• 1
  • 2
2023-09-03, 17:21
Medlem
luripompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Han ser otroligt ointressant ut. Den sortens människa som får sommarjobb på biblioteket i åttonde klass och blir kvar där resten av livet och sedan dömd för övergrepp mot barn vid 40-årsåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ser ovanligt intressant ut skulle jag snarare säga. Såg honom nyss på fyran. Ser mycket ung ut och har ett speciellt utseende, vilket är uppfriskande då de flesta stela gubbar på fyrans nyhetsprogram ser lika trötta ut annars.

Kan man hålla med er båda samtidigt? Kan inte riktigt sortera mina tankar när jag ser honom. Väldigt speciell.
Citera
2023-12-22, 09:36
Medlem
Blondinss avatar
Varför rakar han inte av det lilla hår ha har kvar? Varför väljer han som 32 åring medvetet att ha den där extrema gubb-frisyren?!
Citera
2023-12-22, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Varför rakar han inte av det lilla hår ha har kvar? Varför väljer han som 32 åring medvetet att ha den där extrema gubb-frisyren?!
Han bör vara 34 i dag, och jag hamnade i denna tråd för att jag i morse behövde svar på hans ålder. Jag gissade faktiskt på exakt 34 - och hade rätt.

Riktig farbror.
Citera
2024-01-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Han bör vara 34 i dag, och jag hamnade i denna tråd för att jag i morse behövde svar på hans ålder. Jag gissade faktiskt på exakt 34 - och hade rätt.

Riktig farbror.

Samma här, han var precis med och rapporterade från Finland där det är presidentval.

Lmao
Citera
2024-02-12, 20:56
Medlem
ticas_1s avatar
Kan har vara oskuld? Han ser verkligen ut som en tyst onanist av värsta sort. Nåväl, flugorna på TV4 vet vart fall vad landningsbanan finns.
Citera
2024-02-13, 12:11
Medlem
Mikojans avatar
En av de bättre politiska reportrarna i svenska kanaler
Citera
2024-04-18, 19:21
Medlem
Jag träffade honom faktiskt här i Finland i vårt köpcentrum just inför presidentvalet. Blev så till mig av att se honom här när jag ser honom i tv4 nyheterna varje dag såhälsade och blev och snacka med honom en stund. Mycket trevlig
Citera
2025-01-18, 11:06
Medlem
Blondinss avatar
Tittar på honom just nu på Tv4 nyheterna. Han borde verkligen vara embrace sin baldness. Just nu ser han ut som Ove Sunberg.
Citera
2025-04-14, 13:03
Medlem
Något nytt om denna TV4-reporter som ser ut som ett aborterat foster i 17:e veckan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in