Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-20, 17:26
  #1
Medlem
Kalas-Kukens avatar
För mig har det varit att se alla människor med ansiktsmasker på sig.

Kommer fortfarande ihåg när jag fick se den första fullblodsidioten ha mask på sig, samtidigt som han satt ensam i en bil. Kunde inte låta bli att dra på smilbandet.

Sen var det någon läkare som i början av pandemin, bestämde sig för att åka till Stockholm för att slicka på räcken i tunnelbanan för att bli immun mot Corona.
Visade sig senare att hon även var överläkare inom ett visst område inom invärtesmedicin.
-Man kan påstå: Hon hade inte alla hästar hemma i stallet, några hade rymt!

Vilka är era roligaste minnen?
Citera
2021-06-20, 17:28
  #2
Medlem
Ducadreams avatar
Pandemin är inte slut ännu. Fråga mig igen om 3-10 år.
Citera
2021-06-20, 17:30
  #3
Medlem
CommonSenses avatar
Alla idioter som hamstrade toapapper
Citera
2021-06-20, 17:30
  #4
Avstängd
en jobbig jävla granne som mulade av den i december🥳🎂
Citera
2021-06-20, 17:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Alla idioter som hamstrade toapapper
+1 på den
Citera
2021-06-20, 17:35
  #6
Medlem
En med munskyddet hängandes på ena örat och med en cigg i truten. 2,5/5 på rolighetsskslan.
Citera
2021-06-20, 17:38
  #7
Medlem
DyslexiKungens avatar
De var någon gubbe som knackade på min rygg och trängdes, när jag stod och vänta i en kö i en spelbutik, jag sa åt honom att håll avstånd, jag vände mig om och då såg jag att han hade en vit blindkäpp och var helt blind, han klev två meter bakåt och sa räcker det nu?


- Jag sa. ja det räcker


mvh/
Citera
2021-06-20, 17:38
  #8
Medlem
Cannibalizations avatar
Tegnells prognoser, åtminstone i början. Nu har jag inte hört mycket om/från honom på ett tag.
Citera
2021-06-20, 17:47
  #9
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
De var någon gubbe som knackade på min rygg och trängdes, när jag stod och vänta i en kö i en spelbutik, jag sa åt honom att håll avstånd, jag vände mig om och då såg jag att han hade en vit blindkäpp och var helt blind, han klev två meter bakåt och sa räcker det nu?


- Jag sa. ja det räcker


mvh/

Som taget från en Hollywood film!

Var någon snut som hamnade i karusellsnurran tillsammans med mig. Han pekade argt på en skylt som det stod 1 kund max. Men han vågade inte säga något eller titta mig i ögonen, han spände knytnäven i fickan haha.
Citera
2021-06-20, 17:50
  #10
Medlem
När Hallengren fick frågan om man bör lyssna på Folkhälsomyndigheten eller inte (Corona: Ja, knark: Nej). Kollar regelbundet på klippet när jag behöver ett gott skratt.

Toapappersgalningarna var roliga.

Min partner är lite lätt hypokondrisk. När hon precis hade tagit första dosen vaccin berättade jag om någon konspirationsteori jag hade läst om här på FB som gick ut på att det skulle spruta spike-proteiner ur anus på henne som sen skulle infektera alla i hennes omgivning och förvandla även dem till rövspridare. Hennes min var obetalbar.
Citera
2021-06-20, 17:50
  #11
Medlem
glowniggers avatar
Jag har haft ett par duster med hysteriska kvinnor som varit paniskt rädda för att man stått "för nära" (normalt avstånd) i affärer och liknande. Båda gångerna sa jag "tagga ner, jag har redan haft skiten så jag kan inte smitta dig, förstår du?". Och självklart förstod de inte. Men det roligaste var nog ändå synen av en kvinna som cyklade på en i övrigt tom gata iförd både ansiktsmask och plastvisir.
Citera
2021-06-20, 17:51
  #12
Avstängd
den globala toapappers paniken skrattade jag åt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback