Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 22:01
  #1789
Medlem
Kanske inte det mest pinsammaste men det är iallafall nånting.

Skulle tända upp den absolut sista knatch jollen för dagen, seg som jag var så fick jag fyr på den jäveln, dock på tok för mycket.. Slutade med att jag försökte blåsa ut lågan, med spliffen kvar i munnen..
Absolut allt innehåll flög ut o där stod jag med ett tomt papper i munnen
Citera
2016-06-26, 22:57
  #1790
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhoe
Kanske inte det mest pinsammaste men det är iallafall nånting.

Skulle tända upp den absolut sista knatch jollen för dagen, seg som jag var så fick jag fyr på den jäveln, dock på tok för mycket.. Slutade med att jag försökte blåsa ut lågan, med spliffen kvar i munnen..
Absolut allt innehåll flög ut o där stod jag med ett tomt papper i munnen

Du får packa lite hårdare!

RiP dock.
Citera
2016-06-27, 09:43
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Du får packa lite hårdare!

RiP dock.
Haha jo jag vet, men det går ju sådär när man sitter på skoltoan och meckar.
Kan tillägga att jag var nog runt 14-15 i högstadiet.
__________________
Senast redigerad av bitchhoe 2016-06-27 kl. 09:48.
Citera
2016-06-28, 00:53
  #1792
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhoe
Kanske inte det mest pinsammaste men det är iallafall nånting.

Skulle tända upp den absolut sista knatch jollen för dagen, seg som jag var så fick jag fyr på den jäveln, dock på tok för mycket.. Slutade med att jag försökte blåsa ut lågan, med spliffen kvar i munnen..
Absolut allt innehåll flög ut o där stod jag med ett tomt papper i munnen


DEN! e seg. Jag kan helt ärligt inte komma på något pinsamt jag har gjort. Man gör väl pinsamma grejer hela tiden? Det enda jag kan komma på just nu är att när jag har handlat tex cigg mm så har jag betalat och bara gått där i från, Utan att ta med mig det jag har betalt för tur att kioskägarna är så lojala att dom ropar tillbaka en. Men tycker inte det är direkt pinsamt men kände att jag var tvungen att bidra med något.
__________________
Senast redigerad av Gbg-Smoke 2016-06-28 kl. 00:56.
Citera
2016-06-29, 02:09
  #1793
Medlem
När jag var 13-14 år då sov jag över med en klasskompis och på morgonen tar vi några hits på bongen. Vi får reda på att vi ska till tingsrätten genom en kompis och får panik eftersom det kanske kommer befinna sig polis där. Iallafall beger vi oss ditt och direkt när vi kommer ditt frågar vår lärare varför vi var så röda i ögonen. Jag och min kompis får panik och jag får fram någon ursäkt som jag inte kommer ihåg nu.

När vi kommer in i rättssalen sitter det en skamsen kille som skulle dömas för att ha brutit sig in i en korvmojj när han gick på alla möjliga droger. Jag och min polare sätter oss på raden längst fram och rättegången börjar. När åklagaren lägger fram alla droger som den misstänkte har tagit tagit tycker jag och min kompis att det är sjukt roligt och vi viker oss av skratt samtidigt som alla tystnar och tittar på oss irriterat. Den åtalade tittar på oss med ett leende och fattar nog att vi rökt. Det slutar med att vår lärare skickar ut oss och påvägen ut ramlar jag med alla blickar i ryggen och vi hasar oss ut skrattandes och får vänta där tills det är klart.

Efter det blev det ett långt samtal till våra föräldrar.
Citera
2016-06-29, 06:35
  #1794
Medlem
Har en till!

En gång när jag och några polare var och shoppade stenade så skulle jag köpa en keps. När jag kommer fram till kassan så skulle kassören blippa streckoden och istället för att ta av mig kepsen och lägga den på disken så lägger jag huvudet på disken med kepsen på...
Citera
2016-07-06, 19:19
  #1795
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Jag var en gång på ett sjukhus med en bekant som erbjöd gratis wifi till sina besökare/patienter, jag som hade haft en riktigt hård kväll dagen innan med massvis med öl hade rökt ett riktigt bra hasch och blev utan förvarning kort därefter tvungen att medfölja till vårdinrättningen.

Det var inget livshotande men jag vill ju givetvis hjälpa min familj och stödja om någon är orolig att åka själv, den stackars receptionisten/kassörskan/sjuksystern eller whatever nu den korrekta titeln är uppgav vänligt lösenordet till wifi.

För mig lät det som ett annat språk, jag kunde inte alls förstå hur jag skulle kunna få in det hon sa i min telefon, frågade snällt 2-3 gånger om lösenordet och hur jag knappar in det, frågade sedan om hon kunde fylla i det åt mig då jag inte förstod henne.

Då brast det för henne, ''jag kan väl för fan inte sitta här och vara din telefontekniker fixa det själv'', ungefär, förstod att det var dags att dra mig tillbaka och fundera på hur jag skulle få internet till telefonen med den häxkod hon hade gett mig.

Efter 5-10 minuter lyckades jag komma in på internet tillslut, men det var till mindre lycka då internet inte gjorde sig mer förstådd än vad damen i kassan gjorde..
Citera
2016-07-27, 21:50
  #1796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pygmyshrew
Jag kommer ihåg en gång i vintras när jag och tre polare stekta som ägg skulle in och köpa munchies på mcdonalds, jag nojjade lite över att tjejen i kassan skulle märka att jag va bränd så jag upprepade hela tiden i mitt huvud vad jag skulle säga till henne när jag kom fram, väl framme så säger jag:

"En BigTasty Plusmeny tack."

Hon: "Vad ska du ha att dricka?"

Jag: "Jag ska ha en bigtasty plusmeny."

Hon: "Ja, men vad ska du ha att dricka till den?"

Jag: (jättehögt) "JAG SKA HA EN BIGTASTY PLUSMENY TACK!"

Hon en gång till (märkbart irriterad över bängaset som står och hänger över disken): "JA, MEN VAD SKA DU HA ATT DRICKA TILL DEN!?"

Jag: "Jaha... Cola tack..."

Så idiotiskt, står och nojjar över att hon ska märka att jag är bäng, och så går jag o gör en sån sak


Kommer i håg i en annan gång jag var ute en fredags kväll stod i kön till korvkiosken så var det en framför han var lite full och sa att han ville ha en fanta med bröd men då lägger han fantan på brödet och frågar honom om han vill ha ketchup på den ? alla bara asgarvade !
Citera
2016-10-21, 16:27
  #1797
Medlem
FrankTheMans avatar
Jag och en vän var redigt stukade efter några fina joppar, så vi beger oss in på ICA för att köpa munchies, köpte en drick yoghurt och vi begav oss ut. Jag öppnar korken och ska ta upp mobilen med andra handen så håller flaskan lite på snedden, höll den först så att jag inte skulle spilla medans vi gick och efter kanske 2min så frågar polaren vad fan jag håller på med..

Då har jag gått och skuppat ut yoghurt hela tiden så det var stora fläckar från ICA till där vi gått och jeansen och skorna var helt dränkta.
Citera
2016-10-26, 17:25
  #1798
Medlem
Situationss avatar
En pinsam incident för mig inträffade när jag besökte Christiania för något år sedan. Jag och en polare stod inne på Woodstock och drack öl när en söt tjej kom fram till mig och började snacka. Min vän var för tillfället inne i någon obegriplig konversation med någon övervintrad hippie, så jag blev givetvis glad över att få snacka med en tjej i stället. Efter några minuter så tog jag upp en cigg och tjejen frågade ifall hon kunde få en.

"Visst", sa jag, och tog upp en ny cigg, som jag sedan av någon outgrundlig anledning bröt av filtret på (och typ två tredjedelar av den riktiga ciggen som följde med filtret) och slängde på golvet. Den lilla ciggstumpen som var kvar gav jag till henne med orden "James Dean-style"

Tjejen bara stirrade på mig som om jag var dum i huvudet och frågade om hon kunde få en hel cigarett i stället. Vilket hon givetvis hade fått om det inte hade varit för att ciggen jag bröt sönder var den sista. Efter någon minuts tystnad sa vi hej då, skiljdes åt och gick åt olika håll - hon utan cigg, och jag utan vad som eventuellt hade kunnat bli en partner för kvällen...
Citera
2017-01-27, 21:41
  #1799
Medlem
jag har två rätt pinsamma grejer, den första lite mindre skev än den andra...

jag var hemma hos min kille och vi hade rökt riktigt bra weed. jag blev rejält jävla sne asså... efter ca en timme kickade hungern in och jag blev desperat sugen på carbonara. så vi ringer pizzerian och de säger att de kommer inom trettio. efter ett tag går vi upp till vägen för att vänta på pizzasnubben. väl där kommer skrattnojjan och jag kan inte sluta garva. när snubben kom försökte jag skärpa mig men när jag försökte få in kortet i maskinen började jag fnissa igen. jag fick verkligen inte in kortet. jag stod där i en evighet innan han hjälpte mig att stoppa in det...

det andra hände några månader senare, när vi återigen stod stekta vid vägen och väntade på munch. när vi kom upp stod det en bil vid nedfarten till huset. den hade rätt mörka rutor och det va mörkt ute, så det var svårt att se in. jag och min kille stod i säkert tio minuter och stirrade in i bilen samtidigt som vi diskuterade, typ såhär:
"sitter det någon i bilen?"
"jag vet inte???"
"jo, men det gör det, eller?"
"jag tror det"
"ser han ut som en pizzasnubbe?"
"hur fan ska jag veta det???"
"om det är han borde han väl komma ut?"
men sen kom ju pizzasnubbens lilla bubbla, varpå vi insåg att vi just stått å stirrat på den stackars gubben i bilen skitlänge...

munchet va 10/10 dock
Citera
2017-03-23, 06:31
  #1800
Medlem
wargars avatar
Haha älskar den här tråden.

Jag minns en gång när jag var på väg på bio med några vänner, i ett stort biokomplex någonstans i Sverige. Vi tog bilen och parkerade i garaget och beslutade att tända en i bilen innan vi gick in. Sagt och gjort så vi blir riktigt höga och alla är nöjda.

Vi går och köper lite snacks och allt flyter på bra. Jag har allas biljetter så alla följer mig till salongen och vi sätter oss vid våra platser. Filmen startar och tre tjejer som kommit lite sent kommer in i salongen och går fram till mig och säger att detta är våra platser. Jag ser på våra biljetter och säger nej, det är definitivt våra platser. Vi argumenterar ett tag (kanske 2-3 minuter) och jag börjar bli ganska arg så jag trycker upp biljetterna i ansiktet och nästan skriker på henne "titta själv då".

Det är då hon påpekar att jag är i fel salong ... Mina vänner sticker omedelbart och jag sitter kvar själv med allas drycker och snacks, utstirrad av hela salongen. Jag känner såklart att detta kan jag ju inte bara lämna så jag försöker ta allt mig själv i famnen. Börjar kämpa mig igenom raden och faller pladask och häller popcorn och chips över ett typ tre personer och får såklart panik och bara reser mig och springer ut från salongen. Polarna har självklart stått i dörren och sett allt, har aldrig sett någon skratta så mycket som de gjorde.

Vi lyckades till slut ta oss till vår salong och se filmen, utan snacks dock. Hoppas ni njuter av denna för jag skäms fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback