2021-08-09, 23:40
Medlem
Ensundmans avatar
Eftersom de flesta hazarer här är vuxna bebisar som våldtar svenska flickor i grupp och sprider otrygghet i samhället. Alla är inte såna, men de flesta skulle jag våga påstå.
Citera
2021-08-09, 23:47
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vad är det med dessa hazarer som får folk att ogilla dem? Är det verkligen sant att dessa personer bara springer runt och våldtar unga tjejer hela tiden?

Förr i en perfekt värld borde ju just denna folkgruppen vara mest nyttig för Sverige. Unga män som föryngrar befolkningen och som kan arbeta och jobba i 40-50 år. Detta i ett land där 23 % av personer med svensk bakgrund är över 65 års ålder medan endast 2 % av dem födda i Afghanistan är över 65 år.

Så varför verkar det som att alla hatar hazara afghaner?

Hazarer är inte populära någonstans. Dom gillar inte varandra heller. inte så kontigt med tanke på deras våldsamma beteende och starka aversion mot arbete.

Knappt någon som kommer från Afganistan till Sverige arbetar med något som betalar sig. Visst, några få, men försörjnignsgraden ligger på typ 15%. Och då är det inklusive jobb i det invandringsindustriella komplexet.
Citera
2021-08-09, 23:56
Medlem
Jag upplever dom som extremt falska.
De är hala ormar.

Ljuger om allt, överrepresenterade inom sexuella brott dessutom.

Sök afghan våldtäkt osv, det finns inget stopp.

Dessutom kommer en stor majoritet från Iran och har kommit in på falska grunder.
Citera
2021-08-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Vad fan förväntar du dig när snart var och varannan förort i Sverige ser ut som Baghdad.
Bor själv i ett sk mångkulturellt område och fick så sent som förra veckan en pistol upprörd i ansiktet helt oprovocerat.

Sedan så hade vi skottlossning i helgen med men det missade jag för jag var bortrest.

Bilar brinner, svenska näringsidkare tar inte emot kontanter pga rånrisken, drogförsäljning sker helt öppet uppe i centrum nästan dygnet runt, polis och väktare blir stenade mm.

Tacka fan att många svenskar är trötta på skiten och helst ser att dessa människor jagas ut i Östersjön.

Det är liksom ingen slump att SD numera är Sveriges tredje största parti från att ha varit ett 0,5 % parti runt år 2000.

Jag hatar personligen alla icke européer som uppehåller sig här lika mycket men jag kan förstå folk som stör sig lite extra på dessa skäggbarn från Afghanistan som fått PUT genom att ljuga om sin ålder, fått allt serverat på ett silverfat och ändå beter sig som svin.

Då syftar jag främst på droghandeln de pysslar med samt att de verkar ha svårt att ge fan i svenska kvinnor, tom minderåriga sådana
Du skriver så sant som det var sagt! Jag hade inte kunnat skriva det bättre själv. Många är vi som tycker som du men vi tystas ner via rasistkortet!
Vem vill ha en massa importerade våldtäktsmän, småtjuvar och svenskhatare rännandes överallt på vår bekostnad?

Ingen, borde svaret vara men det humana PK-folket verkar vara förblindade av den teoretiskt framställda skrivbordsprodukten kallad ”mångkultur”.
Citera
2021-08-09, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagarinleggen
Ingen har något emot syrier? Sitt ned i båten.

Svenskar som haft med syrier att göra hatar syrier med. Bara det att hazarer är värre.

Hazarer är som arabvärldens somalier. Inte ens andra afrikaner tycker om somalier. Andra araber har svårt för hazarer med.

Om man levt bland blattar en längre tid så har man inte mer än avsky för större mängden av dem. Om man levt i svenska områden så kan jag förstå om man fortfarande är naiv och har råd med att leka invandringspositiv. Hur många blattevänner har du haft i ditt liv? Jag pratar nu inte om välintegrerade babbeluringar ifrån andra generationen utan de som precis klev av bananbåten.

Jag har haft MÅNGA. Majoriteten av dem var för fan inte kloka.
Tycker problemet är specifikt med andra generationen. De har stora identitetsproblem och är de som skriker och beter sig illa.
Citera
2021-08-10, 00:04
Medlem
jagarinleggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Tycker problemet är specifikt med andra generationen. De har stora identitetsproblem och är de som skriker och beter sig illa.

När jag pratade om andra generationen så pratade jag om särskilda fall där de vuxit upp i en svensk miljö och bidragit i svensk kultur och fått de bästa förutsättningarna möjliga, både genom IQ och kultur. Knappast typexemplet av andra generationens invandrare, de är även de skräp. Men det finns några typexempel där några stycken vuxit upp i en rik svensk miljö och faktiskt inte är helt värdelösa. (Har inga exempel på dessa men skulle inte förvåna mig om de finns).
Citera
2021-08-10, 00:14
Medlem
Citat:
Min fråga till er etniska svenskar är varför alla verkar hata dessa hazarer från Afghanistan? I Afghanistan hatar alla folkgrupperna dem och dessa hazarer där har alltid varit isolerade från resten av samhället och ingen vill ha något att göra med dem.

Och vi ser samma sak i Sverige. Vi har 193 000 personer från Syrien i Sverige och ingen klagar på dem. Inte ens rasister på FB verkar ha något emot syrier, förutom en allmän motvilja till invandring från dessa länder. Men vi ser inga attacker mot till exempel syrier eller irakier eller turkar eller eritreaner eller libaneser, bosnier, albaner och så vidare.

Utan allt hat verkar vara riktat mot dessa hazarer från Afghanistan och till mindre del somalier, men även där är det stor skillnad.

Så med andra ord vi har många invandrare till Sverige men det är några tusen hazarer som får all uppmärksamhet och hat.

Vad är det med dessa hazarer som får folk att ogilla dem? Är det verkligen sant att dessa personer bara springer runt och våldtar unga tjejer hela tiden?

Förr i en perfekt värld borde ju just denna folkgruppen vara mest nyttig för Sverige. Unga män som föryngrar befolkningen och som kan arbeta och jobba i 40-50 år. Detta i ett land där 23 % av personer med svensk bakgrund är över 65 års ålder medan endast 2 % av dem födda i Afghanistan är över 65 år.

Man har egna erfarenheter där det flesta (alla i mitt fall) utav dom har bevisat att de är idioter.

Dom är oförskämda, pressar på socialt, super, knarkar, ränner runt, grupperar enstaka individer, kan inte ta nej, tjatar, vill slåss, vill kissa på folk, våldta och härska över andra människor..

Jag visste inte vad hazarer var innan jag drabbats av eländet 10+ gånger.
Ingen annan folkgrupp har någonsin gjort sånt som dom pysslar med.

Dom är en fara utan minsta tjuvheder, tacksamhet, med total avsaknad av skam i kroppen eller en uns respekt.

Så om du möter någon som är skev i huvudet och klär sig och ser ut på ett visst sätt...
Så möter du sånna varje gång du ska ut med hunden, och samma sak slutar inte hända.
Varje gång ser alla likadana ut, talar samma språk, har liknande klädstil och gör samma saker.

De är inte några vanliga gangsters med specifika uppdrag som håller sig till egna konflikter.
Dom kan för skojs skull attackera en ung tjej för våldta, kissa på henne och sedan skratta åt hur crazy dom är. Skryta!
Citera
2021-08-10, 00:34
Medlem
toreraxs avatar
Citat:
Min fråga till er etniska svenskar är varför alla verkar hata dessa hazarer från Afghanistan? I Afghanistan hatar alla folkgrupperna dem och dessa hazarer där har alltid varit isolerade från resten av samhället och ingen vill ha något att göra med dem.

Och vi ser samma sak i Sverige. Vi har 193 000 personer från Syrien i Sverige och ingen klagar på dem. Inte ens rasister på FB verkar ha något emot syrier, förutom en allmän motvilja till invandring från dessa länder. Men vi ser inga attacker mot till exempel syrier eller irakier eller turkar eller eritreaner eller libaneser, bosnier, albaner och så vidare.

Utan allt hat verkar vara riktat mot dessa hazarer från Afghanistan och till mindre del somalier, men även där är det stor skillnad.

Så med andra ord vi har många invandrare till Sverige men det är några tusen hazarer som får all uppmärksamhet och hat.

Darfor att det finns en dros fullvuxna hazarman som lajvar barn och far ga i svensk skola tsm med andra barn, som de tafsar pa.
Citera
2021-08-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
"Det är ett av svenskarnas mest älskade turistmål. Men nu har Mallorca tröttnat på turisterna. Flera lokala protestorganisationer kräver att lokala myndigheter stoppar alla svenskar, britter och tyskar från att förstöra ön."

typiskt svenskar, gör bort sig överallt.. inte välkomna... kan inte bete sig som folk... svinar ner... varför är dom så avskydda svenskarna? måste ju finnas en orsak eller hur?

Nä, vettu. Det är området Magaluf men främst britter. Tyskarna är skötsamma. Svenskar som inte är på charter är inget problem, dom har ju ofta råd att köpa deras fastigheter och tjänster.

Men Mallorcinera är inavlade öfolk som i stor utsträckning bara äger och inte jobbar. Dom blir sura när andra etniciteter kommer dit och är drivande med verksamheter.

Sen är kriminaliteten stor. Zigenarna är värst. Afrikanerna är i princip slavar åt alla Gitanos, officiellt kränger de hattar, på natten langar de knark som en väg ut. Indierna kränger rosor.

Banksystemet lirar inte med resten av Europa, byråkratin är hopplös och polisen är korrupt... så nej, Svenskarna är inte det stora problemet.
Citera
2021-08-10, 00:42
Medlem
liksom-fbs avatar
Citat:
Många hazare är shiamuslimer. I en region där de andra är sunni. Shia ses av sunni ungefär som en del här i forumet ser på judar.

Talibanerna ser nog shia ungefär som nassarna såg på judar på 30-talet. Det gör väl att en del velat ordna så barnen deras överlever.

Finnarna skickade sina barn till Sverige under WW2 också.
Citera
2021-08-10, 01:26
Medlem
hazarerna kan vara ett straff till svenskarna
Citera
2021-08-10, 01:33
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Många hazare är shiamuslimer. I en region där de andra är sunni. Shia ses av sunni ungefär som en del här i forumet ser på judar.

Talibanerna ser nog shia ungefär som nassarna såg på judar på 30-talet. Det gör väl att en del velat ordna så barnen deras överlever.

Finnarna skickade sina barn till Sverige under WW2 också.

Vad skulle det med ämnet med att göra?

Barnen skickades iväg av empati, så att dom skulle slippa krigets misär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in