Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-07-26, 13:49
  #25
Medlem
DrSpankels avatar
Jag är verkligen ingen kattmänniska, men måste säga att jag stormtrivs i detta spel.
Otroligt mysigt att skutta omkring och upptäcka. Stor bonus att spelvärlden är så intressant och snygg. Delar av banorna ser ut som concept art från något påkostat sci-fi-universum.
Citera
2022-07-26, 18:31
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
verkar ha blivit en trend på twitter folk postar när deras katter reagerar på spelet.. haha rätt så ballt

Haha. Mina 3 skiter fullständigt i det.
Reagerade lite på katten i spelets mjauande, men annars kände de mest att det var meh.
Kul spel förövrigt, 3mjau direkt pga katt och 2 mjau till för att det är roligt. Så 5/5 mjau.
Ska speedrunna i morgon för sista trophyn så blir det platte 250.
Citera
2022-08-03, 18:35
  #27
Medlem
Automatvapens avatar
Mysigt spel, dottern (3år) och jag varvade det tillsammans
Citera
2022-08-05, 13:17
  #28
Medlem
SnusMojjes avatar
Håller med övriga: väldigt mysigt spel. Skulle nog snarare kalla det för ett robotspel än ett kattspel, dock, för man träffar på en betydande mängd intressanta robotar. Hoppas på en uppföljare med lite mer avancerade pussel.
Citera
2022-08-10, 21:18
  #29
Medlem
Mysigt och härligt spel med bra tankespridande pussel och utmaningar
Citera
2022-08-16, 06:39
  #30
Medlem
Tänkte spela det. Men blev avskräckt när jag läste att det inte utspelar sig i vår värld. Utan i en värld med AI robotar.
Citera
2022-08-16, 09:50
  #31
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Tänkte spela det. Men blev avskräckt när jag läste att det inte utspelar sig i vår värld. Utan i en värld med AI robotar.

Just världen är förmodligen det bästa med hela spelet, det är inte något negativt.
Citera
2023-01-05, 09:00
  #32
Medlem
CuckoosNests avatar
Mycket trevligt spel, håller på att köra igenom det nu, katterna sätter sig på tv-bänken och blir som helt förtrollade
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback