Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-09-04, 22:50
  #97
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
En intelligent människa kan räkna ut med arslet att kvinnor självklart trivs att vara attraktiva inför män och detsamma gäller att män gillar att vara attraktiva inför kvinnor.
Det är enkel biologi.

Har kvinnan på bild i TS uttryckt sig att hon är feminist och inte gillar att vara sexig inför män eller hur menar du? Var kommer påståendet ifrån?

Jag är ledsen men jag tror att en övervägande majoritet av människor i världen aldrig reflekterad eller brytt sig om varför man "låter rumpan hänga"?
Kan vara för att större delen av befolkningen är diagnosfria också.
Eller så kan det vara för att större delen av FBs användare är kompletta aphjärnor som inte orkar tänka eller analysera. Det kräver ju ansträngning. Lättare är då att reagera på känslor och impuls, och bara spy ut sig åsikter utan någon som helst tanke bakom. Och när man sedan blir utmanad går man till attack och säger att den personen som tänker har en diagnos. Jo, jag tackar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag är som bekvämast när jag går naken på stranden och då är ju hela rumpan ute. Förstår inte varför det skulle vara problem med ursprungsbilden heller.
Har du överhuvudtaget läst TS?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback