• 1
  • 2
2021-08-09, 20:52
Medlem
WykkedWitchs avatar
Ja, ALLA får skriva, vilka ni än är.. Vad är det mest avvikande du sett på? Du åker självklart inte fast.

Kom just på frågeställningen för igår snubblade jag över mitt exempel. Jag roade mig med att kolla på porr och kom till ett 13 min klipp med ett gift par som blev filmade av sin tonårsdotter. Först rökte de crystal methamfetamine. Sedan knullades och sögs det i olika ställningar i tio minuter.
Jag tror, eftersom man blir jävligt pervers av sånna droger (om man inte knarkar ner sig) att parets tonårsdotter var med och hade sex med föräldrarna när de inte filmades.

När jag var liten råkade jag se två latinska kvinnor suga av en ponny tills han sprutade jättemycket sperma i den ena kvinnans munhåla!
För mig är dessa det enda avvikande konstiga jag sett.
Citera
2021-08-09, 20:57
Medlem
jagarinleggens avatar
Sett halva Daisy's Destruction. Blir nog ganska svårslaget.

Citera
2021-08-09, 20:58
Medlem
Amazon-mannens avatar
Rent allmänt tycker jag bajskläggande och smetande är sjukt och lika upphetsande som att köra kuken i en gammal rumänsk köttkvarn..
Citera
2021-08-09, 21:00
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagarinleggen

Varför skulle det vara det? En av internets mer kända "förbjudna videos".

Skulle tro att de flesta som har sett extremt sjuka saker inte är dumma nog att skriva ut det här.

Du är ett undantag då
Citera
2021-08-09, 21:01
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Ja, ALLA får skriva, vilka ni än är.. Vad är det mest avvikande du sett på? Du åker självklart inte fast.

Kom just på frågeställningen för igår snubblade jag över mitt exempel. Jag roade mig med att kolla på porr och kom till ett 13 min klipp med ett gift par som blev filmade av sin tonårsdotter. Först rökte de crystal methamfetamine. Sedan knullades och sögs det i olika ställningar i tio minuter.
Jag tror, eftersom man blir jävligt pervers av sånna droger (om man inte knarkar ner sig) att parets tonårsdotter var med och hade sex med föräldrarna när de inte filmades.

När jag var liten råkade jag se två latinska kvinnor suga av en ponny tills han sprutade jättemycket sperma i den ena kvinnans munhåla!

Och du tror det va en riktig familj?
Citera
2021-08-09, 21:02
Medlem
jagarinleggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Varför skulle det vara det? En av internets mer kända "förbjudna videos".

Skulle tro att de flesta som har sett extremt sjuka saker inte är dumma nog att skriva ut det här.

Du är ett undantag då

Känt ja. Dock OERHÖRT svårt att få tag i.

Äh, jag bryr mig inte.
Citera
2021-08-09, 21:02
Medlem
Citat:

Hundar Hästar och Grisar!
Citera
2021-08-09, 21:10
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagarinleggen

Daisys destruction läste jag just lite om. Det är en serie om tre barnporrfilmer där de bla är grov tortyr.
En australisk snubbe som ligger bakom filmen sitter inne och är dödsdömd.
Citera
2021-08-09, 21:33
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Rent allmänt tycker jag bajskläggande och smetande är sjukt och lika upphetsande som att köra kuken i en gammal rumänsk köttkvarn..
Det tänkte jag inte på! Alla som porrsurfar har väl sett endel scat och enema. Jag tycker japanerna är jävligt grymma på detta! Extremt perverst påhittiga. Diarré-skita fastbundna i stora vattentankar, intensiva öppna kyssar när de kräks samtidigt, shit bukkake med mera.
Citera
2022-01-25, 20:17
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag har inte aktivt letat efter gore och sånt, men det värsta jag sett är klipp på killar som filmar när de utför "skönhetsoperationer" på sina egna snoppar. Typ att de först kör ett par långa nålar genom pungen, och sen klyver sin snopp på mitten!

Citat:
Det tänkte jag inte på! Alla som porrsurfar har väl sett endel scat och enema. Jag tycker japanerna är jävligt grymma på detta! Extremt perverst påhittiga. Diarré-skita fastbundna i stora vattentankar, intensiva öppna kyssar när de kräks samtidigt, shit bukkake med mera.

Jupp, jag har också tänkt på hur påkostade och välproducerade många Japanska bajsporr-filmer är, och hur mycket talang och arbete som är nedlagt i dem. Såg tillexempel ett klipp där de bundit fast och hängt en tjej uppochner i en liten lyftkran, och sen doppade ner henne med huvudet först i en tank med bajsvatten. Så mycket jobb och produktionskostnader för bajsporr...

//FCR
Citera
2022-01-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag har inte aktivt letat efter gore och sånt, men det värsta jag sett är klipp på killar som filmar när de utför "skönhetsoperationer" på sina egna snoppar. Typ att de först kör ett par långa nålar genom pungen, och sen klyver sin snopp på mitten!

Jupp, jag har också tänkt på hur påkostade och välproducerade många Japanska bajsporr-filmer är, och hur mycket talang och arbete som är nedlagt i dem. Såg tillexempel ett klipp där de bundit fast och hängt en tjej uppochner i en liten lyftkran, och sen doppade ner henne med huvudet först i en tank med bajsvatten. Så mycket jobb och produktionskostnader för bajsporr...

//FCR

Klyver penis? For real? Hur är det ens möjligt

Bajsvatten? Kan man vara säker på att det är just bajsvatten?

Vad hände med 1 cup, 2 girls?
Citera
2022-01-31, 21:42
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Klyver penis? For real? Hur är det ens möjligt

Bajsvatten? Kan man vara säker på att det är just bajsvatten?

Vad hände med 1 cup, 2 girls?

Jag såg bara några korta sekunder av penisklyvaren, så jag vet faktiskt inte. Det rimligaste känns ju som att de börjar i toppen på ollonet och skär ner en liten bit i taget... Det är ju fullt möjligt också att det var specialeffekt och fejk, men det såg illa realistiskt ut...

Samma med bajsvattnet, från klippet jag såg så går det inte att säga om det var riktigt utspätt bajs, eller brunfärgat vatten med klumpar i olika bruna nyanser... OM det var riktigt bajs så hoppas jag att den stackars tjejen som blev doppad fick ordentlig ersättning...

//FCR
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in