2021-10-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Hoodz döda inte nasir men han var med

Vem var det då?
Citera
2021-10-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Vem var det då?

Står tydligt i boken ”Tills alla dör” att det fanns på övervaknings kamera där man ser Hoodz ”Säga till” en person att skjuta
Citera
2021-10-14, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Står tydligt i boken ”Tills alla dör” att det fanns på övervaknings kamera där man ser Hoodz ”Säga till” en person att skjuta
Nej i boken sägs det att Hoodz gick bort från brottsplatsen och gjorde en pistolliknande rörelse mot sitt egna huvud något sånt
Citera
2021-10-14, 18:38
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Nej i boken sägs det att Hoodz gick bort från brottsplatsen och gjorde en pistolliknande rörelse mot sitt egna huvud något sånt
Dominerar Aina hela byn just nu?
Citera
2021-10-14, 23:03
Medlem
Citat:
Så dom avrättade med andra ord Capones bror? Lutar mer åt Kapten, han verkade som deras shooter. Plus han är kusin med Franky, och Gucci va hans kusins man.
Citera
2021-10-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
SZ går uppenbarligen inte till fots i byn, men det gjorde FLG. Före skjutningen så bestämde FLG vem som fick gå runt. Hur är det nu?
Fortfarande FLG/SSA eller bara HSL/DP/TMT/T3? För tidigt att säga?
Eller kan inga gå där i byn just nu? Miljoner på alla? Bor FLG/DP kvar? Har alla flyttat?
Shottaz har fler än JB Yasin och Farre. Shkar är aktiv hela tiden, apollo vet jag inte. Kurden är också säkert aktiv, Shkar jobbar inte själv om man säger så. Flg är inte bara i byn de hänger mycket i Tensta.
Citera
2021-10-14, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Kapten klippte bara poy nasir det var hoodz som klippte honom sulle og det var niinow som lurade ut han och det var rico som sköt han då han inte ville gola ut sin bror p.j fayye Husby det var piraten som sköt han misshandeln på Salman det var folk från Tensta som förknippades med t3 kapten var nära flera av dem därför han blev klippt sen efter de alla la story med låten vet ni inte att en kompis till en opp är en opp

Mannen min svenska gjorde ont!! Lär dig punkt (.) kommatecken (,)
Citera
2021-10-14, 23:21
Medlem
Citat:

Var det inte så att Hoodz fastnade på en kamera i Rinkeby någon timme efter mordet och gjorde då detta som att det är klart. Eller iaf vad man tror det betyder.

Men vem gjorde jobbet? Kapten?
Citera
2021-10-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Vad spelar det för roll? Dom har HSL,HH,DP,Hässelby och många fler på sig. Shottaz kan inte ens hämnas sina blodsbröder vad fan ska dom göra för FLG smutsen?
Verkar som TMT Z.Es batch också kör mot FLG. Z posear öppet med Dumle.

”När min broder Izzy lämna oss, djupa sår
Saknar dig min bror, jag fäller tårar då och då (Fucked up)
Godhjärtad, ingen var som du
En grabb med krut som har återvänt till våran Gud”

Hänger med fienden nu. Vilken lojalitet.
Citera
2021-10-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
FLG från vad jag har hört har bara klippt han deras vän från Skogås,Sulle deras vän och Poy deras vän samt varit med på Gorro misshandeln. De är H3ykal Yahye o hans klick som klippte Fayye Husby. Kapten var redan klippt så Sulle var han inte med på. Poy var KB men Nasir osäker.

Ja, just det. Sulle sköts som en ”hämnd” för Kapten. Så det kan ha varit han som klippte Nasir med. Då hade han två liv på sitt samvete.

Var den Micke svensken någon shooter ens? Stod det inte i någon Fup där han var inblandad att han åt medicin, tillväxthormoner eller något liknande

Vem är han från Skogås? När hände det? Det är väl Alpos trakter?
Citera
2021-10-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Dominerar Aina hela byn just nu?

Ja, skulle vara intressant att veta. Är det svårt att få tag på narkotika osv?
Citera
2021-10-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
”När min broder Izzy lämna oss, djupa sår
Saknar dig min bror, jag fäller tårar då och då (Fucked up)
Godhjärtad, ingen var som du
En grabb med krut som har återvänt till våran Gud”

Hänger med fienden nu. Vilken lojalitet.

Z.e har inget med detta krig o göra
Senast redigerad av Hss777777 2021-10-15 kl. 00:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in