• 5
  • 6
2021-06-26, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Varför har du en dealbreaker om något du gör 7 dagar av 365(6) per år?
Det är ingenting jag gör bara 7 dagar per år, för min del har det nog varit i snitt 10 veckor per år som jag tillbringat utomlands under många år, och nu letar jag även hus i ett varmare klimat så planen är att tillbringa ungefär 6 månader per år i Sverige.

Det jag skrev var att för många andra som gillar att resa blir det aldrig mer än 1 veckas utlandsvistelse per år. Känns det helt omöjligt för dig att ”offra” en vecka per år och åka med din kvinna för att göra henne glad?
Citera
2021-06-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
. Känns det helt omöjligt för dig att ”offra” en vecka per år och åka med din kvinna för att göra henne glad?

Nä men det betyder inte att jag inte kan ställa frågan. Och jag tror nog snittet är två resor per år..
Citera
2021-06-26, 18:42
Medlem
Citat:
Nä men det betyder inte att jag inte kan ställa frågan. Och jag tror nog snittet är två resor per år..
Det är väl absolut klokt av dig att tidigt ta reda på hur kvinnan du är intresserad av ställer sig till din motvilja gentemot resor.

Det finns många både män och kvinnor som inte åker utomlands två gånger om året. Men om du träffar en kvinna där känslorna är rätt och hon vill åka utomlands två ggr per år så kan hon ju åka med en kompis en av gångerna.

Den andra gången får du väl helt enkelt locka med henne på semester till nåt ställe där det inte är kvävande varmt och dit ni kan bila eller åka tåg😊!
Citera
2021-06-26, 21:44
Medlem
CompressorVanes avatar
Kvinnor vill väl inte ha med sig sin försörjare till cuck heller, han ska bara betala resan åt henne all inkl. Sedan knullar hon och får creampie av nya gubbar varje kväll.
Sen sitter hon och hennes trash gäng och hånskrattar åt gubbarna de har hemma.
Citera
2021-06-27, 00:53
Medlem
Citat:
Ni är ju bevisligen inte det. Det är noll originalitet på Tinder. Antingen är ni psykfall eller så råder fullkomlig likformighet.

Som sagt, ditt problem är ju inte att hitta rätt tjej utan att hitta en tjej öht som orkar med dina förutfattade meningar. Alla tjejer är ju inte på Tinder heller, det finns ett liv utanför mobilen.
Citera
2021-06-27, 02:32
Medlem
HighwayDelights avatar
Reser aldrig utan sambon.
Vill alltid ha honom nära.
Verkar vara ovanligt idag, speciellt när det är över 16 år tillsammans.
Citera
2021-06-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Alla tjejer är ju inte på Tinder heller, det finns ett liv utanför mobilen.

Det ser ut att vara en bra representation överlag. Jag känner flera av dem.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in