Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-08-13, 18:19
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jag har en iphone 7 eller 8, och dom har stängt av den.. Så förhoppningsvis innebär det att det är den jobbiga varianten.. Håller oxo på nu med att ta bort mitt applekonto, vilket jag hoppas ska göra det ännu jävligare att öppna

Hur vet du att de stängt av den? Säger inte det är omöjligt men isf är de riktigt dumma. Alla snutar vet att man inte stänger av en beslagtagen lur.

Är den avstängd så hänger allt på din kod.
Citera
2021-08-17, 14:05
  #14
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamouflagemannen
Hur vet du att de stängt av den? Säger inte det är omöjligt men isf är de riktigt dumma. Alla snutar vet att man inte stänger av en beslagtagen lur.

Är den avstängd så hänger allt på din kod.
Dom brukar ställa luren i ”flygplansläge” när den är beslagtagen.
Har jag hört…på internet…typ..

(Alla gånger en ”vän” fått sin lur beslagtagen har den stått på flygplansläge när hen fått tillbaka den.)

Med tanke på hur mycket jidder det är att få Facebook lämna ut chat historik tror jag ärligt inte man behöver bekymra sig så mycket.

Jag vet en som gav koden till luren till snuten, då fotade dom av mess från Facebook, alltså ingen tömning som man kan tro.
Citera
2021-08-17, 14:38
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Dom brukar ställa luren i ”flygplansläge” när den är beslagtagen.
Har jag hört…på internet…typ..

(Alla gånger en ”vän” fått sin lur beslagtagen har den stått på flygplansläge när hen fått tillbaka den.)

Med tanke på hur mycket jidder det är att få Facebook lämna ut chat historik tror jag ärligt inte man behöver bekymra sig så mycket.

Jag vet en som gav koden till luren till snuten, då fotade dom av mess från Facebook, alltså ingen tömning som man kan tro.
Ställ in så det inte går att komma åt de inställningarna från låsskärmen. Ez.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback