Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-07, 09:57
  #1
Medlem
Har en smartklocka som har stöd för e-SIM. Har i min mobil e-SIM från Tele2 som är företagsabonnemang och kontantkort från Telenor med privat nummer. Inga av dessa har stöd för också köra e-SIM till klockan dels då Tele2 inte har det till detta abonnemanget och dels då Telenor inte har det till deras kontantkort.

Vad är billigaste alternativet för mig att ha e-SIM i klockan (för att kunna ringa/bli nådd utan ha mobilen med)? Tre har ju deras familjepaket att man kan lägga till ytterligare användare för 99kr sen kostar det 49kr för e-SIM till klockan. Samtidigt känns det som mycket med 148kr i månaden när jag redan ringer och surfar gratis via jobbet. Hade gärna tagit något billigare eller kontantkort.

Hur blir det billigast för mig?
Citera
2021-08-07, 10:23
  #2
Avstängd
link71s avatar
Beställ kontantkort från comviq o tanka för 150kr per månad 5gb i surf.
Kontantkort är gratis
Citera
2021-08-07, 11:36
  #3
Medlem
Pecka-s avatar
Ta en titt i den här tråden: https://www.flashback.org/t3324281
Citera
2021-08-07, 14:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Beställ kontantkort från comviq o tanka för 150kr per månad 5gb i surf.
Kontantkort är gratis

Är ju dyrare än med Tre och funkar inte ens. Saxat från deras sida:
Citat:
eSIM till smartwatch

Comviq stödjer ännu inte eSIM till smartwatches men vi arbetar hårt för att kunna göra det inom en snar framtid.
Citera
2021-08-07, 14:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Ta en titt i den här tråden: https://www.flashback.org/t3324281

Ajdå ser dåligt ut. Vilken körde du med i slutändan?
Citera
2021-08-07, 18:30
  #6
Medlem
Pecka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Nilsson
Ajdå ser dåligt ut. Vilken körde du med i slutändan?

Jag valde en Apple Watch utan cellular/e-sim. Tyckte inte det var värt det att byta abonnemang och betala extra avgifter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback