Citat:
Ursprungligen postat av
jokerino
Har karta med detta batch nummer:44561 042024
Har inte känt så mycket av dem, har eller ingen bensotolerans. Har endast erfarenhet av tramadol, vet inte om det var lite av den effekten som jag väntade på.
Men det känns som att ksalolen tog bort ångesten helt ok, men blir alltid lite nojjig ifall det är placebo eller inte.
Tog ju ändå 2st 1mg, har även hört att en del är kraftigt underdoserade. Men får prova igen, 3st kanske istället.
Tack för ditt svar!
Jag tog en igår från den kartan och kände lite besk smak och den började smälta fort innan jag hann svälja. Väntade en halvtimma och kände ingenting så jag tog en till och kände inget då heller men ville inte ta mer. Ksalolen jag hade innan var batch 40681 01204 och dom var riktigt bra 👍🏻.
Ser att några skriver att det inte är någon skillnad på olika batch nr men det tycker jag och flera andra att det är! Jag har också läst att dom kan vara underdoserade och jag vet inte vad som stämmer men jag tror att det kan vara så.
Som du skriver så blir man lätt besviken och jämför effekten med andra ångestdämpande.
Du kan ju prova med 3 tabletter nästa gång men att det bara funkar OK för ångesten är inte bra nog och då kan det vara en dålig batch el så är ksalol inget för dig. Så är det ju, man måste testa sig fram och det är bra att tramadolen hjälper dig iallafall! Jag har ingen erfarenhet av det, kan du sova på dom och blir du dåsig dagen efter?