Citat:
Ursprungligen postat av
NeX12
Fattar ej varför man lämnar sitt barn till någon man ej litar på? Hade hellre fött ensam än att lämna mitt levande barn till någon jag inte litar på. De borde tagit med barnet till sjukhuset och löst det där efter. Man är gravid i 9 månader nog fan borde man hunnit komma fram till en bättre lösning än folk man inte litar på och vet med sig är knepiga.
Menar inte att det är deras fel på något vis men det fanns uppenbarligen en historik med morföräldrarna som var knepig om man läser runt om fallet. Vet ej vad man syftar på specifikt men minsta lilla tveksamhet så hade jag aldrig lämnat mitt barn där över natten.
Jag resonerar som du. Skulle inte låtit pappan varit kvar utan stannat själv på sjukhuset efter den snabba förlossningen. Har man barn sedan tidigare brukar väl inte den andra föräldern sova kvar i synnerhet inte när är det är det tredje barnet dessutom. Som du beskriver finns det väl kännedom om någon problematik hos morföräldrarna men sannolikt en naiv önskan om förändring. Vilken ångest föräldrarna måste leva med, det skulle jag gjort i allafall.