Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2021-07-18, 00:18
  #13
Medlem
Aristaeuss avatar
Fan vad alla tjurar, på en sommarhelg till råga på allt. Cut the kid some slack!
3 av 10 colagubbar - thank's for playing!
Ps. Helt adekvat svenska, att skriva tripp-rapporter är inte helt enkelt.
Citera
2021-07-18, 08:05
  #14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyThe0ne
Jag jämför absolut inte mig med alprazolam_ den mannen är en sann ikon vars skor aldrig kan fyllas. Jag hyllade egentligen bara honom för att försöka göra en någorlunda lik tråd, det var det som vart ambitionen iallafall. Sen att jag satt flöddrad uppe hela natten under skrivandet hjälper inte för språket kvalitet direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av BillyThe0ne
Jag har inte dragit till med min värsta historia här utan jag skulle bara vilja förmedla en liten saga. Skapa någonting ur idyllen som sammanfattade en vardag hos en drogbrukande student .


Okej, jag fattar

Jag hade väl kanske andra tankar när jag läste i början av tråden. Tänkte nu blir det en rapport från missbruket värsta sidor.

Men annars en helt okej rapport om hur det brukar bli när det äts benzo. Där här har vi nog alla varit med om. De galnaste historierna händer oftast under benzo intag, även fast det mesta som händer glöms bort.
Citera
2021-07-20, 09:09
  #15
Medlem
Så absolut inget anmärkningsvärt hände och det gick inte det minsta åt helvete? En av de tråkigaste rapporterna jag har läst, tyvärr. Det är en skymf mot alprazolam_ att anspela på hans tråd i titeln.

2/10
Citera
2021-07-20, 20:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haviro
Så absolut inget anmärkningsvärt hände och det gick inte det minsta åt helvete? En av de tråkigaste rapporterna jag har läst, tyvärr. Det är en skymf mot alprazolam_ att anspela på hans tråd i titeln.

2/10

Jag ser din poäng och kan nu i efterhand hålla med. Historien håller självklart måttet på långa vägar för att jämföras med alprazolam_. Men så var inte meningen heller jag ville bara ta upp han då han inspirerat mig att skriva en liten historia mig själv. Sen att jag dessutom var hög som ett hus när jag skrev den hjälpte min idéer att kanske låta bättre för mig själv än när jag väl läste den efteråt nykter hehe.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback