Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Min fråga till er etniska svenskar är varför alla verkar hata dessa hazarer från Afghanistan? I Afghanistan hatar alla folkgrupperna dem och dessa hazarer där har alltid varit isolerade från resten av samhället och ingen vill ha något att göra med dem.
Och vi ser samma sak i Sverige. Vi har 193 000 personer från Syrien i Sverige och ingen klagar på dem. Inte ens rasister på FB verkar ha något emot syrier, förutom en allmän motvilja till invandring från dessa länder. Men vi ser inga attacker mot till exempel syrier eller irakier eller turkar eller eritreaner eller libaneser, bosnier, albaner och så vidare.
Utan allt hat verkar vara riktat mot dessa hazarer från Afghanistan och till mindre del somalier, men även där är det stor skillnad.
Så med andra ord vi har många invandrare till Sverige men det är några tusen hazarer som får all uppmärksamhet och hat.
Vad är det med dessa hazarer som får folk att ogilla dem? Är det verkligen sant att dessa personer bara springer runt och våldtar unga tjejer hela tiden?
Förr i en perfekt värld borde ju just denna folkgruppen vara mest nyttig för Sverige. Unga män som föryngrar befolkningen och som kan arbeta och jobba i 40-50 år. Detta i ett land där 23 % av personer med svensk bakgrund är över 65 års ålder medan endast 2 % av dem födda i Afghanistan är över 65 år.
Så varför verkar det som att alla hatar hazara afghaner?
Man har egna erfarenheter där det flesta (alla i mitt fall) utav dom har bevisat att de är idioter.
Dom är oförskämda, pressar på socialt, super, knarkar, ränner runt, grupperar enstaka individer, kan inte ta nej, tjatar, vill slåss, vill kissa på folk, våldta och härska över andra människor..
Jag visste inte vad hazarer var innan jag drabbats av eländet 10+ gånger.
Ingen annan folkgrupp har någonsin gjort sånt som dom pysslar med.
Dom är en fara utan minsta tjuvheder, tacksamhet, med total avsaknad av skam i kroppen eller en uns respekt.
Så om du möter någon som är skev i huvudet och klär sig och ser ut på ett visst sätt...
Så möter du sånna varje gång du ska ut med hunden, och samma sak slutar inte hända.
Varje gång ser alla likadana ut, talar samma språk, har liknande klädstil och gör samma saker.
De är inte några vanliga gangsters med specifika uppdrag som håller sig till egna konflikter.
Dom kan för skojs skull attackera en ung tjej för våldta, kissa på henne och sedan skratta åt hur crazy dom är. Skryta!