Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-01-05, 19:44
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaskigbajs
2 timmar om jag har tur. Lider av sömnlöshet.
Samma här. Förr brukade jag kunna sova väldigt mycket. Det är något jag saknar. Hoppas att de som har förstört min sömn blir knivmördade.
Citera
2023-01-05, 19:48
  #74
Medlem
5-6 h , vaknar tidigt oavsett om jag jobbar eller inte. Aldrig särkilt utvilad tyvärr.
Sämre sömn kom efter 30…
Citera
2023-01-10, 16:27
  #75
Medlem
bobo909s avatar
Tippar nog på 2-3 timmar utan att vakna. Ibland däckar man ju totalt i 12 timmar och det finns inget skönare. Tydligen snarkar jag som en jävla gris när jag verkligen sover djupt, fet och i kassform som jag är.

Skulle vilja införskaffa mig en CPR-mask eller vad fan dom heter, men så ljudkänslig som jag är skulle det vara en omöjlighet. Borde ju komma någon ny teknik snart (finns väl redan säkert för typ 100 papp), där dom är tysta som en mus. Sömnapné på redan grova sömnproblem gör inte saken bättre nej. Skena får man så jävla ont i tänderna av.

Minimal nezeril 1 timma före läggdags hjälper lite gällande den delen. Men blir rätt kontraproduktivt i längden. Koksaltlösning är nog bättre isf men inte lika effektivt.
__________________
Senast redigerad av bobo909 2023-01-10 kl. 16:30.
Citera
2023-01-10, 16:29
  #76
Medlem
Laggiores avatar
5 minuter
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback