2021-07-26, 22:50
https://www.bt.se/boras/just-nu-grov...sats-521fb07c/
En man ska ha blivit rånad.
Någon som vet mer?
Citera
2021-07-27, 12:57
Medlem
Nä, men händelsen reviderades från rån till människorov, två personer sitter just nu anhållna.
Citera
2021-07-27, 22:29
Det är allvarligt , människorov vilka ligger bakom detta tro ???
Citera
2021-07-27, 23:12
Medlem
Logan5s avatar
Borås negrer med stor sannolikhet. De drar sig inte för våld och rån även centralt i staden.

Kommunisterna på högskolan skyddar dem och vägrar vittna. Har pågått sedan början av 2000-talet.
Citera
2021-07-27, 23:22
Citat:
Ursprungligen postat av Logan5
Borås negrer med stor sannolikhet. De drar sig inte för våld och rån även centralt i staden.

Kommunisterna på högskolan skyddar dem och vägrar vittna. Har pågått sedan början av 2000-talet.
Men inför lagen är vi alla lika , oavsett vilken "politik" man dras till. Denna händelsen är otroligt grymt gjort.
Vilka är det som gjort detta ?? Vilken stadsdel kommer de ifrån ??
De borde straffas enligt det högre straffvärdet.
Citera
2021-07-28, 03:01
Männen som utfört rånet och människorov är i 30 års åldern.

Mannen som blev utsatt sprang och skrek efter hjälp.

Fint att det finns vittnen , vi får se vad som kommer fram ur detta våldsbrott.

tycker mig känna igen stadsdelen (utifrån bilderna i tidningen) och skulle våga gissa att GM:en är från KB (Kr*stineberg) * i .
Senast redigerad av Massonite 2021-07-28 kl. 03:08.
Citera
2021-07-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Männen som utfört rånet och människorov är i 30 års åldern.

Mannen som blev utsatt sprang och skrek efter hjälp.

Fint att det finns vittnen , vi får se vad som kommer fram ur detta våldsbrott.

tycker mig känna igen stadsdelen (utifrån bilderna i tidningen) och skulle våga gissa att GM:en är från KB (Kr*stineberg) * i .

https://www.bt.se/boras/gangdadet-i-...golf-ed27e710/

Enligt artikeln verkar en av GM vara en 29-årig gängman från Hässleholmen som är GM. Det står att personen var tvungen att fly från Borås till Stockholm i några år.....vem kan det vara tro. Enligt BTs bild så verkar det vara en neger.
Senast redigerad av JeffDahmer 2021-07-29 kl. 18:13.
Citera
2021-07-30, 07:00
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
https://www.bt.se/boras/gangdadet-i-...golf-ed27e710/

Enligt artikeln verkar en av GM vara en 29-årig gängman från Hässleholmen som är GM. Det står att personen var tvungen att fly från Borås till Stockholm i några år.....vem kan det vara tro. Enligt BTs bild så verkar det vara en neger.

Hmmmmmm Hatten han har på sig känner jag väl igen.. Ja jag vet vem han är (Den mest färgade alltså)..
Ok jaha där ser man , att denna man är såpass nära inpå mig ganska ofta ...
Har pratat med honom flertalet gånger , han pratar om afrikansk magi och säljer kvinnor i sexuellt syfte
Han talar gärna om black axe .. Ja det är bra att det sitter några frihetsberövade .. fast jag tror dock att det förekommer knark även här ..

Han är ganska tystlåten rent generellt .
Citera
2022-08-31, 14:37
Citat:
Hmmmmmm Hatten han har på sig känner jag väl igen.. Ja jag vet vem han är (Den mest färgade alltså)..
Ok jaha där ser man , att denna man är såpass nära inpå mig ganska ofta ...
Har pratat med honom flertalet gånger , han pratar om afrikansk magi och säljer kvinnor i sexuellt syfte
Han talar gärna om black axe .. Ja det är bra att det sitter några frihetsberövade .. fast jag tror dock att det förekommer knark även här ..

Han är ganska tystlåten rent generellt .

Vad är det där för ställe egentligen. Vet en kärring som bor i Hässleholmen som vägrar ha sina pengar på banken. Går runt med tusentals kronor på sig och bara ber om att bli rånad
Citera
2022-09-01, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är det där för ställe egentligen. Vet en kärring som bor i Hässleholmen som vägrar ha sina pengar på banken. Går runt med tusentals kronor på sig och bara ber om att bli rånad
Hmmmmmm , det där är intressant faktiskt (inte för att jag varken tänkt råna personer eller köpa tjänst) utan för att det kan ju vara den "kärringen" som jag sagt innan ..... säljs sexuellt.

Hur ser hon ut ? .. äldre , yngre eller typ 27 års åldern ?
Är hon afrikanska (sudan) (nigeriansk) ca 1.67 lång med gröna ögon ? Halv kort hår..
Klär sig mode inriktat .. (färgglatt)

Isåfall har hon tjänat pengar med hjälp av skötet.

Ne-grn som jag skrivit om tidigare i tråden ville få henne såld till mig en gång i tiden ... men det gick ju inte ..
Trots att hon faktiskt är väldigt söt , mycket söt. .. (speciellt med makeup).
"Black axe voo-doo kriminella. . äger henne"..

Det är så dj ... la sjuka saker som händer i Hässleholmen

Den händelsen med att de försökte sälja henne till mig inträffade för ca 3 år sedan.
Citera
2022-09-01, 06:39
Citat:
Hmmmmmm , det där är intressant faktiskt (inte för att jag varken tänkt råna personer eller köpa tjänst) utan för att det kan ju vara den "kärringen" som jag sagt innan ..... säljs sexuellt.

Hur ser hon ut ? .. äldre , yngre eller typ 27 års åldern ?
Är hon afrikanska (sudan) (nigeriansk) ca 1.67 lång med gröna ögon ? Halv kort hår..
Klär sig mode inriktat .. (färgglatt)

Isåfall har hon tjänat pengar med hjälp av skötet.

Ne-grn som jag skrivit om tidigare i tråden ville få henne såld till mig en gång i tiden ... men det gick ju inte ..
Trots att hon faktiskt är väldigt söt , mycket söt. .. (speciellt med makeup).
"Black axe voo-doo kriminella. . äger henne"..

Det är så dj ... la sjuka saker som händer i Hässleholmen

Den händelsen med att de försökte sälja henne till mig inträffade för ca 3 år sedan.

Nej fan, hon är född 49 och bor i 99 an på Vågl*ngdsg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in