Citat:
Ursprungligen postat av
fwa46
Jag har försökt och försökt men inte lyckats.
Jag vill ha kontakt med den ryska maffian.
Vill helst inte avslöja varför..
Hur fan går man tllväga?
Har kontaktat personer på facebook som ingår i den ryska maffian men inte fått svar.
Mina idéer so far är:
- Köpa ett skjutvapen på svarta marknaden och be försäljarna om att få kontakt med ryska maffian.
- Köpa droger och be försäljarna om samma sak.
- Kontakta eskorter och gå den vägen.
Finns det andra tillvägagångssätt?
Haha du är rolig du...har kontaktat personer på Facebook.
Ryska maffian är bara ett samlingsnamn för flera olika organisationer eller gäng och det är inte enbart landet Ryssland som samlingsnamnet "ryska maffian" syftar på utan i princip alla länder som varit under Sovjetunionen.
Vissa är organiserade vissa inte speciellt alls.
Det enda de har gemensamt nu för tiden är att de pratar ryska och det är ofta inte alls etnicitet/land som styr utan vad du kan tillföra gruppen.
Tjuvars lag verkar de flesta tro är ryska maffian dvs de har sett på tv-spel och film att alla gangsters har dessa fängelse tatueringar eller härstammar från de råbarkade i gulag.
Det finns en viss sanning i det men när muren föll och många fängelser och gulag stängdes samtidigt som politiska systemet stöptes om stöptes också många av gängen om.
FSB agenten Putin gjorde ett bra jobb på att få in varor i st Petersburg via hamnen som kontrollerades av en viss grupp och många som med tiden blev oligarker i dessa länder anlitade gangsters och FSB agenter som skydd eller mordkommandon.
En fd väninna var inblandad i ett värdetransportrån någonstans 90-00 talet och tyckte att hon blev blåst av sin dåvarande pojkvän (tog tydligen slut efter rånet)
Hon ville klippa/döda honom och tyckte att HA tog för mycket betalt (500'000) så hon tog kontakt med en tyngre "ryss" som enbart skulle ta 400'000.
Efter att ha gett honom hälften av pengarna och väntade på att dådet skulle utföras så blev "ryssen" omöjlig att få tag på 🤣
Jag har träffat ett par sådana här som benämns rysk maffia och det är inga du vill ha kontakt med.
I många fattiga länder rynkar de inte på ögonbrynen om du blir dödad för 10'000kr...för du knatar väl knappast in på ryska/ukrainska/litauiska/polska/armeniska ambassaden och börjar prata om dina affärer eller?
"Ryssar" är på inga sätt dominerande i någon vapenförsäljning i Sverige...de flesta vapen här kommer via forna Jugoslavien med nysvenskar som åker fram och tillbaka till sitt gamla hemland.
(Jag har fått liknande erbjudanden med folk som skulle köra hit vapen från en fd sovjetstat men nu är jag inte sådan)
Knark?
Visst amfetamin kommer i regel ifrån öster men det är inte de som säljer det i Sverige.
En hel del heroin kommer också den vägen men det är inte de som säljer det här.
Det är snarare "svenska entreprenörer" som köper i utlandet och för det in i Sverige.
Horor...ja du kanske kan få kontakt med ett par ryssar som kör trafficking men det kan lika gärna vara ett par moldaver rumäner juggar som utnyttjar hororna.
Tänk inte på vad "ryska maffian" kan göra för dig.
Tänk istället på vad du är värd i deras ögon.
Lägg ner dina tankar och funderingar och bygg upp ett bra liv istället.
Många av dessa personer har inte haft mycket annat val...det är inte som i Sverige där man går med i ett gäng för att vara tuff