Hej. Jag gått upp till 112 kg och fick panik som gjorde att jag började kolla på youtube videos hur man kan gå ner i vikt snabbt. Då hittade jag vatten fasta som man kan göra max i 40 dagar innan det blir farligt dock gäller der inte för alla för vissa kan ju inte fasta. Så tog min chans nu och vända blad i livet. Jag är på min 10 dagar nu och blir lättare och lättare. Känner ingen hunger alls tills jag ser mat för då jävlas min hjärna med mig. Det syns mycket på hela kroppen att jag gått ner mycket på bara 10 dagar. De 5 första dagarna var värst! Ville bara dra ut alla hårstrån och slå huvudet i väggen. Gjorde den här tråden för hopp med lite hejarklack för det behövs. 25 dagar återstår. Även om jag inte kontanktade läkare så uppmanar jag att man bör söka läkare innan man gör sån här fasta.
Mvh Snartsmal
Hej. Jag gått upp till 112 kg och fick panik som gjorde att jag började kolla på youtube videos hur man kan gå ner i vikt snabbt. Då hittade jag vatten fasta som man kan göra max i 40 dagar innan det blir farligt dock gäller der inte för alla för vissa kan ju inte fasta. Så tog min chans nu och vända blad i livet. Jag är på min 10 dagar nu och blir lättare och lättare. Känner ingen hunger alls tills jag ser mat för då jävlas min hjärna med mig. Det syns mycket på hela kroppen att jag gått ner mycket på bara 10 dagar. De 5 första dagarna var värst! Ville bara dra ut alla hårstrån och slå huvudet i väggen. Gjorde den här tråden för hopp med lite hejarklack för det behövs. 25 dagar återstår. Även om jag inte kontanktade läkare så uppmanar jag att man bör söka läkare innan man gör sån här fasta.
Mvh Snartsmal
Vill du förlora hur mycket muskler som helst så varsågod
Mvh Snartsmal
Mitt råd är att lägga ner vattenfastan och istället kör du igång ett abonnemang hos Viktväktarna, går att ta vi "måbrapengen" på jobbet om du har sånt. Att gå ner för snabbt är aldrig bra för kroppen och med viktväktarna så äter du fortfarande normal mat men i mindre portioner.
Vad tror du kommer ske när du sen går tillbaka till normal föda igen? Du kommer inom någon månad vara tillbaka där du började.
Har en plan med brytningsfasen om hur jag ska äta. Kommer inte äta kolhydrater i en månad och vatten melon första dagen och resten av dagarna i 2 vekor bara lösmat. Som soppa yogurt och så. 3-4 veckan sallad med kött
Vill du förlora hur mycket muskler som helst så varsågod
Fria fantasier. Kroppen har evolverat för att klara långa fasteperioder. Därför ökar nivåerna av tillväxthormon mycket kraftigt vid fasta, för att spara muskelmassa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!