Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-17, 17:17
  #13
Medlem
PingPongZongs avatar
Det har blivit ganska normalt. Men det ser förjävligt ut för folk sätter ju på sig kepsen bakofram. Ibland påminner jag dom om det. Jag minns när kepsen blev populär på 80-talet. Inte en jävel hade dom bakofram. Skulle sett ännu jävligare ut. 80-tals kepsar ni vet dom som var så färggranna. Man kan tro att det det hade något med bögerier och göra. Men det hade det inte. Kommer ni ihåg när folk blev förbannade och frågade om någon var bög? ÄR DU BÖG DITT JÄVLA LILLA SVIN? Ingen var bög. Idag? Inget fel vara bög. INGET FEL? Om det inte är fel så är det väl ok ha på sig kepsen bakofram? Nej det är det inte. Undrar om dom har kepsarna bakofram i lumpen med? Kanske polisen börjar ha kepsen bakofram också?

Keps... Det hade jag bara när jag gjorde lumpen. Det räckte.
Citera
2021-09-19, 10:06
  #14
Medlem
Serr inga problem med att ha keps på gymmet. Det är jj ändå en sportig känsla över stället.

Själv går jag alltid runt med keps så ofta jag kan. Det är min stil om man säger så och jag tycker man kan ha det även på gymmet.
__________________
Senast redigerad av LilleVarg 2021-09-19 kl. 10:54.
Citera
2021-09-19, 10:21
  #15
Medlem
Skönt att hålla bort det störande håret.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback