Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-08-29, 18:06
  #13
Medlem
Paludans försvar för sin sexchatt med pojkar:
"- We are Sparta!"
Om han har försvarat sig med att han trodde att 13:åringarna var 15:åringar, så ja. Man ska helt enkelt inte ha med bögar att göra. Ledsen, men ett mentalt problem kommer sällan ensamt.
Citera
2021-09-04, 13:10
  #14
Medlem
OliverCromwells avatar
Alltså vad fan menade Paludan när han skrev på dessa forum om att kalla sig själv BWC? Han verkar ha varit besatt av att han hade en BWC. Kan det här verkligen stämma?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...-boern/8812577
Citera
2021-09-04, 14:35
  #15
Medlem
Tja, numera påstår Paludan att han har gift sig med en kvinna. Någon bild, eller kvinnans namn har dock inte uppgetts, vad jag har sett. Är det nån som tror på det där?
Citera
2021-09-04, 20:49
  #16
Medlem
rex144s avatar
Paludan liknar den brittiske statsministern, samma frisyr, det är kaos på deras huvud och bara det signalerar en narcissistisk psykisk störning då det handlar om politiker, offentliga personer som väljer att utmärka sig på det sättet och retas.

Hans upproriska politiska gärning vittnar också om att han har en personlighet som gillar utmana och provocera. Han bryter mot normer och är gränsöverskridande så det vore konstigt om hans sexualitet vore normal.
Han är hedonist och vill inte försaka något, därför är han smällfet.

Dessutom lider han storhetsvansinne och det är därför som han gör sådana idiotgrejer som att ragga/snacka snusk med småkillar på en chatt där han är känd.
Citera
2021-09-04, 21:24
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Den danske muslimkritiske politikern Rasmus Paludan (ledare för Stram kurs) utpekas som sexchattande bögpedofil på internet av bl.a. Kvällsposten. https://www.expressen.se/kvallsposte...tade-med-barn/ Nu är ju dock Kvällsposten en långt ifrån seriös tidning, och om man läser deras artikel ordentligt så kan det ju lika gärna ha handlat om att Paludan har chattat om våldtäkter och dyl utförda av muslimer, vilket ju faktiskt verkar troligare. Men det vill inte Kvällsposten skriva ut och vinklar det istället. Är det så? Vad tror ni?
Svenska nationella partier och organisationer som AfS och DFS har iallafall brutit allt samarbete med honom nu.

Dan Eriksson (DFS) har gått ut på twitter och beklagat det samröre de haft med honom när han har varit gäst i deras podd och AfS har meddelat att han inte kommer att dyka upp på partievents eller torgmöten som var tänkta att hållas med honom.
Citera
2022-04-17, 11:20
  #18
Medlem
Hur gick det med utredningen av Rasmus Paludin? Det visade väl sig att han är bögpedofil? Ändå får han tydligen fortsätta som partiledare för Stram Kurs.
Citera
2022-05-25, 14:31
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Hur gick det med utredningen av Rasmus Paludin? Det visade väl sig att han är bögpedofil? Ändå får han tydligen fortsätta som partiledare för Stram Kurs.

Meh. Inget gick ens vidare till utredning, vad jag vet.
Jag tog dessutom del av innehållet som skulle ha varit "sexuellt". I media framställdes det som att det skulle ha varit sexinviter etc. Det jag såg var mer "grabbig jargong av sexuell karaktär", typ "den som kommer sist förtjänar att bli straffknullad av en jättedildo"- eller "jag bär aldrig vapen, förutom det jag har i byxorna"-jargong. Lite som alla kommungubbar pratade när man i de låga tonåren praoade på parkförvaltningen. Dvs "grabbigt ful i munnen-språk".

Kanske inte moget. Kanske inte lämpligt i hans position. Men pedofili eller sexuella övergrepp av något slag? Nej. Grooming? Nej.
Att det sedan ägde rum i en öppen chattkanal med tonvis med människor i alla åldrar... well, då riktade det sig inte ens till någon specifik person. Dvs det råkade vara minderåriga i chatten och det är detta man spunnit vidare på.
Citera
2022-05-26, 09:00
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Meh. Inget gick ens vidare till utredning, vad jag vet.
Jag tog dessutom del av innehållet som skulle ha varit "sexuellt". I media framställdes det som att det skulle ha varit sexinviter etc. Det jag såg var mer "grabbig jargong av sexuell karaktär", typ "den som kommer sist förtjänar att bli straffknullad av en jättedildo"- eller "jag bär aldrig vapen, förutom det jag har i byxorna"-jargong. Lite som alla kommungubbar pratade när man i de låga tonåren praoade på parkförvaltningen. Dvs "grabbigt ful i munnen-språk".

Kanske inte moget. Kanske inte lämpligt i hans position. Men pedofili eller sexuella övergrepp av något slag? Nej. Grooming? Nej.
Att det sedan ägde rum i en öppen chattkanal med tonvis med människor i alla åldrar... well, då riktade det sig inte ens till någon specifik person. Dvs det råkade vara minderåriga i chatten och det är detta man spunnit vidare på.

Jo, ungefär så, men varför hålla på så... Vad får han ut av det? Jag får "Michael Jackson-vibbar" av det.
Citera
2022-05-30, 14:48
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Jo, ungefär så, men varför hålla på så... Vad får han ut av det? Jag får "Michael Jackson-vibbar" av det.

Ja, det finns något skumt i det absolut. Har hängt lite grann i den Discord han nu satt upp för Stram Kurs Sverige. Och även om han inte yttrat något sådant där, så märker jag att hans fokus är på väldigt mycket unga grabbar. Förstår inte riktigt varför han inte vill rikta sig mot en bredare valkrets, utan istället sitter och snackar med 16-åringar på Discord nätterna i ända... det osar lite skumt, även om det såklart inte behöver betyda något.
Citera
2022-05-30, 14:55
  #22
Medlem
Det är ju något som inte stämmer här. Vad spelar det för roll om han packar bajs på andra män? Skiter fullständigt i om han är en homis. Om de nu har bevis för att han är ett peddo, varför gör man inte en anmälan? Grunden i ett rättssamhälle är att man är oskyldig till motsatsen är bevisad. Är han skyldig? Anmäl han då. Ingen vill ha aktiva pedofiler som springer runt.

Problemet är att någon anmälan inte lämnats in. Därför tänker jag i det närmaste på ett försök till karaktärsmord.
Citera
2022-05-30, 17:10
  #23
Medlem
Sen är det ju mycket märkligt att han inte har fått någon fatwa än (med tanke på koran-brännandet), eller har han det?

Det som han gör är ju säkraste sättet för att bli mördad typ.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback