2022-08-19, 17:29
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja störtskön markering men Dumpen kommer nog klippa bort det. Det ska vara trevligt samspel mellan kamerafolket. Hon var inte glad i alla fall

På ett sätt kan jag förstå henne. Patrik var lite föraktande i sitt uttryck, eller uppfattades nog så av Sara, om att killen ska ta pissprov och deras uppdrag är inte att trakassera missbrukare. Trakassera gäddor för deras missbruk är lite som att hugga på deras psykiska sjukdomar eller dylikt. Sedan är S och P föredetta missbrukare själva, så traka folk för att de pundar riskerar bara att slå tillbaka på dem själva. Hon är bad ass Sara.
Citera
2022-08-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nej, det stämmer inte. Precis som du skriver så behöver ett så kallat övergrepp behöver inte vara fysiskt för att räknas, och faktum är att det inte ens behöver ha inträffat överhuvudtaget. Dickpics (alltså ren spam) räknas, och lite skämtsamt kan man säga att man inte får glömma bort de bortträngda (d.v.s. påhittade) minnena. Det finns tyvärr fortfarande personer som inte har fått resning efter att ha dömts med sådana som bevisning.
Ja och då räknas inte något smygtittande på stranden om det inte ingår något med substans typ sexuella kommentarer eller annat där man vet att det är riktat till viss person.
Att man tror att någon smygtittar på just dig på en strand med mängder med folk kan inte räknas som något sexuellt övergrepp för då skulle människor kunna åka dit på detta när de bara sitter i tankar och råkar ha blicken mot ett område på stranden
Citera
2022-08-19, 17:35
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Vilka metoder hade du själv använt dig av då?
Jag håller med dig om knarkare, jag gillar dom inte heller. Men för att välja mellan pest eller kolera har jag mer förståelse för en knarkare än en pedofil. Även om de har knarkat en gång i tiden så gör dom inte det längre.
Jag tvivlar på att dom har så höga tankar om sig själva att dom tror att dom ska rädda världen.
Jag skiter I att jaga pedofiler, tjuvar, mördare själv utan jag räknar med och tar för givet att polis och stat gör sitt jobb.
Det är inte upp till en pöbel att skipa rättvisa.
Citera
2022-08-19, 17:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja och då räknas inte något smygtittande på stranden om det inte ingår något med substans typ sexuella kommentarer eller annat där man vet att det är riktat till viss person.
Att man tror att någon smygtittar på just dig på en strand med mängder med folk kan inte räknas som något sexuellt övergrepp för då skulle människor kunna åka dit på detta när de bara sitter i tankar och råkar ha blicken mot ett område på stranden
Jag måste nästan nypa mig själv i armen, menar du verkligen att något inte kan räknas? Tänk på de stackars baaaarnen som gråtande berättar om när ostkuken tittade på dem på stranden. När de talar så ska man väl lyssna?
Citera
2022-08-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
På ett sätt kan jag förstå henne. Patrik var lite föraktande i sitt uttryck, eller uppfattades nog så av Sara, om att killen ska ta pissprov och deras uppdrag är inte att trakassera missbrukare. Trakassera gäddor för deras missbruk är lite som att hugga på deras psykiska sjukdomar eller dylikt. Sedan är S och P föredetta missbrukare själva, så traka folk för att de pundar riskerar bara att slå tillbaka på dem själva. Hon är bad ass Sara.

Herrskapet hade kanske tjafsat lite i bilen under alla milen dom betat av. Sara har varit tydlig med sitt tidigare missbruk och Bengan sa ju direkt att han visste vem hon var. Att ta upp pissprov i en situation när han ska ställas mot väggen är ju som att ge honom öppet mål med en come back.

Blev nog ännu stelare i bilen på väg tillbaka. Ska vi gissa att det inte nämns i kommande Dumpenpodden.
Citera
2022-08-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag måste nästan nypa mig själv i armen, menar du verkligen att något inte kan räknas? Tänk på de stackars baaaarnen som gråtande berättar om när ostkuken tittade på dem på stranden. När de talar så ska man väl lyssna?
Självfallet räknas det inte om man tror att någon tittar på en måste lite mer till för detta. Varenda människa har någon gång råkat ut för att de plötsligt upptäcker vad de har i blickfånget och då själva kommit på att det ser ut som de just sitter och stirrar på något
Citera
2022-08-19, 17:43
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Herrskapet hade kanske tjafsat lite i bilen under alla milen dom betat av. Sara har varit tydlig med sitt tidigare missbruk och Bengan sa ju direkt att han visste vem hon var. Att ta upp pissprov i en situation när han ska ställas mot väggen är ju som att ge honom öppet mål med en come back.

Blev nog ännu stelare i bilen på väg tillbaka. Ska vi gissa att det inte nämns i kommande Dumpenpodden.

Det där har du förbannat rätt i angående come back. Haha, Sara är nog spänd för jämnan att den mer trögtänkte Sjöberg ska börja kasta sten i glashus när de konfronterar.
Citera
2022-08-19, 18:04
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Men om 25% av minderåriga upplevt sekuella övergrepp i någon form (nätet inkluderat) så stödjer ju det tesen att extremt många män har attraktionen?
Sara Nilssons ständigt upprepade siffra att det som visas på Dumpen är något som 25% har upplevt debunkas bra i denna twittertråd: https://twitter.com/Hjaltelagen/stat...46935007526912
Citera
2022-08-19, 18:12
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Sara Nilssons ständigt upprepade siffra att det som visas på Dumpen är något som 25% har upplevt debunkas bra i denna twittertråd: https://twitter.com/Hjaltelagen/stat...46935007526912
Så Sara har skruvat på sanningen igen, fan viken överraskning.
Det kunde man ju inte tro.
Citera
2022-08-19, 18:14
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ja störtskön markering men Dumpen kommer nog klippa bort det. Det ska vara trevligt samspel mellan kamerafolket. Hon var inte glad i alla fall
Det var väl en pik åt Sara?
Hon får väl lämna pissprov för att få ha körkort kan man tänka sig efter ett antal rattfyllor.
Citera
2022-08-19, 18:15
Medlem
DrComforts avatar
”Vill träffa ung tjej som inte kastar mig i fängelset.” Aboooww!
Citera
2022-08-19, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Det där har du förbannat rätt i angående come back. Haha, Sara är nog spänd för jämnan att den mer trögtänkte Sjöberg ska börja kasta sten i glashus när de konfronterar.

Ja 5,50 min i videon.

Patrik: Klarar du pissprov?

Snygg-Sara: Varför påminde du honom om det, otroligt korkat

Bengan missade sin chans till att jämna ut oddsen lite. Tror inte att det alltid är rosa moln mellan dom med tanke på all tid dom spenderar ihop. Det är mänskligt att det skär sig lite. Det går nog att reda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in