Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-08-29, 09:07
  #49
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Sitter du här och trakasserar män på Internet?

🤔
Klart som faan jag gör. Om någon kastar skit på mig kastar jag tillbaka. Jag ler inte och säger tack om någon kallar mig hora.
2021-08-29, 14:22
  #50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radfittan
Klart som faan jag gör. Om någon kastar skit på mig kastar jag tillbaka. Jag ler inte och säger tack om någon kallar mig hora.

Lite som män gör alltså?
2021-08-29, 19:20
  #51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aTIVeLTo
"Buhu, jag blir inte särbehandlad på internet på samma sätt som jag blir särbehandlad i verkligheten pga att jag har fitta och ett par bröst".

Lipa någon annanstans. Alla män får leva med den verkligheten. Om ni nu är jämställda, bete dig som en man då.
Vilken verklighet menar du? Den där kvinnor kallar dig olika tillmälen och allmänt svinar sig på nätet?
2021-08-29, 19:22
  #52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Du har nog missat det att de flesta svenska kvinnor är horor?? Det är inte information som nått dig och det är ju lite okunnigt i det fallet, det vill säga att det finns mängder med anledningar att män börjat hata kvinnor generellt. Men jag tror att dessa män generellt hatar kvinnor som grupp, inte eventuella enskilda kvinnor som eventuellt inte är horor (väldigt få och du tillhör inte denna kategori). Sedan är det en del av önskad utveckling utifrån. Det skall inte födas många barn och den vita rasen ska dö ut är själva syftet med den sociala ingenjörskonsten.

https://www.bitchute.com/video/VSi6pSZ3dE67/

Men först gjordes en psyOP mot svenska kvinnor, som föll för operationen och började hata män, nu sker enbart ett reaktivt hat tillbaka från männen. Dvs psyOPen drabbar de som först föll för psyOPen generellt och syftet nås. Sverige är på väg tillbaka till ganska extrem fattigdom (folk kommer inte ha råd till mat). Då kan man köpa upp massa tillgångar muta ministrar och få sin vilja ganska enkelt om man tillhör pengaspekulanterna.
Å döma av ditt charmerande inlägg här är du en ”av dessa män”, så det rimmar illa att du pratar om dem som att du vore bättre.
2021-08-29, 20:49
  #53
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Lite som män gör alltså?
Det är väl ganska mänskligt att försvara sig och bll förbannad om någon hoppar på en. Dock är det nått helt annat att helt oprovocerat kalla någon för hora. Jag hade ju inte ens börjar skriva med den här människan innan han kallade mig hora. Han hade kunnat låta bli att kontakta mig.
2021-08-29, 20:52
  #54
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Du har nog missat det att de flesta svenska kvinnor är horor?? Det är inte information som nått dig och det är ju lite okunnigt i det fallet, det vill säga att det finns mängder med anledningar att män börjat hata kvinnor generellt. Men jag tror att dessa män generellt hatar kvinnor som grupp, inte eventuella enskilda kvinnor som eventuellt inte är horor (väldigt få och du tillhör inte denna kategori). Sedan är det en del av önskad utveckling utifrån. Det skall inte födas många barn och den vita rasen ska dö ut är själva syftet med den sociala ingenjörskonsten.

https://www.bitchute.com/video/VSi6pSZ3dE67/

Men först gjordes en psyOP mot svenska kvinnor, som föll för operationen och började hata män, nu sker enbart ett reaktivt hat tillbaka från männen. Dvs psyOPen drabbar de som först föll för psyOPen generellt och syftet nås. Sverige är på väg tillbaka till ganska extrem fattigdom (folk kommer inte ha råd till mat). Då kan man köpa upp massa tillgångar muta ministrar och få sin vilja ganska enkelt om man tillhör pengaspekulanterna.
Du menar alltså att de flesta svenska kvinnor är prostituerade?
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2021-08-29, 21:50
Moderator
Använd gärna exempel, men som tråden utvisar skall diskussionen utgå från en mer generell frågeställning som rör Jämställdhet och diskriminering. Lista trakasserier får ni göra någon annanstans
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback