Citat:
Ursprungligen postat av
eva89
Verkligen inte samma, lika.
Min längtan, mitt behov, av att känna solen mot min hud är rent fysisk (d-vitaminer, föda friska barn antar jag att det kommer ifrån).
Jo, jag vet, min solkyssta hud gör mig också läcker i mäns ögon, men det är jag oavsett, där är det samma, lika.
Mörka kvinnor i Sverige borde bleka huden för att tillskansa sig mer d-vitamin, föda friskare barn, men tror inte att det funkar så, förstör man sin hud genom blekning förstör man nog den förmågan också.
Bästa för dem är självklart att återvandra till sitt naturliga område, själv står jag inte ut mer än korta perioder på deras breddgrader.
Men nu handlade nog tråden om just deras breddgrader, måste avsluta här, hinner inte kolla.
Svarta kvinnor bleker sig för att öka sitt attraktionsvärde hos svarta män, vita privilegierade män bryr sig inte.
Tjejer solar inte för nån jävla D-vitaminboost, de solar för att de tycker att de ser bättre ut med lite färg. Många fattar dock inte att lagom är bäst och solar sönder sig totalt. Då är det inte snyggt längre och med tiden påminner de mest om missfärgade krokodiler.
Men i din ålder spelar solande ändå ingen roll, du är gammal och ful och bör därför acceptera det i stället för att ligga och steka dig i ett sista desperat försök att framstå som ung och het.