• 1
  • 2
2021-07-28, 07:03
Bannlyst
Det var väl känt länge att babbeluringarna var rädda för vattnet också men även det verkar ju vara ockuperat idag. De tar över stränderna med gangester-rap och getgrillning, kör runt med sina vattenskotrar i full fart och vrålar...

Vad finns då kvar? Jo, det är skogen.

Skogen är babbeluringarna livrädda för, de tror bland annat att den är full av livsfarliga djur. Negrer är också rädda för skogen, att den är bebodd av häxor med mera.

Så skogen kommer vi alltid få ha ifred, hoppas jag iallafall.

Är skogen det enda svensken har kvar? Kommer skogen spela en viktig roll för svensken under den pågående ockupationen/invasionen av Sverige?

Ett minus med skogen dock är ju att man enkelt kan sätta igång bränder när det är fint väder.
Senast redigerad av niggerbollen 2021-07-28 kl. 07:05.
Citera
2021-07-28, 07:19
Medlem
Nejdå,, snart får Ali starta-eget-bidrag för att avverka lite skog åt svenne.
Ali har rätt att tjäna pengar, det är en mänsklig rättighet att få spänna sig på Marbella

Trevlig nysvensk, dessa har förtur till Sverige nu
https://www.youtube.com/watch?v=A57iiE8PqeQ
Senast redigerad av Emoist 2021-07-28 kl. 07:22.
Citera
2021-07-28, 07:44
Medlem
Heta sommaren 2018 såg jag babbar komma ut ur skogen i samband med min löprunda. Strax därefter brandkåren ty det brann därinne.

Jag har sett att man anställt afrikaner att rensa vägkanterna med röjsåg, mitt i skogen.

Ju längre orcherna är rädda för vår fauna och vårt knytt, desto bättre. Jag tror dock inte de flesta är speciellt rädda, de är bara ointresserade.
Citera
2021-07-28, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Flertalet svenskar verkar också vara rädda för skogen. När jag är ute och vandrar träffar jag sällan någon överhuvudtaget. Den fete svensken verkar föredra att åka bil till någon jävla stormarknad.

Till skillnad från dig är jag i skogen med andra.
Du som är forumets största looser, börjar skriva före
07 och håller på till 22 med att förolämpa och
löjliga provokationer.
Du är ju uppenbart ensamstående utan kompisar. Skaffa dig ett liv gå ut i skogen.
Citera
2021-07-28, 07:53
Medlem
VoktorDodkas avatar
Kanske vintertid men övriga årstider är skogen full med bärplockare som letar bär överallt, dom känner sig så hemma att dom sätter upp boplatser överallt. ANledningen till att allemansrätten blivit ifrågasatt beror inte på de etniska svenskar som missköter sig.
Citera
2021-07-28, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Kanske vintertid men övriga årstider är skogen full med bärplockare som letar bär överallt, dom känner sig så hemma att dom sätter upp boplatser överallt. ANledningen till att allemansrätten blivit ifrågasatt beror inte på de etniska svenskar som missköter sig.

Jo det är en hel del etniska svenskar som missköter sig. De vandrar inte i naturen. Däremot kör de en hel del mc därstädes. Det gillar inte markägarna.
Citera
2021-07-28, 08:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Jo det är en hel del etniska svenskar som missköter sig. De vandrar inte i naturen. Däremot kör de en hel del mc därstädes. Det gillar inte markägarna.
Ja, fyrhjulingarna är ett stort problem. Men de har inte med allemansrätten att göra eftersom det är förbjudet i vilket fall. Iofs är inte allemansrätten topic men...
Citera
2021-07-28, 08:19
Medlem
Citat:

Konstigt. Har aldrig råkat på en markägare som har problem med hoj-åkning på deras mark. Så länge man håller sig på vägar
Citera
2021-07-28, 08:28
Medlem
Imnshos avatar
Förr i tiden så höll sig folk undan från centralmakten genom att "gå på skogen". Antagligen blir det så för oss svenskar också. Vi får fly ut till någon gudsförgäten myggig myr som är omgiven av miltals med granskog för att gömma oss för IS-styrkorna som vill elda upp i oss burar.

Eftersom EU verkar vilja stänga ner svenskt skogsbruk, samt att muslimerna aldrig kommer att ha kompetens eller ork att driva massa- och kartongbruk, så kan vi vara skyddade därute.

Dock kan dom ta till napalm, men Sverige har en helvetes massa skog att barra av.

År 2121 så trycker vi därute i bushen, sanna mina ord. Blir ett slags Vietnamkrig av gerillakaraktär när de sista svenskarna gör motstånd mot den islamiska makten.
Citera
2021-07-28, 08:31
Medlem
Landets golfklubbar är fortfarande väldigt trevliga.
Citera
2021-07-28, 09:01
Medlem
LKKINGENs avatar
Var med en kompis på fiskeäventyr längs en av våra älvar uppe i norr för några år sedan. Kom till ett ställe dit det är ca 4 mil tråkig grusväg att genomlida och väl framme står det 2 falafelrullare och kastar vid strandkanten.
På ett ögonblick bestämde vi oss för att vända bilen och ta oss därifrån, det kändes hemskt på riktigt.
Känslan av depression var enorm och i efterhand så blir jag ledsen bara av att tänka på det.
Att man har dom i affärer och sitta gloendes på stan är något som... ja kanske inte accepterar men biter ihop inför men att hitta dom där i skogen det var som att tappa livsgnistan.
Citera
2021-07-28, 09:47
Medlem
Tack för tipset TS. Ska gå ut mer ofta nu med blatte gänget ut i skogen, förhoppningsvis irriterar jag någon liten små tjock svenne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in