• 1
  • 2
2021-08-02, 18:56
Medlem
luripompas avatar
Är lite nyfiken på Magnus Wennerberg, reporter på TV4. Jag och min sambo diskuterade häromdagen hur gammal han är, varpå jag började googla men utan att hitta någonting alls (inte ens här på flashback!). Hans utseende avslöjar ingenting alls om hans ålder, han skulle kunna vara allt mellan 15-45. Tycker det är otroligt märkligt att jag inte kan hitta nån info om honom. Det gör mig dessutom ännu mer nyfiken. Någon som vet hur gammal han är? Eller något annat intressant om denna otroligt okända kändis?
Citera
2021-08-02, 19:42
Medlem
akutaccents avatar
Fick reda på ungefär idag att han ens existerade. Aldrig sett honom i några inslag vad jag kan minnas i varje fall. Han ser otroligt ointressant ut. Den sortens människa som får sommarjobb på biblioteket i åttonde klass och blir kvar där resten av livet och sedan dömd för övergrepp mot barn vid 40-årsåldern.
Citera
2021-08-02, 22:12
Medlem
Rökhostas avatar
Har funderat på samma sak själv, han ser ut som 13 i ansiktet men är nästan flint.
Citera
2021-08-03, 13:23
Medlem
luripompas avatar
Haha! Låter som ni har ungefär samma bild av honom som jag. Hittar verkligen noll info om honom. Vore spännande om nån annan med för mycket fritid kunde göra en googling och ha bättre tur.
Citera
2021-08-22, 22:04
Medlem
Han är 32
Citera
2021-09-10, 12:41
Medlem
luripompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacJice
Han är 32
Född 1989 alltså? Får jag fråga hur du lyckats hitta denna otroligt svåråtkomliga information?
Citera
2021-09-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luripompa
Född 1989 alltså? Får jag fråga hur du lyckats hitta denna otroligt svåråtkomliga information?

Min andra träff på google när jag söker på namnet, 32 bast och bor i Vasastan. Ett par km ifrån TV4:s studio.

Sen om det är MW vågar jag inte ta gift på, men det känns sannolikt.
Citera
2021-09-11, 11:51
Medlem
luripompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cegefe8395
Min andra träff på google när jag söker på namnet, 32 bast och bor i Vasastan. Ett par km ifrån TV4:s studio.

Sen om det är MW vågar jag inte ta gift på, men det känns sannolikt.

Haha! Såg också detta på Eniro. Låter ju rimligt. Men det hade jag kanske sagt om du påstod att han var född 1976 eller 2002 också.
Citera
2022-06-24, 22:07
Medlem
TompaOs avatar
Ett hårfäste att dö för
Citera
2023-04-02, 18:40
Medlem
Trevlig lugn kis från långedrag i Göteborg.
Citera
2023-04-04, 16:06
Medlem
early.birds avatar
Jag tycker att Magnus är mycket, mycket bättre än vilken AI-robot som helst. Han är heller inte alls lika stel. Om några decennier kommer vi att blicka tillbaka drömskt till denne charmörs storhetstid.

Bra jobbat TV4. Kom Magnus in via en kvotgrupp eller var det bara vanlig nepotism? Har han familj, släkt där eller är han miljöpartist, kanske sosse?
Citera
2023-08-27, 22:17
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Fick reda på ungefär idag att han ens existerade. Aldrig sett honom i några inslag vad jag kan minnas i varje fall. Han ser otroligt ointressant ut. Den sortens människa som får sommarjobb på biblioteket i åttonde klass och blir kvar där resten av livet och sedan dömd för övergrepp mot barn vid 40-årsåldern.
Ser ovanligt intressant ut skulle jag snarare säga. Såg honom nyss på fyran. Ser mycket ung ut och har ett speciellt utseende, vilket är uppfriskande då de flesta stela gubbar på fyrans nyhetsprogram ser lika trötta ut annars. Tänker främst på gråhåriga nyhetsankaret som ser ut att vara så vansinnigt less på livet. Peter Lindgren heter han. Eller den andra självgode fan - Anders Kraft.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-08-27 kl. 22:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in