2021-11-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chupchup12
Jag har batch-Nummer: 44571 04 2024 Det är dem nya kartorna som man inte kan riva isär.

Och bara du tar en i munnen och sväljer med vatten så kan du hinna få en stark alprazolam smak alltså en väldigt besk äcklig smak som alprazolam tydligen ska smaka och som mina ksalol alltid har gjort .

vissa ksalol har dock smakat antingen mindre eller mer beskt tycker jag , men dessa jag har just nu fixa 50st alla i kartor med batch nummer: 44571 04 2024

Jag tycker dem här är riktigt bra potenta slår på riktigt bra som sagt.
Insisterar, riktigt fina är dom.
Citera
2021-12-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Insisterar, riktigt fina är dom.

Har samma fast en 6a ist för 7.

Sedan har jag några nya kartor, utan röd triangel och med ny logga på.
Enligt deras hemsida ska det stämma att dom bytt logga och loggan ser precis ut som på sidan, smakar och ser ut som dom ska.

Batch nr på dessa är 50351 092024

Vissa har fått för sig att dessa med nya utseendet ska vara "fake", men de smakar/känns/ser precis likadant ut och tycker mig inte känna något annorlunda heller.
Citera
2021-12-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
Har samma fast en 6a ist för 7.

Sedan har jag några nya kartor, utan röd triangel och med ny logga på.
Enligt deras hemsida ska det stämma att dom bytt logga och loggan ser precis ut som på sidan, smakar och ser ut som dom ska.

Batch nr på dessa är 50351 092024

Vissa har fått för sig att dessa med nya utseendet ska vara "fake", men de smakar/känns/ser precis likadant ut och tycker mig inte känna något annorlunda heller.

Hej!
Hur är dom som du har med batch nr 44561 0424?
Är dom lika bra? Fick nämligen dessa nu men har inte testat än!
Citera
2021-12-11, 01:36
Medlem
5361 0424 har jag, nya designen.

Jag har världens sämsta benzo tolerans då jag äter max en karta per år. I vanliga fall räcker 0.25mg för att få bort ångesten och jag blir ganska fucked på 1mg men jag testade ta en halv idag och det räckte knappt för att ta bort ångest så jag tog andra halvan också. Ångesten är borta iaf men jag är inte alls så påverkad som jag brukar vara. Det kanske bara är jag dock.
Citera
2021-12-12, 07:41
Medlem
har nån nångång ätit ksalol som inte är bra? varför tror folk dom innehåller fentanyl osv eller ex att dom skulle vara hemma pressade (om du inte köper lösa) dom går ju fan minus på att skaffa verktygen som behövs för att förfalska kartor. dom kostar fan kanske 50kr/ 1000 piller nere i serbien. som benzotorsk intygar jag att alla ksalol jag köpt under min karriär fungerat som dom ska (vilket är många).
Citera
2021-12-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Hej!
Hur är dom som du har med batch nr 44561 0424?
Är dom lika bra? Fick nämligen dessa nu men har inte testat än!
Har karta med detta batch nummer:44561 042024
Har inte känt så mycket av dem, har eller ingen bensotolerans. Har endast erfarenhet av tramadol, vet inte om det var lite av den effekten som jag väntade på.
Men det känns som att ksalolen tog bort ångesten helt ok, men blir alltid lite nojjig ifall det är placebo eller inte.
Tog ju ändå 2st 1mg, har även hört att en del är kraftigt underdoserade. Men får prova igen, 3st kanske istället.
Citera
2021-12-14, 12:58
Medlem
carlss avatar
Sitter ni och jämför batchnummer på Ipren också eller? Vad ska det här åstadkomma undrar jag? Det är tillverkat av ett seriöst företag för att säljas i apotek, tror ni dom släpper igenom en "dålig" batch?

"En del är kraftigt underdoserade" Jo tjena.
Citera
2021-12-14, 13:36
Medlem
yournotlikemes avatar
Fattar inte vad alla fått för sig gällande all Ksalol. Även om det är 34857397 eller 349573984 som "batchnummer" eller om de är isärtagbara så fungerar de, precis likadant allihop, innehåller ungefär 0.6mg Alprazolam men under mitt hela 7 åriga så att säga sporadiska benzo ätande, placebo alltihop.

Har ALDRIG åkt på "dåliga" Ksalol i kartor. punkt, och jag har ätit MÅNGA jävla "blå".
Citera
2021-12-14, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Har karta med detta batch nummer:44561 042024
Har inte känt så mycket av dem, har eller ingen bensotolerans. Har endast erfarenhet av tramadol, vet inte om det var lite av den effekten som jag väntade på.
Men det känns som att ksalolen tog bort ångesten helt ok, men blir alltid lite nojjig ifall det är placebo eller inte.
Tog ju ändå 2st 1mg, har även hört att en del är kraftigt underdoserade. Men får prova igen, 3st kanske istället.

Tack för ditt svar!
Jag tog en igår från den kartan och kände lite besk smak och den började smälta fort innan jag hann svälja. Väntade en halvtimma och kände ingenting så jag tog en till och kände inget då heller men ville inte ta mer. Ksalolen jag hade innan var batch 40681 01204 och dom var riktigt bra 👍🏻.
Ser att några skriver att det inte är någon skillnad på olika batch nr men det tycker jag och flera andra att det är! Jag har också läst att dom kan vara underdoserade och jag vet inte vad som stämmer men jag tror att det kan vara så.
Som du skriver så blir man lätt besviken och jämför effekten med andra ångestdämpande.
Du kan ju prova med 3 tabletter nästa gång men att det bara funkar OK för ångesten är inte bra nog och då kan det vara en dålig batch el så är ksalol inget för dig. Så är det ju, man måste testa sig fram och det är bra att tramadolen hjälper dig iallafall! Jag har ingen erfarenhet av det, kan du sova på dom och blir du dåsig dagen efter?
Citera
2021-12-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Sitter ni och jämför batchnummer på Ipren också eller? Vad ska det här åstadkomma undrar jag? Det är tillverkat av ett seriöst företag för att säljas i apotek, tror ni dom släpper igenom en "dålig" batch?

"En del är kraftigt underdoserade" Jo tjena.
Det som jag har läst utav många andra personer här på fb så tillverkas majoriteten av ksalol som finns på marknaden inte av galenika, utan det är kopior, kopior som är betydligt sämre än ”riktiga” ksalol.

Har dessvärre inget som styrker detta men det är vad en del på forumet har skrivit.
Citera
2021-12-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Tack för ditt svar!
Jag tog en igår från den kartan och kände lite besk smak och den började smälta fort innan jag hann svälja. Väntade en halvtimma och kände ingenting så jag tog en till och kände inget då heller men ville inte ta mer. Ksalolen jag hade innan var batch 40681 01204 och dom var riktigt bra 👍🏻.
Ser att några skriver att det inte är någon skillnad på olika batch nr men det tycker jag och flera andra att det är! Jag har också läst att dom kan vara underdoserade och jag vet inte vad som stämmer men jag tror att det kan vara så.
Som du skriver så blir man lätt besviken och jämför effekten med andra ångestdämpande.
Du kan ju prova med 3 tabletter nästa gång men att det bara funkar OK för ångesten är inte bra nog och då kan det vara en dålig batch el så är ksalol inget för dig. Så är det ju, man måste testa sig fram och det är bra att tramadolen hjälper dig iallafall! Jag har ingen erfarenhet av det, kan du sova på dom och blir du dåsig dagen efter?
Tja, om du syftar på tramadolen så upplever jag varken några sömnsvårigheter eller trötthet dagen efter, vilket är ett stort plus såklart. Dock så skjuts ju toleransen iväg rätt så rejält vid regelbundet användande, vilket inte är lika trevligt.
Citera
2021-12-15, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Tja, om du syftar på tramadolen så upplever jag varken några sömnsvårigheter eller trötthet dagen efter, vilket är ett stort plus såklart. Dock så skjuts ju toleransen iväg rätt så rejält vid regelbundet användande, vilket inte är lika trevligt.

Ok, tack. Jo, tyvärr så ökar toleransen. Jag har sömnproblem och har ökat dosen mycket sen jag började, så jag måste göra uppehåll med mina piller ibland men då kan jag inte sova istället. Ond spiral
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in