Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 00:08
  #181
Medlem
Maximilian är anhållen för grov mordbrand igen. Den här gången måste de väl för fan lyckas låsa in idioten.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...insats-i-sorby
Citera
2024-02-16, 09:49
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Maximilian är anhållen för grov mordbrand igen. Den här gången måste de väl för fan lyckas låsa in idioten.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/or...insats-i-sorby

Ja. Hoppas innerligt att de lyckas med det! Han har bott på min gård, med sin mamma å storebror. De är så obehagliga! Bröderna alltså, å Maximilian i synnerhet. Hemmet ser hyggligt dysfunktionellt utifrån. Sedan har det ju även brunnit 2 bilar på parkeringen bakom huset.. Nu har han ju haft ny adress ett tag. Men mamman bor kvar å jag har sett bröderna utanför huset flera gånger senaste månaderna. Med en hund jag tror eventuellt Maximilian äger. :-( Människan som berättat att han torterat en katt till döds!

Alltid tyckt att han är obehaglig. Hoppas innerligt de kan döma honom nu, till lång rättspsykiatrisk vård. Tror han mördat också. Å jag mötte honom och blev sedan förföljd av honom en sträcka i Sörbyskogen förrförra sommaren. Tills ett gäng ungdomar kom joggande (nog ett fotbollslag) från andra hållet. Så fruktansvärt obehagligt! Vill inte ha honom här å inte fri i samhället. Han har ju inte bara en psykossjukdom utan även andra farliga drag. Så sjukt att hans familj skyddar honom också. Medberoende i sitt esse! En hyggligt dysfunktionell familj alltså.

Fattar inte varför han är så besatt av just Sörbyskogen å att tutta på där! Någon information om hur det gick med huset som blev drabbat nu? Hoppas de satt upp kameror så de fick bilder på honom.
__________________
Senast redigerad av Kimchi-X 2024-02-16 kl. 10:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback