2010-01-04, 22:31
Medlem
MinSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Berätta lite mer om varför man inte kan bli så stor. Berätta gärna vad som är en människas fysiska max, som du kallar det, och hur man har kommit fram till det.

Är ingen läkare men i korta ordalag. Kroppen producerar egna hormoner men inte tillräckligt för att man ska kunna väga 160kg och fortfarande ha rutor på magen. Därför tillsätter strongmen och kroppsbyggare enorma mängder genom olika preparat så att det blir möjligt att bli enorm. Någon som kan detta bättre än jag kan säkert förklara bättre.

Citat:
Poängen är att ingen här på flashback, oavsett hur tuff och ball man är kan backa upp påståendet om att Magnus skulle vara dopad. Punkt slut. Så sluta hitta på historier om målade viktkakor och hur en kompis kompis kompis har hört, sett, eller känt lukten av fusk då Magnus varit i ett gym. Det håller helt enkelt inte.

Synd att Magnus har ett eget gym där han och andra svenska strongmens tränar annars skulle RF kunna ge oss svar på frågan. Anledningen till att man slutat testa under tävlingarna måste vara att alla test ändå var negativa eller?
Senast redigerad av MinSmurf 2010-01-04 kl. 22:46.
2010-01-04, 22:40
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolo Timme
hahaah

Jo du tjena. Du har uppenbarligen inte så mycket erfarnhet om styrka och strongman märker jag? Eller är du aktiv och tävlar själv?

Först konstaterar du att jag inte har så mycket erfarenhet, sen frågar du om jag är aktiv och tävlar. Vad spelar det för roll? Du själv har väl knappt flyttat hemifrån så man kan väl inte anklaga dig för att vara ett vandrande erfarenhets-lexikon.

Poängen är att ingen här på flashback, oavsett hur tuff och ball man är kan backa upp påståendet om att Magnus skulle vara dopad. Punkt slut. Så sluta hitta på historier om målade viktkakor och hur en kompis kompis kompis har hört, sett, eller känt lukten av fusk då Magnus varit i ett gym. Det håller helt enkelt inte.

Skulle vilja se någon härifrån anklaga Magnus för fusk personligen, hans blick skulle bränna hål i er. Oj, det var visst en dröm.
2010-01-05, 00:17
Medlem
Citat:
Först konstaterar du att jag inte har så mycket erfarenhet, sen frågar du om jag är aktiv och tävlar. Vad spelar det för roll? Du själv har väl knappt flyttat hemifrån så man kan väl inte anklaga dig för att vara ett vandrande erfarenhets-lexikon.

Skulle vilja se någon härifrån anklaga Magnus för fusk personligen, hans blick skulle bränna hål i er. Oj, det var visst en dröm.

Jag skulle gärna vilja träffa Magnus, men tyvärr så missade jag honom när han besökte mitt gym.. Jag skulle dock inte ''anklaga honom för fusk'' för jag tycker inte att doping är fusk. Istället skulle jag ge honom en kram och gratulera honom till hans framgång och framförallt hans rykte.
Senast redigerad av Halshuggar1 2010-01-05 kl. 00:20.
2010-01-05, 02:11
Bannlyst
Han är ren.
2010-01-05, 04:42
Bannlyst
Deffen uteblev dock.
2010-01-05, 06:25
Ingen som inte sett eller hört honom säga det personligen kan ju omöjligen veta, men vi människor använder oss av vår intelligens och drar logiska slutsatser och en logisk slutsats en normalbegåvad människa, som har lite koll på muskelbygning, doping och styrketävlingar, kan dra är att han självklart har dopat sig någon gång under sin karriär. Troligtvis flera.

Vissa argumenterar ju på sättet "Bevisa att du finns!", "vad är universum?" och "blahahbla?" i den här frågan. Det här är inte filosofi- eller juridikforumsdelen.

Klart som fan han har tryckt.
2010-01-05, 09:10
Medlem
hockeybackens avatar
Citat:

Poängen är att ingen här på flashback, oavsett hur tuff och ball man är kan backa upp påståendet om att Magnus skulle vara dopad. Punkt slut.

Och du kan verkligen inte heller bevisa motsatsen så det är nästan som att stå och slåss om vem som har starkast fantasivän.
2010-01-05, 09:13
Medlem
spirdalas avatar
Klart han inte är hel ren.....menar.....han är med världens starkaste man tävlingar.

Kom igen,hur stor chans har man annars?
2010-01-05, 10:19
Moderator
^Eazs avatar
Raderade OT och låser den här tråden.

Vill man skvallra om personer, spekulera i hurvida de dopar sig, knullar flickor etc etc etc så finns det ett skvaller forum.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in