Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2021-07-22, 13:18
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo 137 dog i november i Paris 2015 enbart. Inte uttalar sig Löfven för att minnas de offren för den islamiska terrorn. Eller Nice 2016 14 juli 87 dog där inte uttalade sig Löfven förra veckan om det.

Inte att glömma USA 11 september 2001. Hur många dog inte under de flygattackerna. Terrorattackerna i kyrkor och hotell under påskfirande på Sri Lanka 2019. Och många fler mot kristna samhällen och byar världen över.
Citera
2021-07-22, 13:20
  #86
Medlem
Custom_mades avatar
Skillnad på folk och folk i Sverige.

Utländska terrorister och mördare är värda MINST 100 vanliga svenskar.
Citera
2021-07-22, 13:21
  #87
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysfacket
Om man nu kan kalla någon för "högerextrem"
Eller "vänstervriden" vilket är populärt på detta forum!
En fara mot vem?
Om man ska dra riktlinjerna riktigt långt då är ju de krimminella invandrargängen just "Högerextrema". Och enligt mig är dom en fara för allmänheten i övrigt.
Vänsterbliven om jag får be.
Citera
2021-07-22, 14:31
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Tro mig högern är mycket farlig om dom får makt detsamma gäller dom olika celler av högern runt om i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Ja? Du uttrycker dig på ett sätt som flyttar problematiken från "sjuklövern" till ett enskilt parti "sossarna" ?`

Varför uttrycker du dig så?
Jag ska försöka förklara mig igen, jag tillhör arbetarkollektivet och därför tycker jag det ät 100ggr värre när partiet som en gång representerade den Svenska arbetarklassen pissar oss rakt i ansiktet idag.
Man har till och med tagit bort 'arbetarpartiet i sitt namn, och det är väl ganska naturligt eftersom man snart lägger till muslimska i partinamnet.
När borgarsvinen sviker är en sak, dom är sådana.
Men när 'vårat fd' parti sviker är det värre.
Citera
2021-07-22, 19:49
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Jag ska försöka förklara mig igen, jag tillhör arbetarkollektivet och därför tycker jag det ät 100ggr värre när partiet som en gång representerade den Svenska arbetarklassen pissar oss rakt i ansiktet idag.
Man har till och med tagit bort 'arbetarpartiet i sitt namn, och det är väl ganska naturligt eftersom man snart lägger till muslimska i partinamnet.
När borgarsvinen sviker är en sak, dom är sådana.
Men när 'vårat fd' parti sviker är det värre.

Så då är vi överens? Alla partier i sjuklövern är ungefär lika dåliga för "svensson" ?
Citera
2021-07-22, 21:55
  #90
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Jag ska försöka förklara mig igen, jag tillhör arbetarkollektivet och därför tycker jag det ät 100ggr värre när partiet som en gång representerade den Svenska arbetarklassen pissar oss rakt i ansiktet idag.
Man har till och med tagit bort 'arbetarpartiet i sitt namn, och det är väl ganska naturligt eftersom man snart lägger till muslimska i partinamnet.
När borgarsvinen sviker är en sak, dom är sådana.
Men när 'vårat fd' parti sviker är det värre.
Dom sviker ej ekonomin det är enbart du som vägrar inse det. Släng ut 2 miljoner invandrare och vi faller i en grov ekonomisk kollaps ja jag skulle säga att samhället riskerar att kollapsa för att jobben försvinner. Tala när du vet vad du talar om brukar jag säga. Annars var helst tyst. Samtidigt har vi ju självklart en del problem med invandrare med dock.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback