Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-06, 10:08
  #133
Medlem
Elisaberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TracyBeaker
Roligt och roligt, jag tycker mest att den tidsperioden var irriterande.
Men en lattjo grej fick jag åtminstone vara med om. Jag var ute och gick på en smal gångväg bredvid en å.
Nåt slags pytteliten jäkla insekt flyger rakt in i käften på mig samtidigt som jag möter en tjej i 20-årsåldern. Insekten i halsen gör att jag börjar hosta som en tok, varvid tjejen kastar sig undan. När hon gör detta så tappar hon balansen och dyker med huvudet först rakt ned i ån, med handväska och hela köret.

Min naturliga reaktion blir ju att jag går fram till åkanten för att hjälpa henne upp, men då fräser hon ilsket att jag inte skall komma nära henne.
Så, jag tackar för mig och drar mig därifrån. När jag gått ca 20 meter vänder jag mig om och ser hur hon står och ser ut som en blöt katt, och häller vatten ur sin stora, fina handväska, medans hon blänger ilsket på mig.

Då fick jag vända mig bort och skynda därifrån, för jag kände hur skrattet var på väg.

Haha! Fantastiskt! Här även hört om en tant som tappade en massa matvaror i en butik och väste åt en som skulle hjälpa henne att plocka upp.

Mitt roligaste minne var när jag blev firad på födelsedagen och alla gäster satt på video-länk. Att sjunga "Ja, må han leva" brukar inte låta så bra annars heller men på i det här fallet blev det en ändå stor kalafoni.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback