Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-30, 21:26
  #157
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför ska TV-teamet visa sig? är poängen att visa "vi är inte Robinson" det här är en dokumentär, dom är lika utsatta som vi!

Vilken löjligt liten krockodil Lasse står och svettas över, måtte varit en sötvattenskrockodil hanfick tag i

Magdalenas hud är ett kapitel för sig, en dermatolog skulle nog konstatera att den är 70 år gammal
Varför måste hon ut och klättra på blöta stenar med Mackan? vad var poängen?

Så nu har lasse lekt sin talkshow, nu behöver han inte få en egen show i svt efter detta! i tron att ha har några unika frågor att komma med i intervjun med kändisar
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-30 kl. 21:42.
Citera
2023-03-31, 10:58
  #158
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför ska TV-teamet visa sig? är poängen att visa "vi är inte Robinson" det här är en dokumentär, dom är lika utsatta som vi!

Vilken löjligt liten krockodil Lasse står och svettas över, måtte varit en sötvattenskrockodil hanfick tag i

Magdalenas hud är ett kapitel för sig, en dermatolog skulle nog konstatera att den är 70 år gammal
Varför måste hon ut och klättra på blöta stenar med Mackan? vad var poängen?

Så nu har lasse lekt sin talkshow, nu behöver han inte få en egen show i svt efter detta! i tron att ha har några unika frågor att komma med i intervjun med kändisar
Ha, ha, det är sant! Det här verkar vara en budget variant av "Robinson." Varför utsätta kroppen för denna påfrestning, bra betalt?
__________________
Senast redigerad av enfindam 2023-03-31 kl. 11:02.
Citera
2023-03-31, 17:43
  #159
Medlem
MrSokratess avatar
Såg att Kronér hade en stor snus i käften i ett klipp så jag antar att det finns fler saker som är ok att "fuska" med. Cigg (utan tändare) borde också vara ok då. Antar att det var ett krav från Kronér för att vara med.

Sen verkar ju fisket gå bra så förstår inte varför inte fler lägger tid på det.
Kräver dessutom mindre energi än att äventyra i djungeln.
Sämre TV dock.
Citera
2023-04-06, 23:26
  #160
Medlem
Tantradyss avatar
Haft dålig koll på Schenkenberg. Överraskande sympatisk. Tror att jag skulle trivas i hans sällskap.
Citera
2023-04-08, 20:53
  #161
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Metoo Lasse lyckades precis frånhålla sig från att hundjucka mellan dessa ben
https://imgbox.com/o5p9hXsW
Citera
2023-04-14, 11:44
  #162
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Haft dålig koll på Schenkenberg. Överraskande sympatisk. Tror att jag skulle trivas i hans sällskap.
Marcus Schenkenberg är ju världens första manliga supermodell!
Citera
2023-04-15, 14:59
  #163
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Marcus Schenkenberg är ju världens första manliga supermodell!

Jo, det har jag vetat såklart. Har dock aldrig sett något reportage med honom. Numera är han inte direkt någon brudmagnet - eller?
Citera
2023-04-15, 15:04
  #164
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Jo, det har jag vetat såklart. Har dock aldrig sett något reportage med honom. Numera är han inte direkt någon brudmagnet - eller?
Inte nu längre efter dessa förvanskade plastikoperationer som han har gjort. Han var supersnygg!
Citera
2023-04-16, 23:32
  #165
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Emma simmar med okända män
Citera
2023-04-17, 11:23
  #166
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Emma simmar med okända män
Och Mackan kommer ut som Trumph röstare, har ha dubbla medborgarskap? bor Marvus i sverige eller inte?

Dörmåtts höga blodtryck har inget att göra med hans fetma å göra
Citera
2023-04-20, 22:01
  #167
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Såg att Kronér hade en stor snus i käften i ett klipp så jag antar att det finns fler saker som är ok att "fuska" med. Cigg (utan tändare) borde också vara ok då. Antar att det var ett krav från Kronér för att vara med.

Sen verkar ju fisket gå bra så förstår inte varför inte fler lägger tid på det.
Kräver dessutom mindre energi än att äventyra i djungeln.
Sämre TV dock.


Haha såg också att han hade inne en snus för något avsnitt sen, och idag på sista avsnittet eller nästa sista? när han pratade med sin dotter så frågade hon hur det gått utan snuset, och sen sa han "ska ta min första snus på tre veckor"antar produktionen gjorde en miss men förstår att han ville ha med det då jag själv är snusare.
Citera
2023-04-20, 23:13
  #168
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha såg också att han hade inne en snus för något avsnitt sen, och idag på sista avsnittet eller nästa sista? när han pratade med sin dotter så frågade hon hur det gått utan snuset, och sen sa han "ska ta min första snus på tre veckor"antar produktionen gjorde en miss men förstår att han ville ha med det då jag själv är snusare.

Ja det kändes lite skumt.
Han kanske använde något substitut för att döva abstinensen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback