Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-07-18, 17:45
  #1
Medlem
Captinheros avatar
Tänk er om istället för debatter hade de rapdueller i riksdagen. Hur tror ni de skulle låta?

Kom med era bästa raptexter från riksdagen. Vad skulle Jimmy, Ebba, Annie , Stefan och resten rappa om? Hur skulle deras disstracks se ut? Var kreativa nu!
Citera
2021-07-18, 17:54
  #2
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Tänk er om istället för debatter hade de rapdueller i riksdagen. Hur tror ni de skulle låta?

Kom med era bästa raptexter från riksdagen. Vad skulle Jimmy, Ebba, Annie , Stefan och resten rappa om? Hur skulle deras disstracks se ut? Var kreativa nu!

Va det inte några från liberalen i nån stad som hade gjort en raplåt för att marknadsföra sig? riktigt jävla pinsamt va det
Citera
2021-07-18, 17:56
  #3
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Va det inte några från liberalen i nån stad som hade gjort en raplåt för att marknadsföra sig? riktigt jävla pinsamt va det

Ingen aning skulle inte förvåna mig
Citera
2021-07-18, 17:58
  #4
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Ingen aning skulle inte förvåna mig

Tror dom fick plocka bort den då dom hade tagit melodin från Tomas ledin
Citera
2021-07-18, 18:10
  #5
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Annie:

De ä änte tellreckligt mönge bitches an NIGGAS in the hood
40 miljoner fler - så pussy have some poppin å landet blir icy, yo!
Citera
2021-07-18, 18:12
  #6
Medlem
Captinheros avatar
Annie Lööfs kampanj rap

Hej hej hej ni alla känner mig , jag är den sköna , som kommer från de gröna. Mitt hår må vara rött, men Vänsterpartiet har jag aldrig stött. Löfven däremot , stödjer jag även om han verkar vara en idiot.

Jag vet att vårt parti lockar pedofiler och islamister men va fan kolla på sverigedemokraterna de är ju rasister!

Om ni röstar på mig , då vet ni vad ni får , vi snackar 2-3 miljoner invandrare lätt varje år!

Tänk på miljön låt oss bygga grönt , låt oss älska naturen och ta hand om djuren.

Jimmy ja där har ni en fascist ni må kalla mig galen men jag är ju bara en global realist.

Socialdemokraterna behöver mitt stöd , mitt röda hår är inte det enda med glöd. Jag är mamma , jag är kvinna , jag kommer få all rasism av vita att försvinna.

I Sverige är det förbjudet att vara kriminell , jag ska se till att vår polis är snäll.

Jag har aldrig sagt något om att äta skor, det är lögner och ren fantasi i ett huvud det bor, sluta älta om sådan idioti som jag ältar om Åkessons nazism sympati och hans islamistfobi.

Nej nu mina vänner säger jag så här, rösta på Centern om ni vill att Sverige ska fortsätta i misär ,jag menar göra mig folkkär .

Den där Ebba hon är ju bara blond ,verkar vara lika god som Onatopp från Bond. Svindlar gamlingar med deras hus, lika galen som steffe efter ett rus.

Nej nu ska jag säga hej då , rösta på
Mig om det är ett stabilt Sverige utan gränser tradition eller stolthet ni vill få
__________________
Senast redigerad av Captinhero 2021-07-18 kl. 18:17.
Citera
2021-07-18, 18:26
  #7
Avstängd
"Ey, yo, yo, yo, yo, yo. A-haa, yes man. Du vet! Jag heter Steffe och kallas för "den keffe", ni vet han som är en fena på att ösa in MENA! Dom säger "ta ansvar", vilken ansvar maddafacka!? Jag säger vi ska ösa in MENA, folk flyr sina liv, vi ska inte vara sena, låt dom dra sin kniv, pissa oss i gapet, bottenskrapet, ja, dom gör vad dom vill, i landet som står still! Jag sa, vi ska ösa in MENA, vi står klena, låt dom stena, ja, det var allt för mig! Yo, yo, tack och tjena!"
Citera
2021-07-18, 18:52
  #8
Medlem
Sightnesss avatar
Min kompis Jimmie messade mig och bad mig posta detta:

Dom forslas hit i tusental, varenda dag, en ny hazar, som kommer hit och våldtar.
Våra barn, hade det bra, men Löfvens avtal, om att ge gratis bidrag, till varenda barbar, som förpestar vår stad, skapar hat!
Jävligt snart, har vi väl ingen mat, för varje arab, ska ha det så jävla bra.
Svenskar får leva på välling och kart, för blattarna ska, ha gratis mat, och start-bidrag.
Staten tar allt vi har, och stoppar i bössan till varje bulgar.
Nidbilder stoppas såklart, förutom den som finns på Kalles kaviar,
och varje kommentar, om negerbarn, är även på flashback ohållbar.
Löfven är jävligt utbytbar, vi accepterar inte att Sverige har, blivit världens pissoar.
Citera
2021-07-18, 19:15
  #9
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Tror dom fick plocka bort den då dom hade tagit melodin från Tomas ledin

Ja, de fick plocka bort låten

(FB) Liberalerna släpper tung rapvideo med politiker som rappar och dansar.
Citera
2021-07-18, 19:51
  #10
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Steffe:

Yo, niggah, was up!?
Upp tiil kamp mot kvalen,
Låt all the Niggas loot the socialkontor,
För internationalen
ä everybodys Gucci-store, bitch!
__________________
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2021-07-18 kl. 19:54.
Citera
2021-07-18, 22:52
  #11
Medlem
jugbandbluess avatar
märta stenevi bakom micken
så hala fram afghan-picken
i miljöpartiet har vi stora glajjor
men det är inget mot våra bajor
ringmuskeln blir helt matt
med hazarknull varje natt

skippa flyg till gambia och bali
rösta mp i riksdagsvalet
med batikhäxor vid pulpeten
kan varje hagga få en fet en
uppkörd upp i nougathålet
det är så vi når klimatmålet
Citera
2021-07-18, 23:13
  #12
Medlem
jugbandbluess avatar
uffe k represent
kappan har jag vänt
inte längre fredriks dvärg
mörkblå min nya färg

skrapa inte min fasad
för jag är lika liberal
som när vi släppte in en miljon
nu är vi kontrollerad opposition

jag må va fem äpplen hög
jag må suga som en bög
men när jag sniffar makt
står min dvärgkuk i givakt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback