2021-06-28, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Stadens fotbollslag(Sevilla FC och Real Betis) spelar redan på sina egna stadions. Denna koloss byggdes för att staden ville ha ett OS, något friidrotts-VM har arrangerats och lite landskamper och sånt. Men mest verkan den stå tom, måste kostat(och fortfarande kostar) skattebetalarna en del.

Tackar, intressant. Weird, tycker de borde spela på en sån stadion istället (Sevilla FCs, alltså). Känns som att kombinerade fotbolls- och friidrottsarenor inte riktigt funkar längre.

Men ok, när man kollar på TV spelar det kanske inte superstor roll.

Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Jag kan bara inte begripa hur den här skiten kan ses som en världssport. Efter att VM har spelats i Qatar tror jag faktiskt jag har de flesta på min sida och då handlar det inte bara om teknik. Då handlar det om att hur kunde man låta en idrott bli så förstörd av genuin kriminalitet där organisationen pissar sporten i munnen?

Copy- pastar du detta inlägg i matchtråd efter matchtråd? Jag är absolut för att du ska uttrycka din mening, och jag kan också läsa den en eller ett par gånger, men du går ju på om detta som en skiva som hängt upp sig. Skapa en egen tråd eller nåt.
2021-06-28, 01:53
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Exakt samma, fast slog till på Forsberg direkt efter matchen. Riktigt bra odds.
Om det var samma odds efter matchen var det fantastiskt. Eller så är spelbolagen inte riktigt på tårna (oddssättarna kanske är midsommarbakis).
2021-06-28, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Om det var samma odds efter matchen var det fantastiskt. Eller så är spelbolagen inte riktigt på tårna (oddssättarna kanske är midsommarbakis).

Oddsen påverkas efter hur spelarna spelar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback