• 6
  • 7
2024-09-11, 20:23
Medlem
Per sitter fortfarande inne, skrivit sig på en adress i Stockholm för att han inte har någon annnan bostad. Vad jag hört är han skriven hos j**an att**vik som är ägare i vendolux ab som p tydligen är delaktig i men inte på pappret.

Vad jag kan se så startades bolaget 2022 men man kan fortfarande inte se omsättning m.m. Vad beror detta på?

Tydligen är denna j**an en riktig skojare han också men som umgås med flashiga människor.
Citera
2025-09-10, 07:25
Medlem
Nu verkar Per Ekstr*m och Joha* Attv*k vara igång igen har jag sett på LinkedIn. Nu driver dom företag som heter Melextra AB eller Melextra Invest AB men ingen av dom verkar stå på företagen som vanligt utan någon stackars Alb*n. Kan inte förstå hur dom lyckas att få andra att stå på företagen. Vendolux AB som de drev innan har de bytat namn på till Sol & ledljus i norr AB. Där är någon annan som står på det 😂 Vilka killar detta är! Joha* försöker väl hålla flaggan i topp inför sina vänner här i Stockholm men folk har börjat inse vem han är har jag fått höra 🫣

Citat:
Ursprungligen postat av Juicemaskinen1177
Per sitter fortfarande inne, skrivit sig på en adress i Stockholm för att han inte har någon annnan bostad. Vad jag hört är han skriven hos j**an att**vik som är ägare i vendolux ab som p tydligen är delaktig i men inte på pappret.

Vad jag kan se så startades bolaget 2022 men man kan fortfarande inte se omsättning m.m. Vad beror detta på?

Tydligen är denna j**an en riktig skojare han också men som umgås med flashiga människor.
Citera
2025-09-10, 08:53
Medlem
Ser att Per Ekström bor hos Johans mamma i Onsala 😊 Svårare att få lägenhet med anmärkningar än att få andra personer att stå på företag till honom 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Juicemaskinen1177

Citera
2025-09-10, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounjo
Nu verkar Per Ekstr*m och Joha* Attv*k vara igång igen har jag sett på LinkedIn. Nu driver dom företag som heter Melextra AB eller Melextra Invest AB men ingen av dom verkar stå på företagen som vanligt utan någon stackars Alb*n. Kan inte förstå hur dom lyckas att få andra att stå på företagen. Vendolux AB som de drev innan har de bytat namn på till Sol & ledljus i norr AB. Där är någon annan som står på det 😂 Vilka killar detta är! Joha* försöker väl hålla flaggan i topp inför sina vänner här i Stockholm men folk har börjat inse vem han är har jag fått höra 🫣

Vem är Attv*k? Hittade dom varandra i finkan och började smida planer?
Citera
2025-09-11, 18:12
Medlem
Det är en man runt 50 som väldigt gärna vill vara något har jag förstått. Men sett till hans bolag så går det sådär. Men han hoppas väl på att Per ska lyckas dra in pengar så han kan leva gott 😅 De var kompanjoner innan Per åkte in, gick sådär för det företaget tydligen.

Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
Vem är Attv*k? Hittade dom varandra i finkan och började smida planer?
Citera
2025-09-18, 18:53
Medlem
Per Ekström driver idag Melextra AB, Melextra Invest AB men nämner Vendolux används fortfarande iaf som hemsida.

https://www.arbitration.sccinstitute...01&propId=1578
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in