Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-17, 18:40
  #1
Medlem
Jag har kommit över en inbjudan på sajten BestSecret där mode säljs för bättre priser.

Jag kollar runt och det ser för bra ut för att vara sant.

Är det någon här som har erfarenheter av denna sajt?

Returer, storlekar, legit, allting är av intresse för mig att veta.
Citera
2021-07-17, 20:02
  #2
Medlem
Har alltid funkat bra med både beställningar och returer. Bra rabatter med. MEN, otroligt sällan jag hittar du något jag verkligen vill ha på den sidan. Trots tiotusentals produkter är det oftast de fulaste modellerna av varje märke de har.
Citera
2021-07-17, 20:48
  #3
Medlem
Kan intyga att det fungerar bra att beställa därifrån. Jag har hittat ganska schyssta grejer där. När de lägger upp nya saker så får man vara snabb, då de finaste sakerna tar slut fort!
Citera
2021-07-17, 20:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Har alltid funkat bra med både beställningar och returer. Bra rabatter med. MEN, otroligt sällan jag hittar du något jag verkligen vill ha på den sidan. Trots tiotusentals produkter är det oftast de fulaste modellerna av varje märke de har.

Har hittat en snygg Versace hoodie för ett asbra pris men jag är osäker om äkthet därför jaq frågar här.
Ja, mycket är sämre men snygga boots har dom iaf.


Citat:
Ursprungligen postat av Fleet
Kan intyga att det fungerar bra att beställa därifrån. Jag har hittat ganska schyssta grejer där. När de lägger upp nya saker så får man vara snabb, då de finaste sakerna tar slut fort!

Då ska jag kika igen.
Citera
2021-08-19, 11:27
  #5
Medlem
lakritcs avatar
Om inte Mod har påtalat et redan så har - i alla fall tidigare - inbjudningar räknats som reklam och alltså ett regelbrott.
Citera
2021-08-30, 22:46
  #6
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Jag har kommit över en inbjudan på sajten BestSecret där mode säljs för bättre priser.

Jag kollar runt och det ser för bra ut för att vara sant.

Är det någon här som har erfarenheter av denna sajt?

Returer, storlekar, legit, allting är av intresse för mig att veta.
Det är helt legit, däremot är det bara marknadsföring att det är någon form av hemlighet som man "kommer över" en "inbjudan" till.

En sak där dessa gjorde bort sig är att de skickade ett paket med skjortor och tröjor som jag hade beställt genom PostNord. PostNord meddelade sedan inte mig genom e-post eller SMS (som de brukar) när paket fanns att hämta. Enbart en pappersavi skickades som blev liggande i posten. Därför skickades paketet tillbaka till BestSecret och jag reklamerade köpet. Visade sig sedan att PostNord (som är ett skitföretag förvisso) inte hade fått mitt mobilnr/mejladress av BestSecret.
Citera
2021-12-10, 19:06
  #7
Medlem
Nihennas avatar
Bumpar denna.

Någon mer med feedback? Såg att de sponsrade Matkoma på Youtube och att de delade ut inbjudningar och jag fick en.

Brukar ha svårt för sponsrat material på Youtube, men grabbarna på Matkoma känns inte som några som direkt vill lura på en rena pyramidspelsnivåer.
Citera
2021-12-18, 18:38
  #8
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Bumpar denna.

Någon mer med feedback? Såg att de sponsrade Matkoma på Youtube och att de delade ut inbjudningar och jag fick en.

Brukar ha svårt för sponsrat material på Youtube, men grabbarna på Matkoma känns inte som några som direkt vill lura på en rena pyramidspelsnivåer.
Är flera kändisar som gör reklam för BS. Löjligt att man måste vara medlem för att kunna handla. Det får mig att inte vilja handla.
Vem som helst kan bli medlem och handla.
Citera
2021-12-19, 01:11
  #9
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag var på lanseringsfesten så jag vet att det är ett reko företag.
Handlat massor av kläder och skor till fantastiska priser och det är gratis retur om det inte passar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback