inte talar samma språk. Här kan vi se splitten i realtid ur ett mikroperspektiv.
Citera
2021-09-12, 00:41
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det är tydligt att vi inte talar samma språk. Här kan vi se splitten i realtid ur ett mikroperspektiv.

Kan du kort sammanfatta vad det är som är på väg att hända och vad målet på det är? Det är ganska mycket text så jag undrar vad det är just du anser ska ske snart?
Citera
2021-09-12, 06:37
  #29
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Kan du kort sammanfatta vad det är som är på väg att hända och vad målet på det är? Det är ganska mycket text så jag undrar vad det är just du anser ska ske snart?

Det beror på vad du menar exakt men att mänskligheten står inför ett paradigmskifte är ett otvetydigt faktum enligt mig, världen som vi lärt känna den kommer att vändas upp och ner. Hur detta exakt kommer att spelas ut återstår att se men jag tror att innehållet i detta dokument ger en fingervisning.
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-12 kl. 07:07.
Citera
2021-09-12, 16:21
  #30
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag noterar att punkt 3 och 4 i detta dokument ser så här ut:



Strax efter att detta dokument blev officiellt så gick svenska FHM ut med att lättnader i restriktionerna skulle införas. Igår på Friatider kunde vi läsa detta "Statsbudgeten får ny post: Ersättning för vaccinskador", vilket ligger helt i linje med den tredje punkten i detta program. Tillfällighet? Det återstår att se men det är åtminstone en betraktelse åt vilket håll det rör sig.

Den andra punkten ser ut så här:
2.) Protection of our individual liberties such as the right to choose what medical
treatments are acceptable and not acceptable such as the issues of the unwanted
COVID-19 vaccines. This shot contains many elements that will compromise the
human DNA with mRNA and HIV as well as other negative elements.
Vi får ser då om detta är det nästa steget som våran marionett-regering tar för att försvara antivaxxarnas rätt att få vara antivaxxare, och ta ställning mot att införa medicinsk apartheid.

Publicerad 27 maj 2021

Smittspridningen och antalet covidpatienter i slutenvården minskar nu kraftigt. Den största vaccinationskampanjen i Sveriges historia medför att allt fler varje dag skyddas från allvarlig sjukdom. Vid en pressträff under torsdagen presenterade regeringen sin plan i fem steg för anpassning och avveckling av de restriktioner som tagits fram med anledning av covid-19-pandemin.


Steg 4 och steg 5.

Steg 4 – preliminärt i september:

• Deltagarbegränsningar för allmänna sammankomster och
offentliga tillställningar tas bort
• Begränsningen för privata sammankomster tas bort
• Reglering på serveringsställen inomhus tas bort
Steg 5 – ikraftträdande fastställs senare:
• Kvarvarande restriktioner lyfts

https://www.regeringen.se/artiklar/2...restriktioner/

PUBLICERAT 07 SEPTEMBER 2021
Folkhälsomyndigheten bedömer att planen för avveckling av restriktioner som infördes på grund av covid-19 kan fortsätta och har därför rekommenderat regeringen att nästa steg kan tas den 29 september. Restriktionerna avseende bland annat publikbegränsningar och inom restaurangsektorn bedöms därefter inte längre vara motiverade ur ett smittskydds- och folkhälsoperspektiv. Att så många som möjligt vaccinerar sig så att en hög vaccinationstäckning nås är fortsatt det viktigaste skyddet mot covid-19.

Folkhälsomyndigheten gör en samlad bedömning att regeringen bör gå vidare i planen för att avveckla restriktionerna till steg 4 den 29 september 2021.

http://www.folkhalsomyndigheten.se/n...-29-september/
Citera
2021-09-12, 16:49
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det beror på vad du menar exakt men att mänskligheten står inför ett paradigmskifte är ett otvetydigt faktum enligt mig, världen som vi lärt känna den kommer att vändas upp och ner. Hur detta exakt kommer att spelas ut återstår att se men jag tror att innehållet i detta dokument ger en fingervisning.

Det där lät väldigt luftigt, som om du inte har en aning egentligen om något alls kring tråden. Vill du försöka igen, så att vi kan diskutera det du vill diskutera?
Citera
2021-09-13, 03:48
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det beror på vad du menar exakt men att mänskligheten står inför ett paradigmskifte är ett otvetydigt faktum enligt mig, världen som vi lärt känna den kommer att vändas upp och ner. Hur detta exakt kommer att spelas ut återstår att se men jag tror att innehållet i detta dokument ger en fingervisning.

Tror du att du skulle kunna utveckla vad det är som är på gång att hända?
Citera
2021-09-13, 05:48
  #33
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Tror du att du skulle kunna utveckla vad det är som är på gång att hända?
Jag har redan svarat på det även om du inte gillade svaret, så jag svarar igen att dokumentet ger en fingervisning om vad jag tror kommer att hända. Har du läst det än?

Om du känner/tänker efter själv - vad tror du kommer att hända den närmsta framtiden? Kommer COVID-narrativet att hålla? Kommer det amerikanska presidentvalet att ogiltigförklaras? Kommer den institutionaliserade korruptionen bli så uppenbar att ingen längre kan förneka den? Vad tror du själv, om du har några egna tankar om vart världen är på väg? Finns det någon punkt i dokumentet som du upplever som positiv och något som du vill se hända? Om inte, vilket är det bättre alternativet enligt dig?
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-13 kl. 05:51.
Citera
2021-09-13, 05:59
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag har redan svarat på det även om du inte gillade svaret, så jag svarar igen att dokumentet ger en fingervisning om vad jag tror kommer att hända. Har du läst det än?

Om du känner/tänker efter själv - vad tror du kommer att hända den närmsta framtiden? Kommer COVID-narrativet att hålla? Kommer det amerikanska presidentvalet att ogiltigförklaras? Kommer den institutionaliserade korruptionen bli så uppenbar att ingen längre kan förneka den? Vad tror du själv, om du har några egna tankar om vart världen är på väg? Finns det någon punkt i dokumentet som du upplever som positiv och något som du vill se hända? Om inte, vilket är det bättre alternativet enligt dig?


Jag har läst tråden igen, ingenstans talar du om vad du tror ska hända?

Beror det på feghet eller ointresse för saken eller är du för dum för att ha en åsikt alls? Vill inte vara otrevlig men finner det anstötligt att du inte vill diskutera åsikter i din egen tråd. Det är trist - minst sagt.
Citera
2021-09-13, 06:56
  #35
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag har redan svarat på det även om du inte gillade svaret, så jag svarar igen att dokumentet ger en fingervisning om vad jag tror kommer att hända. Har du läst det än?

Om du känner/tänker efter själv - vad tror du kommer att hända den närmsta framtiden? Kommer COVID-narrativet att hålla? Kommer det amerikanska presidentvalet att ogiltigförklaras? Kommer den institutionaliserade korruptionen bli så uppenbar att ingen längre kan förneka den? Vad tror du själv, om du har några egna tankar om vart världen är på väg? Finns det någon punkt i dokumentet som du upplever som positiv och något som du vill se hända? Om inte, vilket är det bättre alternativet enligt dig?

Du ställer alltså motfrågor eller väljer att avsluta diskussionen istället för att berätta vad du tycker och känner.

Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jag kan inte tänka mig att någon människa inte vill bli befriad från de bojor som håller henne tillbaks och gör henne till en slav i sitt eget hem. Men då måste man först inse vem det är som håller i bojorna och avprogrammera den burfågel-mentalitet som lärt en att trivas i fångenskapen.

Den enda som känns fången i en burfågelmentalitet här är du. Du länkar ett uselt skrivet dokument från två charlataner och ifrågasätter inte ett dugg. Om Simon Parkes och Charlie Ward säger något så köper allt! Det låter inte sunt alls hörredu... Och apropå att köpa saker! Hann du beställa en 5g bioshield från Simon? Lägsta pris €278.00, ett riktigt kap!

https://web.archive.org/web/20210123...rg/5gbioshield
https://web.archive.org/web/20210116...f/SimonParkes/
The central core of outrage against the device is that it appears to be merely a cheap 128 MB USB memory stick, with no extra parts or customisation, save for a small circular sticker attached to the input end of the key, and it sells for over £350 (once VAT and shipping have been added). As Pen Test put it, “we cannot say this sticker does not have additional functionality unused anywhere else in the world, but we are confident you can make up your own mind on that … in our opinion, the 5GBioShield is nothing more than a £5 USB key with a sticker on it”.

https://appletzara.wordpress.com/202...e-5gbioshield/

Charlie är inte sämre han, så här kan du köpa på ett lager av allt möjligt hittepå som han tjänar pengar på
THE OFFICIAL CHARLIE WARD SHOW ❤️ www.cwbit.uk
SHARE ‼️ 🇺🇸 ‼️ SHARE ‼️ 🇺🇸 ‼️ SHARE

Join these popular conservative voices on Telegram [Sep 12, 2021]

[Special MyPillow Offer: Save up to 66% off with promo code PRAY45 at checkout]

THE OFFICIAL CHARLIE WARD SHOW ❤️ www.cwbit.uk
1:21
https://verelstpharma.com/font-line-...t-line-defence

CODE: Lee71 10% off voucher

MAXIMIZING BODY INTELLIGENCE WITH IAN CLARK & CHARLIE WARD
DISCOUNT CODE: CHARLIE - 20% Off any purchase, 1 user per customer, cannot be stacked with other discounts.
To visit the Activation Products Shop please follow the link below that corresponds with your region:
US/ International:*https://clickly.uk…

https://t.me/s/officialcharliewardshow
https://drcharlieward.com/5g-emf-protection/

Men åter till ämnet, i en tråd som du startade. Vad är det som är så trovärdigt med dessa två lögnare enligt dig? Varför skulle högt uppsatta amerikaner vända sig till dom två?
New Updates from Simon Parkes 16th Jan:

Biden inauguration rehearsal on Friday and Monday got cancelled.

Overt action expected from Sunday onwards.

Big happenings expected before the 20th, but unlikely to go beyond.

In the unlikely event that Biden gets inaugurated, the mainstream media will attempt to orchestrate the inauguration using CGI in a film studio.

If that happens, the action will begin soon after Biden's attempt to enter the White House is refused. MSM will be taken down within 12 hours and the Emergency Broadcast to begin shortly afterwards.

10 days of disruption in media and communication to be expected in the US and other places. 5-7 days expected in the UK.

Mobile phones signals, television channels to go down.

More blackouts expected over the coming weeks.
During #EmergencyBroadcast, Live Courts Martials to be screened over 7 days or 10 days, Confessions and Testimonies on a loop.

General Flynn will be offered the Vice Presidential position in a new Trumps Administration if he wants it or another governmental position should he refuse it

John F Kennedy Jr may still be alive, and may come out from hiding once the dust settles. His role would be to heal a divided America and will stand for office in 2024.

A "smooth transition" not only means from Trump to Trump, but also means the transition from SWIFT to QFS International Payment System.

34 Quintillion was confiscated from the Vatican, not sure of currency as of yet, however, it is likely that it would be backed by assets.

https://app.subsocial.network/1553/s...ry-16-2021-831


Vad hände med allt det här enligt dig? Jag tror att Simon Parkes ljuger. Men, vad tror du?
Citera
2021-09-13, 07:39
  #36
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du ställer alltså motfrågor eller väljer att avsluta diskussionen istället för att berätta vad du tycker och känner.



Den enda som känns fången i en burfågelmentalitet här är du. Du länkar ett uselt skrivet dokument från två charlataner och ifrågasätter inte ett dugg. Om Simon Parkes och Charlie Ward säger något så köper allt! Det låter inte sunt alls hörredu... Och apropå att köpa saker! Hann du beställa en 5g bioshield från Simon? Lägsta pris €278.00, ett riktigt kap!

https://web.archive.org/web/20210123...rg/5gbioshield
https://web.archive.org/web/20210116...f/SimonParkes/
The central core of outrage against the device is that it appears to be merely a cheap 128 MB USB memory stick, with no extra parts or customisation, save for a small circular sticker attached to the input end of the key, and it sells for over £350 (once VAT and shipping have been added). As Pen Test put it, “we cannot say this sticker does not have additional functionality unused anywhere else in the world, but we are confident you can make up your own mind on that … in our opinion, the 5GBioShield is nothing more than a £5 USB key with a sticker on it”.

https://appletzara.wordpress.com/202...e-5gbioshield/

Charlie är inte sämre han, så här kan du köpa på ett lager av allt möjligt hittepå som han tjänar pengar på
THE OFFICIAL CHARLIE WARD SHOW ❤️ www.cwbit.uk
SHARE ‼️ 🇺🇸 ‼️ SHARE ‼️ 🇺🇸 ‼️ SHARE

Join these popular conservative voices on Telegram [Sep 12, 2021]

[Special MyPillow Offer: Save up to 66% off with promo code PRAY45 at checkout]

THE OFFICIAL CHARLIE WARD SHOW ❤️ www.cwbit.uk
1:21
https://verelstpharma.com/font-line-...t-line-defence

CODE: Lee71 10% off voucher

MAXIMIZING BODY INTELLIGENCE WITH IAN CLARK & CHARLIE WARD
DISCOUNT CODE: CHARLIE - 20% Off any purchase, 1 user per customer, cannot be stacked with other discounts.
To visit the Activation Products Shop please follow the link below that corresponds with your region:
US/ International:*https://clickly.uk…

https://t.me/s/officialcharliewardshow
https://drcharlieward.com/5g-emf-protection/

Men åter till ämnet, i en tråd som du startade. Vad är det som är så trovärdigt med dessa två lögnare enligt dig? Varför skulle högt uppsatta amerikaner vända sig till dom två?
New Updates from Simon Parkes 16th Jan:

Biden inauguration rehearsal on Friday and Monday got cancelled.

Overt action expected from Sunday onwards.

Big happenings expected before the 20th, but unlikely to go beyond.

In the unlikely event that Biden gets inaugurated, the mainstream media will attempt to orchestrate the inauguration using CGI in a film studio.

If that happens, the action will begin soon after Biden's attempt to enter the White House is refused. MSM will be taken down within 12 hours and the Emergency Broadcast to begin shortly afterwards.

10 days of disruption in media and communication to be expected in the US and other places. 5-7 days expected in the UK.

Mobile phones signals, television channels to go down.

More blackouts expected over the coming weeks.
During #EmergencyBroadcast, Live Courts Martials to be screened over 7 days or 10 days, Confessions and Testimonies on a loop.

General Flynn will be offered the Vice Presidential position in a new Trumps Administration if he wants it or another governmental position should he refuse it

John F Kennedy Jr may still be alive, and may come out from hiding once the dust settles. His role would be to heal a divided America and will stand for office in 2024.

A "smooth transition" not only means from Trump to Trump, but also means the transition from SWIFT to QFS International Payment System.

34 Quintillion was confiscated from the Vatican, not sure of currency as of yet, however, it is likely that it would be backed by assets.

https://app.subsocial.network/1553/s...ry-16-2021-831


Vad hände med allt det här enligt dig? Jag tror att Simon Parkes ljuger. Men, vad tror du?

Jag upplever Simon Parkes som en mycket genuin och ödmjuk person hur provocerande detta än är för dig. Varken Simon Parkes eller Charlie Ward är ämne för diskussion i tråden och för det andra så är det inte dessa två som har författat dokumentet utan de är blott budbärare.

Varenda nyhetskälla som du konsumerar, varenda politiker du lyssnar till, har medvetet förvridit sanningen upprepade gånger och ändå fortsätter du att tro på dem. TV:n du använder och programmen och filmerna du ser på den är gjorda för att styra din verklighetsuppfattning och kontrollera dina tankar men ändå så slutar du inte att titta. Läkarnas utskrivna mediciner fortsätter att döda människor men ändå fortsätter vi att tro på dem och deras mediciner. Är inte det konstigt?


Ska vi återgå till att diskutera innehållet i dokumentet då som tråden handlar om?
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2021-09-13 kl. 08:13.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback